Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 25 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ze blijven maar vallen.... met bosjes tegelijk. Spreek steeds meer mensen die aan hun 4e of 5e bezig zijn. Ik vraag me werkelijk waar af hoe dit zich gaat ontwikkelen. Zijn er al mensen met een kapotte 360 en geen garantie? (is nl verlopen vanaf 5 dec op de niet 3rod errors)
     
  2. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik heb mijn xbox laten regristreren op mijn vader zijn email, maar hoe kan ik dan toch zijn status checken via xbox.nl
     
  3. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    zoals het er naar uitziet heeft een xbox een gemiddelde levenswaarde van 1 jaar, bij mij dan. Ik dacht dat ik vorig jaar eindelijk een goede productie xbox had, maar na een jaar begaf hij het toch weer, hoe kan ik zo iets voorkomen.. Zal MS niet heel z'n xbox360 leven met dit probleem kampen? De xbox1 ging nooit kapot, wat is dit toch voor iets..
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Right, voor de 2e keer een Red Ring of Death, me eerste was al binnen 2 maanden stuk deze ging nog wel een tijdje mee bijna 2 jaar., maar ik vroeg me af of ik nog steeds Garantie heb met me Xbox 360?,

    er staat een MFR Date van 2006 - 02 - 17 maar me vorige xbox was weer van november 2005 dus ik weet niet of dat mee telt.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  5. Sherman

    Sherman Guest

    Gister mn xbox na 7 werkdagen teruggekregen. Zit nu een BenQ drive in! Maar het lijkt wel alsof ze alles hebben vervangen. :confused: Hij maakt hele andere geluiden dan eerst. :confused: ook stiller, dus ik ben helemaal blij. :D

    Jasper. :D
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat ik voor mijn garantie van mijn xbox af wil. Ik vind het risico veel te groot.
     
  7. halo_operator

    halo_operator H2O Huntedkiller

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen. ik begrijp er echt niks van. mensen hebben idd al hun 3e of 4e xbox. en krijgen al the ring na korte speelsessies. mijn xbox heef echt al meerdere sessies van 24 uur gedraaid (game parties etc) maar leeft nog gewoon. MFR date: 2005-10-15 dus gewoon de 1e lading. k begin wel steeds meer angst te krijgen dat ie t binnenkort gaat begeven maar we shall see. niet??:p
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne had manufacture date 2006-08-22.. (dus het staat er blijkbaar als Jaar-Maand-Dag).
    Altijd hartstikke goed gegaan ,, tot afgelopen donderdag ;)
    En kan je zeggen: Hijs VEEL gebruikt!

    Edit: GVD UPS is open tot 13uur.. Bel ik weer even om 13:44uur. Kut,, tot maandag wachten
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  9. Menos

    Menos Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes nog geen week plezier gehad van me xbox360 en hij kan al terug.

    Ik had een hele recente productie datum (meen ergens eind oktober / 2007).

    Net naar MS gebeld, konden niet bij de klantengegevens of ik morgen wilde terugbellen. (gg zucht)

    Naar dixons gebeld dat het binnen de week was, krijgen maandag een nieuwe binnen en kan hem dus omruilen en direct weer spelen.

    De error die ik heb opzocht via de ledjes was 0110 (not known yet)

    Ik had me best gedaan om dus een een falcon uit te zoeken (en naar mijn mening voldeed hij aan bijna alle punten via de links die hier op het forum te vinden zijn, mobotransistors / koperen stang wel/niet aanwezig. etc etc

    zo zie je maar ;)
     
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben ook proberen gaan te bellen met Microsoft Klantenservice maar ze hadden Technische Problemen of zo, of ik morgen terug kan bellen, Ach ja hopelijk gaat de Volgende Xbox 360 net zo lang mee, of langer als me vorige Xbox 360. maar als ik me Xbox 360 opstart krijg ik geen enkele foutcode, geen scherm, geen geluid, alleen een Circle of Death bij me Xbox 360.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  11. SmokeyD

    SmokeyD Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit echt niet normaal hoeveel mensen dezelfde problemen hebben...en nu ook zelfs met die nieuwe uitvoering van de xbox ? de elite? :confused: ik zat er eerst aan te denken om die dan misschien te gaan kopen..maar laat maar...ik ga dat ding niet eens late repareren....dit is gewoon klaar nu. geen console meer die gemaakt is door microsoft.=(
     
  12. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het iig nog laten repareren zodat je het kan verkopen.
     
  13. Menos

    Menos Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Onilink, je ziet ook geen foutcode op het scherm.

    Kijk naar de post van de Moderator (pagina 1) en zie hoe je het kunt
    opvragen. (kleine knopje naast de powerknop +eject knop van disc) zo kun je het noteren en dus zien)
     
  14. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zojuist Xbox 360 ''servicelijn'' gebeld..maar systeem ligt eruit.

    Ik vind het allemaal raar, ik ga een nieuwe eisen of alles van binnen laten vernieuwen, ik vind als ik hem 1 keer moet opsturen wel genoeg, na de 2e keer gaat die eruit voor een PS3 ookal heb ik liever de Xbox 360...
     
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Thanks, de Code is 0102 :+
     
  16. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hey hallo,

    ik vraag me af of jullie dit probleem kennen.

    Ik heb echt vaak dat mijn 360 vastslaat tijdens spelen, en me dan de mededeling geeft dat de discs unreadable zijn. Dit gebeurde me bij forza2 toen ie net nieuw was, en nu ook met cod4 en mass effect.

    Ook hoor ik heel vaak een soort scharend geluid van de drive af komen als ie de cd opstart of net voor als ie me de mededeling geeft "disc unreadable".... maar geen krassen op de discs!!

    Heb nog geen rode ringen gehad of bevriezingen... en ik speel echt veel.

    Any tips!? Of gewoon ms bellen en vragen om reparatie!?
     
  17. daanoss

    daanoss Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0


    Even bellen vandaag, waarschijnlijk de lens.
    Heb vrienden die het ook hebben gehad, stuurde hem op en kregen een nieuwe speler erin, maar hun hadden het volgens mij toen de speler krassen maakte op de games.

    Ik zou sowieso even bellen en opsturen, het is nooit goed!
     
  18. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is nu voor de 3e keer naar Duitsland....er is nu dus al 2 keer een nieuw mobo ingezet. Wat ik me afvraag is het volgende: Er zit 2 jaar garantie op dat ding (MFD 2006-03-01) en bij ROD's 3 jaar. Gaat er bij elke keer dat ie gerepareerd is weer een nieuwe garantietermijn lopen op dat desbetreffend onderdeel?
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Hmm stuurt UPS geen doos meer naar je huis toe? moet je die nu zelf halen? :+. even kijken of er wel een geschikte doos dan is voor me 360 lol :p
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    E74 foutmelding en 4e kwadrant rood.

    Eindelijk toch de gevreesde foutmelding E74 en 4e kwadrant rood.
    Ga vanmiddag bellen. I ben benieuwd en verontrust hoelang dit gaat duren voordat de X-doos weer heen en terug is vanuit Frankfurt met UPS.
    Net nu ik de december download car- en trackpack had binnengehaald.
    Ik baal stevig. Maar goed ik hoop de box terug te hebben voor de kerstvakantie.
    Ik word gek zonder mijn Forza 2 |:-:mad:8)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina