Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Biba, 9 nov 2007.

?

De best console van 2007 is (en waarom):

1. Xbox 360

164 stem(men)
    78,1%
  2. Playstation 3

30 stem(men)
    14,3%
  3. Wii

16 stem(men)
    7,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Uncharted zou ik graag willen spelen. Helaas heb ik geen PS3 :mad:

Voor mij is toch Sam & Max Season 1 (ik neem alle 6 episodes als 1 game) de game van het jaar. Wat geweldig en geniaal _O_
    DE comeback van de adventure game.

Ik hoop voor de niet-pc gamers dat hij ooit nog eens naar de consoles komt.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zag trouwens juist (via Major Nelson.) Time's Top 10 Video games 2k7 lijst. Ik zou niet niet zover willen gaan als te zeggen dat de lijst helemaal overeenstemt met mijn voorkeur, maar toch wel een opmerkelijk aantal xbox 360 games. En op zich toch een objectieve bron lijkt me, aangezien ik aanneem dat Time het koud noch warm heeft bij wie de lijst aanvoert.

In elk geval:
    1. Halo 3 ( xbox 360 )
    2. The Orange box ( pc, xbox 360, ps3 )
    3. Rock Band ( xbox 360, ps3, ps2 )
    4. Super Mario Galaxy ( Wii )
    5. BioShock ( pc, xbox 360 )
    6. Call of Duty 4 ( pc, xbox 360, ps3 )
    7. Legend of Zelda: Phantom Hourglass ( DS )
    8. Mass Effect (xbox 360)
    9. Ace Combat 6: Fires of Liberation ( xbox 360 )
    10. God of War 2 ( ps2 )

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    wel een typisch amerikaans lijstje.
    Rock Band boven Mario & Bioshock?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Maar ze laten zich duidelijk wel leiden door de marketinginspanningen van de game-partijen. Halo 3 op 1? Come on, het was echt een vette shooter en een mooie afsluiter, maar zeker geen nr 1. Daar had ik dan liever Bioshock, CoD4 of Uncharted gezien. Verder erg vreemd dat Uncharted nergens in de lijst te zien is.

edit: Ik vermoed dat de heren/dames trouwens Crysis voor de pc ook niet gespeeld hebben :+

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vermoed dat ze geen enkele van die games gespeeld hebben ;) Hoe verklaar je anders dat Halo 3 op 1 staat?

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het is dan ook volgens mij door een 360 fanboy gemaakt, daarnaast als het iemand van Sony was geweest had je geen enkele 360 titel erin gezien. Aangezien die gasten daar niks van Microsoft moeten hebben... dat zou pas een akelige top 10 zijn, met meer en deel nutteloze games erin. (voor ons westerse landen)

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Laat het dan door een objectief iemand doen. Ik bedoel, Ace Combat 6 hoort niet eens in die lijst..

Hier trouwens een pijnlijk bericht:

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Lekker objectief hoor :+. Als je het zo bekijkt hoor Bioshock ook niet thuis in de lijst... .

Wel pijnlijk voor die voor de mannen, dat niemand maar dan ook niemand hun game moet hebben :{.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er zijn nou eenmaal veel betere games uitgekomen dan Ace Combat 6, dat moet je toegeven. En daarnaast kan het gewoon niet dat Ace Combat hoger staat dan God Of War 2, bv.

idd erg klote voor ze. Dit soort berichten stimuleert juist weer de developers om die crappy non-games te maken, aangezien normale games niet willen verkopen onder het Wii-publiek.

Zie hier ook de crappy smaak van de Engelsen:
    Mario & Sonic, zo'n slechte game, op nr 1 |:-

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is waa, maar AC6 is wel het beste game in zijn genre :+. Maar als we echt een "objectief" lijstje willen dan kunnen we beter naar gamerankings gaan... . Stel je voor dat XBW een top zou maken, er zal gegarandeerd 1 minder goede game in zijn die hoger staat dan een betere game.

Wat is eigenlijk de score van Famitsu voor No More Heroes?

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    9/8/8/9, geen slechte game dus.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat in jou ogen misschien niet objectief is, is voor de ander weer wel. Ik heb hier al heel wat top 10 lijstjes (opsomtopic anyone?) voorbij zien komen die ik ook helemaal niet objectief vond. ;) Maakt dat iemand zijn persoonlijke keuze minder daarom, nee!

Daarom is het wel heel erg moeilijk om objectief te blijven met het maken van een top 10. ;)

Daarnaast het is een Amerikaans blad, en zoals ik al aangaf als het een Japans blad zou zijn dan zou je geen enkele 360 titel erin zien, okeej heel misschien Blue Dragon. Omdat Japaners al helemaal niet objectief zijn, die zijn te trots op hun eigen land en willen niks van de VS weten.

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, zeer geen slechte game. Best raar dan dat er geen enkelen Japanner (nja, toch niet in die stad) de game moet hebben. Zou dat komen door het gebrek aan bloed? :eek:

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Puur op de cijfers uitgegaan is het meest objectief, aangezien het het gemiddelde is van de meningen van verschillende reviewers.

Als ik dan naar Ace Combat kijk scoort de game maar een 8,4 gemiddeld. Dat is echt niet genoeg om in een top 10 voor 2007 te komen.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet hoe ze aan die top 10 zijn gekomen maar als ze onderzoek hebben gedaan bij de lezers van Time, dan zitten er misschien veel mensen bij die van vliegtuig spellen houden, en was het niet nodig om te kijken op gamerankings of een andere site waar alleen op cijfers word afgegaan. Maargoed ik vind Ace Combat zeker een goeie game en nee hij zou ook niet in mijn top 10 staan, maar dat daar gelaten als het een top 10 van Gamespot zou zijn ja dan zou het een ander verhaal zijn. Maar Time is niet gericht op alleen maar games. :)

16. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hier een ps3 en een xbox360? zoja Welke vind jij beter en waarom.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah dit zijn verkoop charts en de kerst staat voor de deur dus kopen ma een pa een bekende naam voor hun kid

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dan kopen ze toch Super Mario Galaxy, halen ze tenminste nog een goede game in huis.

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yay ik heb 8 van de 10 games in mijn bezit, AC6 zuigt en Rockband is nog niet uit. Go me!

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat "screens" van Deadline, een nieuwe Wii-game:

Ik weet het, de screens zijn uitermate klein, maar laten wel wat sfeer zien. Eindelijk weer een echte game voor de Wii ipv een mini-game spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina