Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    IGN heeft op de site een guide met daarin ook 2 maps met locaties van de vlaggen in Masyaf en de vlaggen en templars in de kingdom. Ik vind deze wel handig, omdat de ingame maps van AC zijn gebruikt.

    Link:
    http://guides.ign.com/guides/834724/page_4.html
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, die flags.. Ze hebben wel een hype gecreeerd daarom!
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    heb 'm net uitgespeeld, en kan het laatste "additional memory block" niet openen. :confused:

    het laatste tekentje van een kandelaar of kroon word niet wit nadat ik 'm heb uitgespeeld.
    hoort dat?
     
  4. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja en eigenlijk valt er niets anders te halen dan een achievement, best wel jammer is dat:9
     
  5. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heey ben bij mb 4 maar ik heb in damascus,acre, en jeruzalem alles gedaan(viewpoints, cityzen) en nergens zijn meer missies of iets anders ik kan ook nog niet naar het volgende district... ben ook al in maysaf geweest maar daar is geloof ik ook niks?
    Wie weet wat ik moet doen....


    Groeten Daan
     
  6. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Geheid dat je assassins bureau icoontje in 1 van de steden knippert en dat je een kill moet doen, kortom ga bij de bureau's langs
     
  7. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee paar vlaggetjes kloppen niet:)


    Dat kan niet, screenshots die eerder dan de game naar buiten zijn gekomen kan je niet vertrouwen.

    Je kan de additional memory's ook niet openen. Die kan je alleen halen vanaf een ander memory block.
    Dat laatste tekentje hoort zo, die wordt nooit wit. Volgens mij
     
  8. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game alweer een tijdje uitgespeelt, maar ik ga zo nu en dan graag even terug naar de steden om ff wat free roaming te doen.

    Voordat ik dat echter kan doen moet ik iedere keer weer het begin filmpje van de memory block die ik kies kijken. Weet iemand hoe je dit kan omzeilen? Want iedere keer 5 minuten naar een lame filmpje kijken voordat ik even kan free runnen is toch wel klote.

    Alvast bedankt.
     
  9. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja er stond dat ik naar damascus of jeruzalem moest gaan ik ben naar damascus gegaan heb gepraat bij het bureau maar er komt verder ook niks... moet ik ook nog naar jeruzalem toe??
     
  10. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Elendill al zei, hoe moet je gewoon zonder die stomme filmpjes gewoon de stad in? Er zeiden mensen dat je na alles uitgespeeld te hebben dat je vrij rond kan lopen maar er staat geen Contineu game ofzo in dat gekke apperaat waarin je ligt (ben ff de naam kwijt :p). Is er een manier hoe je gewoon kan lopen in de stad?

    Ook vind ik het raar dat ik de achievement van alle targets vermoorde met een full DNA balk. Ik wou deze gister doen (had hem uitgespeeld dus ging ff overnieuw voor die achievement, niet echt overnieuw maar gewoon via MB) en kreeg op een gegeven moment die achievement van 85% die glitches zien en keek ff verder in m`n lijst en stond die achievement er in van die Full DNA. Ookal had ik nog ofzo 3 mensen zonder full. Hoe kan dit?

    Ik hoef nu alleen nog alle vlaggen en overnieuw te spelen voor die Lucy :mad:
     
  11. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik eens op start, er staat recht boven in je Status. Dat moet je gaan doen ;)
     
  12. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heeft niemand antwoord? ik snap het echt niet want ik heb gepraat en nu kan ik niks meer?
    in alle steden kan ik ook nog maar in 1 district de rest is nog niet toegankelijk(blauwe muren)

    Groeten Daan

    Edit: zorry mitch rules niet gezien, maar er staat dat ik 1/6 investigations complete heb maar ik kan verder niets doen, er staan geen missies meer op dat radartje..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2007
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Moet je op een viewpoint klimmen ;).
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Die heb ik allemaal al?
     
  15. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Assassins Creed nu ook uitgespeeld, echt een goede game met een prima verhaal. Deel 2 ga ik ook zeker spelen mocht die er komen.

    Moet nog 2 achievements, die van de templars en de vlaggen in de kingdom dus die ga ik nog mooi even halen.
     
  16. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan naar een ander deel van de stad gaan, probeer eens om in die andere districts te komen, één van die blauwe muurtjes is nu verdwenen. Zo'n viewpoint herken je ook aan een havik ofzo die er rondvliegt. ;)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan heel makkelijk op de kaart zoeken naar View Points. Je moet wel All Objectives aan hebben staan. Vervolgens kijk je op je kaart naar een icoontje in de vorm van een adelaar. Dat zijn de View Points. Je gaat er met je cursor heen en drukt op A. Dan is't een kwestie van je kompas volgen. ;)
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee Willem, als je een nieuw stadsdeel krijgt dan zijn er geen viewpoints gemarkeerd op de map, de eerste moet je dan zelf vinden zonder map. ;)
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik ben (eindelijk) in het poor district in jeruzalem maar er lijken wel geven viewpoints te zijn kan ze niet vinden, ben ik op een hoog punt staat er niet zon balkje? heel irri
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk zit je naast of je zit erop sommige view points hebben geen balkje maar dan moet er synchronized staan maar als ik jou was zou ik op een huis staan en dan in de lucht kijken voor hoge torens enz
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina