ik ben nog op zoek naar 1 48uur kaard ik zou hem graag willen als dat kan wand ik heb er nog geen 1 en heb een nieuw spel gekocht maar kreeg geen kaard erbij
Uhm... ik heb volgens mij nog wel 2 48 uur kaarten dus ik zal nog eens gaan kijken. Zijn er mensen die het dan echt willen???
Jahwel ik wel naja vanaf vandaag hebben silver leden gold tot en met zondag dacht ik maar na zondag heb ik het weer wel nodig beslis jij maar..
als er iemand nog 48 uur kaartje overheeft zou ik die graag willen zodat ik call of duty 4 keer kan uitteste op live als het bevalt koop ik xbox live
ook bitte een PM met code aan mij voor een 48uur trail. Heb eigenlijk een tournooi gepland voor vanavond ... maar geen gold meer. Thanks!
Heeft iemand nog nodig? Ik heb hier nog 10 liggen editmdat ik zoveel Pms krijg post ik ze hier gewoon in dit topic morgen
Ik zou ook wel even eentje kunnen gebruiken. Wil met een maat spelen maar heb op 1 account maar gold.
Wie heeft er 48 uur kaartjes voor mij: Zou je dan een PM willen sturen, ik zal je altijd dankbaar blijven!!
ik zoek een 48 uur kaartje om te kijken of xbl wat is? iemand er een voor mij? graag via pm vast bedankt!!
Hallo lieve beeldbuiskindertjes, Heb hier nog een code, weet niet helemaal zeker of deze nog werkt, maar kan nergens een einddatum vinden. Op hoop van zege dus, wie het eerst komt, wie het eerst op Live zit. CR3KV-YR49D-G8TVW-3CV99-CGMVW