Forza Motorsport 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    of die pittstraat op susuka , wat een klere ding.
    ze zetten de ai gelijk midden op de baan knal je erin met zon ±300 km/h

2. Ashavan

Ashavan Guest

Engine Swap gedaan. Het is leuk, maar in mijn ogen verbeterd het te weinig.

Dat er gezegd wordt dat de snelheid goed uitgewerkt is moet ik hartelijk om lachen. Toen de teller 150km/h aan gaf had ik het gevoel maar 70-80 te gaan op de baan. Het is niet goed uitgewerkt dus. Bij de bochten heb ik juist vaak een snelheids gevoel aangezien je relatief hard door een traag stuk gaat. Bij FM2 had ik het idee als een slak met gebroken poten door de bocht te kruipen.

Dat een race wagen moeilijk te besturen is klopt, maar wat ik merk in de game is erg overdreven. Maar dat kan ook te maken hebben dat ik in een auto intuitief alles doe terwijl met een controller en een game dit niet zo is. Zit me achter het beeld enorm veel te frustreren omdat de auto niet reageerd zoals het moet. En je kan die digitale bak niet voelen en ervaren waardoor je weet wat je wel moet doen. Op een racetrack pas ik me intuitief aan de auto aan, in de game lukt me dit niet. Aangezien Gran Turismo aangehaald werd...dat is een game waarbij me die aanpassing wel lukte.

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    vind het snelheidgevoel ook niet altijd even goed. Sommige bochten denk je al makkelijk te kunnen halen omdat je voor je gevoel al bijna stil staat en dan glijd je er nog vanaf...

4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

Misschien andere klasse auto proberen ? :)

5. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Omdat ie niet aan de kant gaat , echt slecht uitgewerkt :'-(

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Was in dit geval misschien nog wel erger.

Ik reed op Road Atlanta en had driekwart van de race voltooid, ik had één stop gemaakt en wou het daarbij houden (alhoewel de banden het dan aan het einde wel moeilijk krijgen) maar ik kwam de laatste chicane uit, reed op de top van de heuvel en de nr.2 remt overdreven veel om een pitstop te maken waardoor ik er vol tegenaan knalde. Stuurde direct naar rechts om ook een pitstop te maken (die andere mistte 'm zelfs nog geloof ik) maar de race is dan wel grotendeels verpest. In FM3 mogen ze er wel een vlaggensysteem in gooien.

7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Wat zijn jullie voor gasten,jullie kunnen gewoon niet racen volgens mij al dat gezeur dat Gran Turismo zoveel beter is en zo.

Laat ik jullie dan dit vragen ,maar waarom zijn jullie in vredesnaam begonnen aan Forza 2 te spelen?

Forza is een game wat niet voor dweilende coureurs is bedoelt maar voor de echte Race fan,en ieder ander die de game niet beheerst hoor niet in Forza 2 thuis.

Forza is een keiharde wereld,net als het leven hard is mijn beste mensen.
    Zoals gezegd de AI is niet perfect maar zoals jullie er een drama van maken vind ik niet verdienstelijk voor de game.
    Mijn excuzes voor deze felle reactie van me,maar ik speel al jaren racegames en geloof me een racer die kloterige AI heeft speel ik ook echt niet.

8. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, FM2 rules, maar die AI is toch echt wel irritant soms. Voor de rest blijft het mijn favo spel voor de 360 !!! Alle andere 360 games heb ik al weer doorverkocht, maar FM2 blijft gewoon niet vervelen ;) En het is gewoon erg vervelend dat je door een domme AI actie weer helemaal overnieuw moet beginnen met een race.

Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  9. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de AI bij Forza echt niet kut hoor. Blijf maar eens staan bij de start. Ze rijden om je heen... Ze blijven gewoon ophun lijn rijden dus is het moeilijk om ze in te halen, DAT HOORT ZO!

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt en ze sturen ook niet in wanneer je ze tot 50% van de lengte van de wagen hebt benaderd, dat zit allemaal wel goed maar ze hebben verder geen aandacht besteed aan de AI als die op een ronde wordt gezet.

11. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dat was net mijn punt. Ik rijd zeker niet op easy, integendeel. Heb hem op het moeilijkste staan. Rijd ze allemaal op een ronde bij die Endurance races. Soms wat moeilijker omdat als je ze wilt inhalen ze je gewoon de bocht afsnijden, insturen als je aan hun binnenkant zit, extra vroeg remmen of andere dingen. Vind het gewoon dom dat ze hun eigen lijnen/ patronen aanhouden als je ze zelfs op een ronde zet (of vaker op een ronde)! Gewoon een fatsoenlijk vlaggensysteem dat de AI weet dat je voor ligt en dat hun achter liggen zodat ze fatsoenlijk aan de kant gaan of van het gas gaan.

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    GatverdegatverdeG#tver :mad:

Wat mij betrefd mag iedereen die tijd overheeft de persoon met als GT: "HereDom" negatief reputatie geven. :mad:

Zeer onsportief rijgedrag. Ik startte voorop op Laugna Seca, 5 rondjes S-Class en ik hoorde al zeggen dat hij een 'target' had uitgekozen voor de eerste bocht, ik dus, en hij knalde vol achterop. Ik lag in de grindbak en verloor een hoop tijd en kwam langzaam maar zeker weer terug naar de koppositie omdat ik andere 'slachtoffers' inhaalde. Ik wilde hem inhalen toen hij een foutje maakte en van de baan schoot maar hij gooide zn auto zo de baan weer op, waardoor ik weer crashte. Ik weer boos enzo en na weer flink gasgeven voor een minuut of 2 was ik weer bij hem (echt snel is hij niet) en toen wilde ik hem voorzichtig voorbij. Hij minderde echter vaart op het rechtestuk zodat ik hem daar 'moest' passeren en dan wijkt hij plots naar links uit net als ik daar rijd. Je raad het al, ik weer crashen, hij lachen. Helaas zijn mijn engelse scheldwoorden niet zo goed, maar geloof me, ik was, en ben! behoorlijk pissig. Uiteindelijke als 3e gefinisht...

Dat soort eikels mogen van mij #$#$#$#$# worden.

HereDom was zijn naam. Het schijnt dat als er veel negatieve rep gegeven wordt dit gevolgen voor de account kan hebben, maar ik weet niet of dat waar is.

13. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Die gozer geef ik ook wel ff negatieve rep.
    Zelf ram ik altijd net zo hard terug. Mijn vrije tijd verpesten = hun "lol" verpesten.
    Tijd geleden op de Nordschleife had ik dit ook.
    4 Rondjes S-klasse, met Collision on, en schade op Sim.
    Met z'n 8-en.
    Een pauper keert om bij de start en gaat als een mongool de verkeerde kant oprijden. Als gevolg dat iedereen totallos was op 3 mensen na...

14. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel eens op Sebring short of club dat ze met 3 man die ingang onder dat bord met die band stonden. Kon dus helemaal niet door. Was gewoon een blokkade. Aangezien schade aanstond, moest ik achteruit tegen hun aanbotsen, anders had ik grote motorshade. Heb nog meer beukraces gehad. Minstens 50 van de 1500 races die ik heb gehad....

15. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die ik tegenkom in forza zijn zo vaak wreckers. Waarom speel je het spel online als je niet eens een fatsoenlijk rondje kan rijden. Ga dan lekker nfs spelen of burnout :x

Ik ben ook maar volledig overgestapt op een echte racegame -> Gtr2 ;). Mensen die echt denken dat ze hard gaan kunnen zich registreren bij simracing.nl waar vele competities te vinden zijn en waar echt strak georganiseerd wordt en waar ook 0,0 wreckers zijn :).

Keb forza2 nu wel weer opgepakt om de career te halen en af en toe voor de lol met een maat op live te rijden. Het spel zelf is zo slecht nog niet =].

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch niet mogelijk om iemand een slechte beoordeling te geven als je niet met diegene gespeeld hebt?

17. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ja tuurlijk wel. als je iemand weet die die gast in de freindlist heb staan en jij hebt die in je freindlist kun je zo naar zijn profiel.

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan het dan nog steeds niet en zie je dan het bericht erboven dat je eerst met 'm gespeeld moet hebben.

19. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zitten we te zeuren over de AI? als je daar grote problemen mee hebt, ga je toch lekker online racen tegen echte coureurs die je niet van de baan af beuken( zoals ik:D) bij forza is die career mode toch te lang en veel te saai. van mij hadden ze het aantal races mogen halveren en het aantal tegenstanders mogen verdubbelen. tegen slechts 7 man rijden die er niks van kunnen is nou ook niet alles.

20. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist het probleem..

2/3 van de races waarin jij serieus doet, beuken hun jou van de baan.
    Het is pas leuk als iedereen een mic heeft, en iedereen elkaar kent(of leert kennen)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina