Ik weet niet meer of ik Garrus voor of na de Asari had, Wrex echter wel. Ik heb er verder wel voor gezorgd dat ik vrijwel geen sidequests had gedaan voordat ik de Asari in mn team had, daarna had ik haar constant in mn team, geen uitzonderingen. Ik had voordat ik naar de final planeet ging, alle side quests gedaan behalve 2, voor deze moest ik weer voor terug naar de Citadel maar dat kon niet meer. Ik had toen de hoop een beetje opgegeven om die asari ally achievement te halen en ben toen maar naar het eind gaan spelen. Ik kreeg de achievement toen na de een na laatste battle.
Ik heb dit zelf niet gedaan, maar het is mischien handig om ff naar guides te googlen, gamespot.com heeft een goede volgens mij, als je die volgt kun je deze ally achievement niet meer missen. De rest van de ally achievements zijn gelukkig veel makkelijker. Ik heb zelf nu de 3 vrouwelijke ally achievements. Ga nu in de derde run de ally achievements halen van Wrex en Kaidan Alenko, hier hoef ik gelukkig niet zoveel saaie planeet sidequests voor te doen, want die ben ik echt zat.
Badname @ je hebt er in 19 uur door heen gerushed, als je het in "normaal" tempo doet doe je er rond de 40 uur over, 20 uur aan mainquests en 20 uur aan sidequests. Ik deed er zelf de eerste keer 45 uur over en had toen bijna alle sidequests gedaan. Voor de achievements die je wilt hoef je niet alle sidequests te doen, maar je moet er zeker flink aantal gedaan hebben om deze te halen, dit is dus ook niet mogelijk in 19 uur
Klik om te vergroten...