Hallo Shephards,
Zie hier mijn 1e post, en wat voor een
(wall 'o' text warning)
Heb wat vraagjes. Forum al door gespit, maar nergens de antwoorden kunnen vinden (misschien overheen gekeken, 100 paginas is nogal
)
- Als je de laatste verhaal planeet begint, en afmaakt, is het spel daarna afgelopen? of krijg je erna gewoon een soort "free roam" om sidequests af te kunnen maken? Als dat niet kan, hoe weet ik wanneer ik aan de laatste planeet begin zodat ik dan vtv de rest af kan maken?
- Na 1 keer uitspelen kan je ervoor kiezen een nieuwe game met bestaande char te starten(?):
* Begint deze char op het lvl waar je geeindigd was? met alle talents en hp en gear etc?
* Maakt dit het niet veel te makkelijk als je als lvl 50 op lvl 1 mobs loopt te knallen met een lvl 10 gun en armor en max shield en 1000 hp etc?
* Kan je ook een vrijgespeelde bonus skill op een bestaande (hoge lvl) char zetten als je hiermee new game begint?
* Kan ik hem bijv. 1x uitspelen op casual, hierdoor hardcore unlocken, en dan met mijn bestaande hoge char een nieuwe hardcore game beginnen voor de hardcore achievement? en erna voor insanity?
Dan is het goed te doen om 1e playthrough op lvl 40 te eindigen, met 2e playthrough op lvl 50 voor de achievement, en dan nog een keer op insanity voor lvl 60 allemaal op hetzelfde char?
- Wanneer krijg ik romance subplot?
Ik ben nu lvl 34 oid, gekozen voor vrouwelijk shephard, en die Liara (blauw monster) is wel geinteresseerd volgens mij - royaal, bisexueel ftw! - maar ze wil het nu eerst verwerken ofzo. Moet ik een extra verhaallijn planeet afronden zodat ze wat nieuws zegt ? Welke dames / heren kan ik nog meer zo ver krijgen?
- Verder zag ik het volgende:
23. Have a henchman use first aid to allow you to focus on other skills
24. Have two henchmen use first aid in case one is unusable for a time.
Hoe werkt dit? Ik kan toch alleen zelf first aid voor iedereen doen, door op Y te drukken en 1x medi gel op te maken?
- En nog een algemene vraag.
Zijn alle teammaten zo dom?
Zo lopen constant voor me geweer, als ze schieten kijken ze niet of er een muur tussen staat, net zoals met powers, dan kies je een skill terwijl ze cover staan, en dan vlammen ze vol op de muur
voor hun, zonder iets te raken.
Best wel useless. Ook gaat er meestal maar 1 van de 2 mennekes in cover staan, de andere blijft vol in line of fire staan tot hij omvalt, zeer frustrerend. Reageert dan ook niet op D-pad omhoog of D-pad omlaag.
Excuses voor de lap met text, maar het begon aardig te branden
Klik om te vergroten...