Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zalig, maar zoek maar eens een filmpje op youtube, en denk je in wat voor een schuif werk dat is. Het is totaal ritmisch, en het zit in het nummer, alleen kan ik het schuiven niet voor mekaar krijgen en dan nog helder na blijven denken.. :confused:

    _0/
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De enige 'tip' is vrees ik het aloude 'blijven oefenen'. Vooral in practice mode kan je toch gemakkelijk de vervelende delen uit een song snel herspelen.
     
  3. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Intro? Een heel groot deel van dat nummer gaat zo. Je zou het toch gewoon moeten leren. Gebruik practice - slowest, en als dat heel goed gaat, dan naar full speed, want aan slow heb je redelijk weinig.
     
  4. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Op co-op lukte Skargan en mij het nog wel, hij deed zelfs de Lead op z'n controller, echt respect. Maar dan ook heet co-op weer een handigheid dat je elkaars fouten kunt "corrigeren" dat de een wel een groot stuk goed speelt.

    Maar ik zal de tip gebruiken, dat wordt morgen blokken op dat nummer. :mad:

    _0/ Bedankt ! :)
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die om 21:30 wil multiplayeren? (easy kan ik nou albijna foutloos spelen zonder al te veel moeite :) )
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ff medelijden met jouw :+ Zit jij straks te spelen maakt ze jouw in :+ Naja wel leuk hoor een meid met een gitaar O-) :9
     
  7. wibraman

    wibraman Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Strummen de experts hier *kuch kuch* Bassiej * kuch kuch* trouwens constant up and down of alleen bij de drukke stukken?

    En hoe krijg je het fatsoenlijk onder de knie?
     
  8. Evelientje

    Evelientje Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik ook benieuwd naar!
    Expert lukt me wel (GHII) maar de echt vette solo's gaan niet van een leie dakje als je alleen met je duim werkt.

    Ik heb GHIII bestelt bij GCshop, en ik kan inmiddels niet meer wachten tot ik hem heb!!
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Alleen op de drukkere stukken. En hoe je het onder de knie krijgt? Ik weet het niet, gewoon veel oefenen denk ik. Met het up and down strummen moet je vaak een gelijk en snel tempo aanhouden, en soms moet je dan heel snel weer 'overschakelen' naar downstrum, en dan is in het begin nogal lastig. Maar dan weet je precies hoe je 'm vast moet houden, dat leer je vanzelf.

    Ik doe de strumbar met het up and down strummen altijd tussen mn duim en wijsvinger.
     
  10. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het filmpje gekeken en ik begrijp je probleem :+. Als ik guitar hero heb ga ik proberen door te zetten totdat ik dit nummer vanbuiten ken erop, zo zalig :).
     
  11. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit altijd naar beneden te strummen. Oke als het echt moet dus van die noten wat gewoon tegen elkaar zijn geplakt dan moet het wel maar verder niet.
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Met gh2 strumde ik bijna altijd op en neer maar dat gaat wat meoilijker met de nieuwe.
    Wat een kut intro van TTFAF op expert. Alles in dat nummer gaat wel alleen die intro is flauw :p
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    even me Gitaar gefixt, ging erg simpel en snel,

    maar ehm het strummen enzo bij Knights Of Cydonia gaat zowat helemaal Perfect op Expert, maar ik heb een probleem met het stukje wanneer je de Oranje rode en groene knop heel snel moet indrukken, ik krijg echt pijn aan me hand daarvan :p
     
  14. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft alleen de eerste noot te strummen, groen kan je continu in blijven houden toch? En dan de rest alleen maar enkelings aan te klikken. Die intro is ook meer instudeer werk. 8)

    Vanavond maar weer 3's and 7's doen.. Barst nu van de koppijn, maar moest even m'n dagelijkse forum routine doen. \o/

    _0/
     
  15. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan GHIII te gaan kopen binnenkort, aangezien ik alleen al de DEMO de 2 hele dagen op me normale controller heb gespeeld :p

    maar mijn vraag is of GHIII ook leuk blijft of gaat het al snel vervelen??
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat denk ik juist absoluut niet aangezien het echt een spel is waar je heel wat tijd in kan stoppen zonder dat het saai wordt (dat is natuurlijk wel verschillend per persoon) juist door die 'oefening baart kunst' gameplay. Ook is het echt een typisch spel dat je evengoed, bv. als verandering tussen andere games door, voor 10-15 minuutjes in je xbox kan stoppen om snel een lekker nummer te spelen.
     
  17. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je de gitaar al los kopen en zo ja, waar?
     
  18. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, pas ergens in 2008
     
  19. AraXiS

    AraXiS ! Shinigami Shop !

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    4
    okido, nog even wachten dus.
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Dude wees gerust ;)
    Als er 1 spel is dat niet gaat vervelen is het GH wel! (en cod4 MP ook een beetje)

    Serieus dit is echt typisch zo een game die je blijft spelen,mede doordat je steeds beter word.

    En ook online spelen tegen anderen is verslavend!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina