TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is toch ook alleen gericht naar realistiq? toch niet tegen heel qG? nja smartiez kan er ook wat van natuurlijk haha8)

    btw: we respecteren iedereen. maar als mensen arrogant gaan doen ja dan kunnen wij er ook van, en sowieso ons moet je vaak niet serieus nemen, we zitten vaak genoeg te kloten en mensen die ons kennen weten dat ook wel.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  2. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet begrijpen dat met 'oude line-up' 3 van de 4 members niet realistiq zijn.. ;)
     
  3. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het anders hartstikke goed vinden met de oude line-up, de overige 3. ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  4. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    psies daarom ;) .. jammer dat towel daar dan moeilijk overgaat doen..

    iig laten we dit maar gewoon afsluiten ;) jerome is oud genoeg om zijn oude keuzes te make ^^ wens TsS iig overal succes mee en hoop jullie snel genoeg tegen te komen online :) (K)
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Ik niet, Joep en vincent pesten met al vanaf halo 2 en masterspy noemt me altijd hostbridger!=(

    Oke.... Deadbringer ik zie niet in waarom je zo uitvalt tegen mij? Het is niet mijn bedoeling om jou of ook maar iemand te beledigen hoor. Ik wil daarom ook graag horen welke mensen ik nog meer irriteer, want dan wil ik graag aan mijn gedrag werken. Mensen die me kennen weten dat ik geen serieuze herrieschopper ben. En over realistiq, hoewel het tegen mijn principes is om hem okeej te vinden, vind ik het opzich een prima gozer. Op forums wellicht wat overenthausiast over zn gameleven maar op live stuk relaxter. En je weet dat ik respect heb voor jullie clan hoor, ik draag zelfs boxershort van kwaliteit!

    Doei_0/

    Huh? Waar doe ik moeilijk over?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2007
  6. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    overenthousiast is een synoniem voor...? ;)
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    irritant
     
  8. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    nou iig laat dit al veel over je zien ;) ik zal mijn gedachte over jouw omdraaien.. kijk zo hoor je nou optelosse :) nie allemaal domme scheldpartije en nep gangsters met messen xD

    ps: jullie moete ook CoD4 gaan kope .. zal waarschijnlijk nog wel gezellig zijn ok ;) ( behalve mij kogels / mesje voor jullie 'virtuele poppetje xD )
     
  9. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Bekijk ons CoD team op de eerste pagina + we zijn zojuist geregistreerd op consolegaming!
     
  10. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    gezellig .. gaan jullie ook naar GB ? :)
     
  11. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor termen moet je niet bij mij zijn haha ;), iemand wat is GB? (de professionaliteit druipt er weer eens vanaf ;) )
     
  12. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    waha is alleen maar sjarmand als je et niet weet ^^

    www.gamebattles.com : hier zijn vééél meer clans..
     
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen ook wel dat het 20e levensjaar het begin van het einde is.... Ik begin nu al symptonen te vertonen.... Ik zal eens een kijkje nemen op die site als ik terug ben van mn stage, pauze is weer eens voorbij, aan de slag!
     
  14. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ons CoD team is super gezellig, we moeten maar eens keer scrimmen, ookal heb ik het nu druk op het moment...

    @ Towel, die ik nu uitlach omdat ik gwn gelijk had: Hahahaha, ik zei toch dat jerome een clanhopper was. Ik heb het zelfs Letterlijk tegen jerome gezegd: Kijk ik vind het prima als je in TsS zit, maar dan moet je er ook in blijven, omdat ik vind dat je snel van clan switched. Hierop antwoorde Jerome: Ooh dat is niet waar Thomas, hoe lang ken je me nou al!!

    En nu istie weer weg. Kijk Towel begrijp je nu wat ik bedoelde? Mijn punt was, dat ik niet zomaar mensen erbij wil hebben die zo ook weer weg zijn als ze een sponsor hebben gevonden, kijk onze gesprekken maar na, ik heb het gezegd. Maarja Jerome is dus nu uit TsS, heb ik het goed begrepen?

    Ik wil hiermee duidelijk maken, dat ik voortaan wil weten wie er in TsS komt, ongeacht de reden.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Thomas springt en draait nu rondjes op zn stoel helemaal blij: "Zie je wel, zie je wel!" Nee ok Tho, voortaan een gesprek dus... van fouten kan je ook leren he ;)

    Oja... ik moest aan de slag
     
  16. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    heh shit man, nu heb je nog meer teiltjes vol gehuild.. van geluk deze keer
     
  17. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja.. Maar kijk, wat ik dus bedoel is dat niet iedereen zomaar lid kan worden van TsS. Ik wil de clan zien als iets vets en speciaals, snapje. Hij joined zonder dat iemand het weet en is ook meteen weer weg. Je moet de TsS voor je naam verdienen snapje? Daar baalde ik toen al van, omdat het hem niet om de clan ging, maar dat hij überhaupt maar een clannaam voor zijn naam heeft staan. Je moet TsS joinen omdat je TsS wil joinen, niet omdat je anders geen clan hebt. TsS is a lifestyle ;)

    Case Closed....

    Masterspy is opgegeten en uitgespuugt door TsS. Tabee...
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  18. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Thomas is niet links, niet rechts, maar RECHTDOORZEE!
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Dus Jan schiet op met cod, jerome kan optiefen imo, eerst die rare pm berichten sturen joinen en dan binnen een week alweer de keuze willen maken om weg te gaan. Van een kind van 12 kan ik dit begrijpen, maar dit is echt een rare manier van werken.
     
  20. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk. Maar add me ff op msn, ik probeer je een PM te sturen, nog nooit gedaan namelijk :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina