Universe at War: Earth Assault

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 8 dec 2007.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

Game info:

In Universe at War: Earth Assault waarschuwen de menselijke wetenschappers ons te laat over een mogelijke dreiging van buiten ons zonnestelsel en hebben we geen tijd onze defensieve capaciteiten op te voeren als de vermoedde buitenaardse invasiemacht land. Deze wezens, genaamde de Hierarchy, zijn experts op het gebied van invasie en plunderingen en zijn van plan de aarde compleet te ontdoen van bruikbare grondstoffen, waaronder de mensen zelf voor proeven in hun laboratoria. Hoewel de mensheid geen tegenstand kan geven aan de machtige legers van de Hierarchy, kunnen de Novus dat wel. De Novus zijn een zelfbewust geworden robotras die hun uitvinders hebben uitgeroeid en nu een bloedige oorlog voeren tegen de Hierarchy. Ook zijn er de Masari, die millennia geleden naar de aarde vluchtte voor de Hierarchy en nu uit de oceanen stappen om alle invasiemachten uit te roeien en hun schuilplaats te beschermen. Voor de mensen is het misschien te laat, maar misschien kunnen de galactische plunderaars voor eens en altijd gestopt worden.

De real-time strategietitel geeft de speler de kans de rol van een aantal facties aan te nemen in deze strijd om de aarde. Uiteraard zal het besturingsmechanisme aangepast worden voor de consoles en speciale aandacht gegeven worden aan een gebalanceerde multiplayerervaring. In het spel zelf zullen speler zelf de technologieën kunnen kiezen waarmee ze vooruit willen in het spel en de spelwereld zal onthouden welk gebied al eens vernietigd is en hoe, voor het geval de speler hoe wederom op zal strijden. Met een assortiment aan nooit eerder geziene aanpassingsopties en een omgeving die spelers beloont om door te speler zal het spel ook online een speelveld bieden die de acties van de spelers onthoud. Overigens kunnen PC en Xbox 360 gamers online tegen elkaar spelen. In deze strijd met dodelijk sciencefiction wapens, teleportatie, enorme loopmachines van vernietiging en buitenaardse krachten kan er maar één de winnaar zijn.

Belangrijke feature's:

• Cross-platform multiplayer
    • Custom Soundtracks
    • In-game Dolby Digital
    • Live Aware
    • Online Multiplayer
    • Online Scoreboards
    • Widescreen

Plaatje:

Site's:

Blaat:

Zelf viel de game me laatst op zeker omdat het toch 1 van de releases in januarie is. Hij komt dus ook op de pc en valt cross-platform (net zoals shadowrun) te spele. Ook is er een demo voor de pc en hoe ik weet niet voor de xbox.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Januarie schrijf je zonder e ))) Is dit een beetje te vergelijken met warhammer 40k???

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt mij een leuk spel. Hopen op een demo voor de Xbox 360 dan maar..

4. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    aan het plaatje te zien geen game voor mij, maar zal de demo zeker spelen :9 (als die er komt)

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ben niet zo goed in woorden type enzo :p.

Anyway nou'ja ik heb de pc demo gespeeld en om het nu helemaal met 40k vergelijken het is niet zo. Je werkt niet in squads etc, geen capture points... Eigenlijk moet je gewoon ff de pc demo proberen.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik wel willen maar mijn pc kan geen speleln meer afspelen **kut**. Krijg in de kerst vakantie een nieuwe dus zal het dan zeker doen:thumbs:

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
  8. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Bump de topic weer ff sorry voor de dubbelpost anyway.

Even de pc versie gespeeld (volledige) en speelt lekker weg de campaign is erg vet. Je volgt volgens mij elke fractie in 1 keer. (ben nu bij een of ander modern ras met een netwerk xD vet cool)

Deel Deze Pagina