Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    er is geen andere/betere goede race sim op de Xbox.. TDU is geen Race wel sim. PGR3/4 Wel Race geen Sim. Ridge Racer 6 ja wat is dat eigenlijk.
    Flattout Ultimate Carnage: Nope.. dus FM2 is gewoon de beste .

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Dat het de beste op deze console is wil nog niet zeggen dat het ook een goede game is. ;)

3. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Maar dat is het wel.... iedereen wat op mijn xbox FM2 speelt zegt:"Is dit spel er ook voor de PS2/PS3/PC/Oude Xbox/Etc" dus het is wel een goed spel.. dat moet wel.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    engine swap ook geprobeerd. HEt is toch zowiezo raar dat een auto in de A klasse zo veel power heeft?

Het ronde record op de nurburgring is ook met een zware amerikaan gedaan. Iets zegt mij dat dat niet kan kloppen ;)

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Forza 2 is by far de beste race game gemaakt en dan bedoel ik niet op gebied alleen met zijn sim maar ook alles in het algemeen,laten we het eerst eens hebben over de snelheid die is uitermate goed en superb uitgewerkt.
    Met de AI is Forza 2 nog niet helemaal perfect maar ik kan je vertellen dat bij de eerste Forza het allemaal nog veel erger was waar ze erg vaak achter je inknalde,bij FM 2 heb ik hier niet veel last van.

En dan kom ik nog op de Custemizing en upgrading van de wagens,maar die is zo uitgebreid dat zelf de maker en bedenker van Gran Turismo heeft toegegeven dat FM 2 meer mogelijkheden bezit dus dat zegt wel genoeg.

Maar de manier hoe ik het zie,Forza Motorsport 2 is een hardcore Racer en sim tegelijk maar dan met het aspect om je te laten merken dat het moeilijk is om een race wagen te besturen,en voor mij was het de eerste game waar ik me een Coureur voel.

Gran Turismo is een pure hardcore simulatie wat het racen meer naar de achtergrond zet,en hierin moet je je meer houden aan de stricte licentie's en voelt het een beetje aan alsof je een rij instructuer opleiding aan doen bent.
    Op zicht niet verkeert maar ik hou totaal niet van deze opzet omdat ik het racen gewoon niet ervaar,maar dat is mijn vizie.

Forza en Gran Turismo zijn beide toppers maar met ieder zijn kwaliteiten en kwantiteiten,ga je voor het racen kies je Forza en ga je voor de sim ervaring dan kies je Gran Turismo.

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook twee muscle cars die erg veel power en de PI op A850 hebben, als ik er eens aan denk dan zal ik die upgrades wel eens voor je plaatsen.

7. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik ivnd dat het enige aspect samen met de AI wat beter uitgewerkt had moeten worden.. bij FM1 was het altijd de Enzo wat won. hier is het altijd de Muscle Car wat wint. en dat mag niet die auto's swabberen over de weg en zijn alleen goed in rechte lijn.

8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    yo is goed.

t ook best raar. de meeste A klasse auto's hebben de top zo'n beetje rond de 300 liggen en die muscles rijden zo richting de 370...

9. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ja maar dat kan nooit. dat is zo onrealistisch.

10. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Die muscle cars zijn meestal goed. Ze staan altijd bovenaan.

Chevelle
    CR-X
    Charger
    Eclipse

CR-X is dan niet echt een muscle car, maar hij gaat als een speer. Remt niet, en verdomd snel op het rechte end. Tegenwoordig vind je die wagens altijd bovenaan, daarom vind ik het jammer dat men niet meer circuits als Laguna Seca, Road Atlanta short, Mugello short en Maple Valley erin douwen. Al die andere banen, zoals ook Road America, zijn gewoon voor wagens met veeeeeel power vanwege die lange stukken. Zelfs de Nurburgring, met al die kronkels sta je nog niet bovenaan met een goede grip wagen met toch wat power, die gasten rijden met een Charger/ Chevelle gewoon veel te hard. Die wagens lijken wel wat op die Elan, te veel power voor die klasse. Het zou gewoon een klasse apart moeten worden 8)

De AI is gewoon veel te dom, lig je een ronde voor laten ze je nog niet voorbij. Bochten afsnijden, remtesten, dat doet de AI heel graag. Tering, dat hadden ze toch wel beter kunnnen doen, nietwaar? "AI, blauwe vlag jonge!" Damn, wat kan ik me daar soms over ergeren als ik sowieso al zo'n ellelange endurance race moet doen.

Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Voor online racen zijn de muscle cars minder geschikt.

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    niet op de circuits met veel rechte stukken... als je drift zijn er zelfs lui die het proberen in een muslce car.

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    speel jij dan op easy fzo?

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja een goed punt:)
    Nou speel ikzelf op de hoogste level met alle hulp uit,ook van de wagen assist staat bij mij alles uit,respect aan degeen die ook zo racen en dat zullen er niet veel zijn.:)

15. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet denk ik.

Die AI's proberen het je juist moeilijk te maken..

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    nou de AI is niet bepaald makkelijk voorbij te komen op het moeilijkste niveau.. rijd zelf op het moeilijkste met alleen ABS en Brakingline aan.

17. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En zo hoort het ook,maar hoe je het ook went of keert mensen zullen altijd wel problemen maken of hebben over de AI algemeen.

Bedoel als je moeilijke competitie krijgt is het niet goed,maar helemaal geen gevechten is ook niet goed snap je?
    En als ik eerlijk moet zijn van mij online ervaringen vind ik een real life opponent niet veel anders dan de CPU rijders:)

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In bepaalde (R) endurance races lukt het je niet makkelijk om de tegenstanders te lappen op Hard. Bij de niet R-races is dat vaak wat makkelijker, als je een auto gebruikt die precies aan de regels voldoet en keisnel is.

19. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf nu met endurance bezig en daar mocht de AI toch wel iets beter zijn best doen, vind ik. Ik zet ze soms net niet op een ronde en dat verwacht je niet wanneer je 'm instelt op 't moeilijkst.

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een endurance race bezig bent dan kun je op Hard de nr.2 ook op een ronde zetten, daar knalde ik laatst helaas ook nog tegenop. :):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina