Oplichter aan het licht brengen, hoe?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Steviewonder26, 9 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Je hebt in ieder geval al wat meer informatie over hem, misschien ook eens wat forums gaan nazoeken waar hij komt en dan een thread maken over je 'miskoop', als je hem pakt op de dingen die hij nog heeft kan je het misschien nog opgestuurd krijgen.

Want je raakt echt niet je post zomaar kwijt, dan nog ieder verstandig mens schrijft op de achterkant zijn eigen adres (doe ik tenminste).

2. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nou, kijk dat klinkt wel goed!!

3. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    had al vrij veel info over hem, en hij heeft hem gewoon nooit verstuurd, was elke keer een smoesje, vond 1 trouwens wel heel origineel:lol:

ik moets van mijn moeder mijn kamer op ruimen dus ik had geen tijd:)::lol:

4. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    wat een nog makkelijker systeem is, elke gebruiker kan een naam invoeren van iemand met wie die gehandeld heeft bijv Unrealer als het dan een goede deal is een +je en een slechte een -

En laten we zeggen jan wil met mij ruilen, jan type Unrealer in op de XBW Deal machine (;)) en dan komt er te staan Unrealer 21 + Deals ~ 2 - Deals
    Dat zou op zich een goede te checken systeem zijn ;)

Mja dit is wat ruw uitgelegt :+

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dan moet hij wel een hele grote kamer hebben x'D

Ja, dat zou een goed idee zijn. Aangezien als je met iemand een deal sluit, dan zie je niet aan zijn naam of hij een goede of slechte deals heeft gehad. Je kan ook niet iedereen zijn sig afgaan om te kijken of zijn naam ertussen staat

Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2007
  6. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
    @ unrealer: zo'n systeem was er vroeger wel volgens mij, maar nu helaas niet meer.

ach als je die paar rotte appels gewoon het xbw en xboxlive leven zuur kunt maken zullen ze in ieder geval niet kunnen verder gaan met hun praktijken

was "Vroguhh" al heel veel werk om dat systeem bij te houden, zal ookwel de reden zijn dat het er nu niet meer is.

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  7. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    okee, maar heb je nu zijn huis adres? (dus ook zijn nr?) Anders zou ik een nette brief maken krijg je vast reactie op, anders weet je dat hij hem weg gooit heeft. En dan moet je bellen. Gewoon via de ouders, die zullen het VAST niet correct vinden.

8. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al wel eens een keer gedaan,(niet naar hem) weet je hoeveel ouders het geen "zak' interesseert wat hun kind doet, hoe zou die trouwens aan al die games en consoles komen, omdat ouders het zo fijn vinden om met hun kind samen te zijn???
    of omdat die dan lekker rustig is en geen tijd van zijn ouders vraagt???

p.s hier zijn laatste aanbieding, ik zou super mario 64 voor de ds krijgen en hij van mij amped , als je in zijn signature kijkt zie je ook waar amped 3 is
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2600421#post2600421

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Het mooie zou zijn als je zijn achternaam weet, dan zet je neer: Aan de familie 'Nuclear Goat' (tussen de 'zijn achternaam'), dan is er een grotere kans dat zijn ouders die brief in handen krijgt, want als je zijn naam erop zet lijkt mij dat alleen hij die brief openmaakt en gooit hij net zo hard weer weg.

Nou als mijn ouders horen dat ik mensen bedrieg op internet daar worden ze echt niet blij van, en het is gewoon diefstal dus het moet de ouders wel aangaan

Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2007
  10. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
  11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Gewoon een nette brief sturen naar de familie 'de raaij'

Wat helemaal een stunt zou wezen als je die bief in een kerstkaart doet x'D

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zou gewoon langsgaan en hem en zijn ouders er mee confronteren. Lijkt me niet dat ze dan nog gaan ontkennen. Dit heeft geen enkele zin.

13. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm steviewonder.. Volgens mij durf je hem of zijn ouders gewoon niet op te bellen? Anders was het al lang geregeld geweest.

Verder is dit forum niet als openbare schandpaal bedoelt volgens mij.

14. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    @ lange jan, is geen kwestie van durven, heb alleen hier alleen al een slechte ervaring mee, en het lijkt mij handiger als er weer een plek zou komen waar je mensen die WEL netjes hun zaken regelen kunt waarschuwen voor mensen die dit NIET doen, zonder dat je iemand in de gaten moet houden en iedereen die hij benaderd persoonlijk moet gaan mailen om ze te waarschuwen!

ik vroeg mij gewoon af of dit ergens mogelijk was, aangezien dit er vroeger wel was.

en ik nagel niemand aan een schandpaal, de hiergestelde conclusies zijn naar eigen invulling gemaakt door de desbetreffende personen

ik vertel hier mijn verhaal om zo anderen te waarschuwen, indien dit niet gewaardeerd wordt hoor ik dit graag

en hoe zou jij het vinden als iemand jou iets op zou sturen en dat niet doet maar ondertussen wel jou game in bezit heeft en speelt??

maar als iemand een idee heeft hoe je weer een goed waarschuwingssysteem kan creeƫren, hoor ik het graag, misschien een mod die een goed idee heeft, of het vorige systeem nog kent, of ben ik gewoon al te oud en kent niemand het meer:confused:

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Er was ooit een blacklist, maar die is natuurlijk fraudegevoelig.

"Pietje versloeg mij met Halo3, dus hij is een oplichter, reportttttt"

Nouja, je snapt het wel.

Het is ook niet de bedoeling mensen aan de schandpaal te smijten, wij kunnen niet bewijzen wat er is gebeurt.

XBW is verder ook niet aansprakelijk of verantwoordelijk voor deals via de X-Bazar. Wel kan er evt bemiddeld worden natuurlijk; het makkelijkst is dan een PM aan een van de mods/admins (pest de admins maar lekker!)

Anyway, Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina