Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Alpine btw, ik zie dat je Halo al hebt, keertje co oppen?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is waar, maar 't is haast onmogelijk om er geen één te zien. Klim op de eerste beste toren/gebouw dat hoger is dan de rest en je hebt 'r één. Oók in Jeruzalem. ;)

    Als je een View Point bereikt, ook al sta je neit op het balkje, dan licht Y op (als je HUD aan hebt staan) en weet je meteen dat je een View Point heb.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Willem dat zei ik tegen Daan aleen jij legt het makkelijker uit altans vind ik deze game niet zo goed ik zal hem eerder een 7 geven.Snel uitgespeeld en de missies zijn steeds het zelfden.
    En de bazen die je niet aankunt hoef je aleen maar te gooien op de grond en ze dolken dan zijn ze dood :p

    @Madoperator ik wil nu co-oppen :mad:
     
  4. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    over een achievement: (niet kijken als je nog niet hebt uitgespeeld)
    die achievement van je
    "BloodVision" als je Desmond speelt. dan zeggen ze, you see strange drawings on blablba, What Could this mean?! valt daar nog wat mee te doen?
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lol, wat jij wilt gast. Wat heeft jouw score voor deze game er nou opeens mee te maken? 8)
     
  6. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze ontcijferen, maar voor de rest doen ze niets. (Er was een AC-blog ofzo die ze allemaal had ontcijferd, weet de link niet meer :+)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  7. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee ik bedoel dat ik het een niet zo legendarisch vind zoals andere mensen.
    Maar de game is best leuk maar kort en de enige wat je doet is Stelen,Sluipen,Killen
     
  8. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou net de vraag :+
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ben ik met je eens. Ik vind het ook best wel een kutgame.
     
  10. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    niet, ik kan wel weten wat het betekent, maar of ik er dan nog wat aan heb?
    DAT vraag ik ;)
     
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Het werk van de assassin is nou eenmaal eentonig. :)
     
  12. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, ze hadden er ook afwisseling of meer side-quests in kunnen doen toch? Dan zit ik zelf te denken aan iets van de persoon stelen tijdens een gevecht of dergelijke, dat je een combo moet doen en dan krijg je een cutscene waarbij je hem bv. blockt dan op hem af stapt, iets van hem steelt, om hem heen draait en verder vecht.

    Het kan natuurlijk ook makkelijker gewoon pakken na het killen, maar ik noem maar een voorbeeld.

    Heb het spel alleen maar een uurtje gespeeld dit weeken dankzij Skargan, dus heb het zelf nog niet dus weet ook niet of dit er in zit of dergelijke.

    _0/
     
  13. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ze wouden hem gewoon uit brengen.
    Maar als ze voor de volgende nou fatsoenlijk de tijd nemen met multi en co-op etc, dan kunnen ze die echt legendarisch maken (in vergelijking ;) )
     
  14. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    echt een bruut spel vandaag + gisteren voor het eerst gespeeld en kan er echt lang mee bezig zijn als je niet op let :9

    moet alleen nog ff leren wat betere combo's etc te maken dan kan ik die achievement van 100 kills without dying tenminste halen ;)
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb 165 gamerpoints van AC, meer dan genoeg dus ik heb hem omgeruild voor Fifa 2008, stuk beter
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb die archievement zonder het te weten behaald :p
    Kreeg zomaar ineens een pop-up en dacht even na: "Ojah het is alweer een tijdje geleden dat ik dood ben gegaan". }:]
     
  17. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ffies een kaartje uitgeprint van alle vlaggen in de kingdom, dus daar ga ik zo ff mee aan de slag.

    Daarna nog een templar zoeken en dan heb ik alle achievements.
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar weet iemand of er nog een 2e deel gaat komen?
     
  19. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem hebt uitgespeeld weet je het.
    Ff spoilertje dan:
    Waarschijnlijk wel, met al die verwijzingen naar volgende delen op het eind als je je Eagle Vision gebruikt in het 'heden'.
     
  20. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je hebt er niet veel aan, alleen kan je als jeje verveeld figuren in dei dingen gaan zoeken:p Zo vond ik een aap XD

    Hoe wil je hier een goede co-op voor gaan maken?? Dat je met z'n 2en op hetzelfde beeld ofzo rent? Dan raak je al je vrijheid kwijt. Of je wil gaan splitscreen'en. Nou joepie op een klein schermpje.

    En de MP dan, wat voor iets wil je doen? Er zijn geen echte dingen wat je kan doen, met zo'n spel. Hier zouden ze wel eventueel een co-op bij kunnen doen, maar dan worden de missies ook gleijk anders:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina