Die muscle cars zijn meestal goed. Ze staan altijd bovenaan.
Chevelle
CR-X
Charger
Eclipse
CR-X is dan niet echt een muscle car, maar hij gaat als een speer. Remt niet, en verdomd snel op het rechte end. Tegenwoordig vind je die wagens altijd bovenaan, daarom vind ik het jammer dat men niet meer circuits als Laguna Seca, Road Atlanta short, Mugello short en Maple Valley erin douwen. Al die andere banen, zoals ook Road America, zijn gewoon voor wagens met veeeeeel power vanwege die lange stukken. Zelfs de Nurburgring, met al die kronkels sta je nog niet bovenaan met een goede grip wagen met toch wat power, die gasten rijden met een Charger/ Chevelle gewoon veel te hard. Die wagens lijken wel wat op die Elan, te veel power voor die klasse. Het zou gewoon een klasse apart moeten worden
De AI is gewoon veel te dom, lig je een ronde voor laten ze je nog niet voorbij. Bochten afsnijden, remtesten, dat doet de AI heel graag. Tering, dat hadden ze toch wel beter kunnnen doen, nietwaar? "AI, blauwe vlag jonge!" Damn, wat kan ik me daar soms over ergeren als ik sowieso al zo'n ellelange endurance race moet doen.
Laatst bewerkt: 10 dec 2007