Pgr 2 of Forza 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door | QuickneZ |, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil 1 van die 2 games halen omdat ik wil beslist een race game omdat ik nog niet zo lang me xbox heb , en 1 shooter heb en 1 voetbal games ja wil ik nu een race game. Alleen nu weet ik neit welke beter is PGR4 , waar de demo goed van was , of Forza 2 , Wil ik jullie advies wat is beter en wat is slechter en welke kan je mooi online spelen en zo. Ik wil slechte en goede kanten horen aub

Mvg

''Jullie Mattie'' CeroxsunO-)

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  2. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Het moet in de titel zijn PGR 4

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vraagje eerst aan jou, hou je van (1)Arcade races (wil je remmen, sta je bijna direct stil) of wil je serieus gaan rijden, (2) Simulatie (van te voren al een beetje uitrekenen waar ga ik remmen, hoelang is me remweg, en flikker ik niet telkens de grindbak in)

Kies voor je 1: Dan PGR4
    Kies voor je 2: Dan F2

Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  4. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt geen flikker uit , wattan?

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Omdat het 2 hele andere games zijn. Ik ben arcade fan, en vind dus Forza 10x minder dan PGR

6. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    mhhh , moeilijke choise ik ga zo ff demo van forza spelen want heb demo van pgr al gespeeld maar foza niet

7. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Om beide games met elkaar te vergelijken is het inderdaad handig om eerst de demo te spelen. Een beter beeld van hoe het speelt krijg je niet.

8. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    de pgr demo is wel sexy alleen van forza is moeilijk de besturing maar wel leuk alleen die strafpunten is dat in de echte game ook zo

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja die heb je in de echte game ook.

10. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    En bij Pgr?

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Geen.

Wil je serieus rijden dan is Forza wat, en wil je wat aankloten dan kan dat heel goed met PGR.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zowiezo, lees wat revies en maak daaruit jouw conclusie. En je moet natuurlijk ook de demo's spelen. Hou je van realisme, dan kies je voor Forza 2. Hou je van arcade dan kies je voor PGR4. Het is een beetje appels met peren vergelijken. Bovendien hoor je hiervoor geen topic voor aan te maken.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad zo'n topic levert meestal niets, zeker niet als je appelen met peren gaat vergelijken zoals Dazlindragon zei. Het gaat hier puur om je eigen smaken en daarmee kunnen wij je niet helpen.

Je hebt al wat antwoorden gekregen en je hebt van beide games de demo's, speel die en als je nog meer wil weten moet je eens kijken in de topics van beiden.

Bovendien staat dit topic ook in het verkeerde subforum, maar ik ga het niet verplaatsen omdat ik hier toch een slotje op ga doen.

Dus bij deze:

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina