Haloo wil je me toevoegen daarbij aub of doe je dat volgende post pas? Thankzzz /Mod edit-knop gebruiken svp
Haha priest je hebt nogsteeds mijn mooie motto xD Heerlijk! jammer dat je er gister niet was ! Laters
Gefeliciteerd met het cod4 team Ey realistiq, upload eens wat gameplays van je team. Ik vind het maar kut dat niemand nog de fileshare gebruikt voor gameplays.
Ik zei FILESHARE, zodat ik ze gwoon op mn tv kan kijken. En ik zit eerlijk niet te wachten op WoG gameplays, en helemaal niet 3v3.
Ja, snap ik dat je fileshare bedoeld, maar heb geen opgenomen, ik zal me volgende scrim wel op fileshare zette
Ik had het ook niet tegen jou . Ik heb paar gameplays op mn xdoos gekeken, was echt te relax. Hopelijk word ooit MLG live gestreamt naar je 360, dat zou echt bruut zijn
ik moet zegge dat ik na toernooi wel veel respect heb gekregen voor envy.. zwaar relaxte gast, we hebben veel lol op en na het toernooi gehad zeker dat jullie respect van veel clans moete krijgen.. niet alleen over jullie spel maar nog meer om wie jullie zijn, met zun 10e naar toernooi komen is super gezelli ^^
Bedankt voor dat zegje Meneer Deadbringr.. Maarja zoals ik al zei er zijn altijd wel mensen die het verspesten voor andere op bv 'de forums' he.. Ik heb zeker gelachen met jullie vooral met jou en tja respect krijg je niet als je het ook niet toont En nogmaals een compliment voor jullie spel!
Cell was egt super gezellig met je prima kerel .. beste met envy.. veel gelache toen ik tegen je speelde met vVv ( tha clowns ) toch leuk als je in ogen van tegenstander kan kijke met een mooie kill .. jullie vatten ook allemaal sportief op + jullie hebben mij verrast toekomst zal mooi voor jullie zijn als jullie zo door gaan
lol in het begin pistol ownage,jammer dat er geen goede sniper rifle was ik had zoveel kills kunnen pakken op crash en de rest van de maps!
Wauw wil je dit nietmeer doen Merq? Ik vind dat je hier eigenlijk een OW voor moet krijgen. Wat was het kijken van het filmpje een verspilling van mijn tijd zeg! Een gemiddelde BR van realistiq is nog beter dan wat ik hier zag. Lijkt wel of scorpio een gekneuse duim heeft en clawie probeert op sens10. Auw auw auw wat wordt ik hier droevig van. Verder was het een gg, close close
Ik reageer... jaja... Wat jij nu zegt priest, daarom is de gaming communitie nog niet zo groot in nederland, en als "clans" nou "clans" blijven. zonder dat er ffies weer snel een clan wordt aangemaakt, en na een maandje alweer van de aardbodem is verdwenen, zou je bijna hetzelfde effect krijgen als in Amerika met MLG, bedrijven durven dan ook geld in "clans" te pompen, omdat ze weten dat het geld waar is, omdat de clan niet zomaar ermee stopt, maar dat ze zich veel laten zien op LAN toernooien, zodat de clan reclame maakt, voor het bedrijf dat geld in de clan pompt. Je hoeft niet alles te winnen, ik wil ook eens hevige clanmatches spelen, anders is het toch ook niet meer leuk om te gamen. Winnen is leuk, maar de manier hoe je hebt gewonnen, is altijd mooi om te herinneren, vooral als het een spannende match was. Geef mij/ons maar een ticket naar Amerika naar MLG ofzo, en ik train me ziek, en als ik me ziek train, dan weet ik 100% dat ik goed ga presteren. Proost:b:
Jah dat cell gezelig is met heel ze fam wist ik allang zie ze best vaak op lan ook op Gameplay allemaal handje schudden \o/ Erg goede gast
Dan kijk je het toch lekker niet, handdoek. Ohh, en hij speelde toen slecht. Maarja, jij wist dat toch al. Aangezien jij altijd alles weet.