[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    tyvm maar nu weet ik niet hoe ik dan bij die firewall kan kome
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zou je willen uitleggen hoe je dat doet?
    Hoe kom je bijv in je router terecht?

    Dikke n00b op dit gebied.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  3. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ah heb t al gevonde
     
  4. kainNL

    kainNL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @smock3y,

    dat is het makkelijke gedeelte, als het goed is staat er in de gebruiksaanwijzing hoe je dat moet doen!! Ga via je inet browser- in mijn geval- naar: http://192.168.0.1 en dan krijg je een venster te zien van paswoord en gebruikersnaamin te voeren, en als je dat ingevuld hebt zie je het menu van je router!!

    Succes ermee!!
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mag ik u bedanken,het is me zojuist gelukt ;)
     
  6. kainNL

    kainNL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Yw, hoop dat je je muziek en films nu wel kan luisteren en kijken op je 360!!

    Greetz

    Edit: Heb zojuist mijn HD nog s aan m'n 360 gehangen, en wat blijkt.... hij herkent m wel!! Heb gewoon de keuze van de X-button over het hoofd gezien als je muziek menu aanklikt!!! Op deze manier kan je dus andere SOURCE kiezen!!!
    YESSSSSS geen geklooi meer met streamen.... gewoon rechtstreeks plug n play, misschien tipje voor de mensen die dit ook over het hoofd hebben gezien of voor de mensen die het geklooi beu zijn en niet meer willen zoeken, je hebt voor betrekkelijk weinig geld tegenwoordig goede externe HD's met veel geheugen en je houdt je pc hd vrij voor belangrijker zaken!!!!

    Greetz
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    edit: ja ik kan nu videos etc bekijken op mijn pc nogmaals bedankt kainNL.
    U made my day :) !!
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  8. kainNL

    kainNL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

    weet er iemand hier hoe je bepaalde AVI films kan afspelen op je 360 waar je volgende melding van krijgt: can't play this content because it contains audio or video with an unsupported codec? Status code 80-C00DF242.
    Mag ook pm als dat niet hier mag!!

    Greetz
     
  9. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het vreemde is dat die dus om een of andere reden niet afgespeeld kunnen worden. Heb hier een serie liggen die ook avi xvid is, maar niet gepakt wordt met jouw error.
     
  10. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    En k kan mn hele Prison Break, Lost & Heroes afleveringen gewoon allemaal kijken, zijn allemaal AVI Xvid Files
     
  11. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had/heb ook problemen met de divx op mijn kist.
    Hij wil maar geen divx afspelen via het mediacenter, echter toen ik gisteren een usb stick met een divx bestand er in stopte zei hij dat ik een bepaald media update moest ophalen. Dit was dezelfde update als voor aac bestanden af te kunnen spelen (wat vreemd is aangezien ik die update al een eerder had gedraaid). Maar goed sinds dien speeld hij divx vanaf een usb stick.

    Hij speelt ze nog steeds niet via het mediacenter, en hij speelt ze alleen in postzegel formaat af. Hij wil ze maar niet beeldvullend afspelen (dit probleem heb ik ook bij de extra's die op een hd-dvd staan).
     
  12. kainNL

    kainNL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    @edgenumber

    Lukt het je ook niet het beeld te vullen als je, bijv de pijltjes toets op controller beweegt? dan kan je nl. de beeld instelling wijzigen is GELOOF ik 6e icoontje of zo!!! Lukt mij nl. wel bij externe HD via USB!!!
     
  13. kainNL

    kainNL Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag toch niet wat je wel kan kijken..... ik heb hier ook hele lading films die ik wel kan kijken, maar bijv een gedownloade versie van show van Hans Teeuwen weer niet en sommigen ook wel..... das t vreemde!!!
    Fardo weet jij toevallig hoe ik dit op kan lossen? Of iemand anders die weet hoe je bepaalde codecs kan toevoegen aan avi bestand???

    Greetz
     
  14. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip, ik was die functie allang weer vergeten. :thumbs:
     
  15. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm net een film gedownload in mp4 formaat (transformers, er stond voor de ps3 ) maar dat werkt niet... divx xvid en wmv wel (share via mediaplayer 11) iemand een idee? mp4 hoort het toch ook te doen?
     
  16. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij loopt bij mij heerlijk de update. Alleen gister een probleempje tegen gekomen met divx kijken. Hij herkende geen externe harder schijf die een FAT32 partitie heeft maar ook een Mac partitie heeft. Hebben meerdere mensen hier problemen mee?
     
  17. mavgink

    mavgink Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Tadaa! heb een mp4 geselecteerd met rechtermuisknop en automatisch met wmp 11 laten openen, toen onderstaande tekst in een *.reg bestand gezet (nieuw register bestand) en tadaa!!!! ik kan nu gewoon met Windows media player wmv, divx, xvid en mp4 afspelen. damn wat is dit toch een vet apparaat!

    Code:
    Windows Registry Editor Version 5.00
    
    
    [HKEY_CLASSES_ROOT\.mp4]
    "PerceivedType"="video"
    "Content Type"="video/mp4"
    
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Multimedia\WMPlayer\Extensions\.mp4]
    "Runtime"=dword:00000007
    "Permissions"=dword:0000000f
    "UserApprovedOwning"="yes"
    P.S. heb dit ook in het gotsent mkv topic gepost, sorry voor het crossposten. ik ga nu weer in 1 thread verder ! :p
     
  18. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn 360 herkend mij externe HDD ook niet, ook mijn ipod video kan ik niet gebruiken voor videobestanden. Ik heb gewoon alles op fat32 staan dus waarom het niet werkt begrijp ik niet.
     
  19. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een externe HDD met een eigen voeding of haalt hij zijn prik net als die van mij van de USB af?

    Mischien kan een Xbox 360 niet genoeg stroom leveren via usb voor een externe HDD.
     
  20. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij heeft gewoon een eigen voeding. Mijn ipod werkt dan weer wel. maar die kan ik weer niet voor video gebruiken. Heel irritant.
     

Deel Deze Pagina