Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    als fifa het volgend jaar net zo goed doet ( en misschien beter )
    als dit jaar.

en pes tegenvald zoals dit jaar,
    dat ik dan een keer voor fifa kies..

2. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Tsja, het blijft toch erg persoonlijk. Ik vind deze pes veel beter dan de vorige. Die vond ik echt ruk namelijk.
    Fifa vind ik nog steeds een bout game. Ik had laatst nog ff die demo van Fifa gestart om te kijken of het nou zo goed was als iedereen beweert. Ik vond het persoonlijk 3keer niks. Ik heb het tussenstukje met Ronaldinho langer gespeeld dan het spel zelf.

3. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, de meningen verschillen nogal. Ikzelf vind pes dit jaar zeker de beste voetbalgame. De gameplay is gewoon vele malen beter dan viva! Al is dat natuurlijk een persoonlijke voorkeur.
    Het is alleen weer een ontzettende tegenvaller dat het weer ruk is met de online-mode in pes (en dit nog steeds niet fatsoenlijk gefixt is).
    Daar scoort konami geen punten mee!

Maar we blijven hopen op een goede patch......................

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Spelen jullie ook wel eens offline tegen elkaar?
    Dat is echt super om te doen.

Aantal vrienden uitnodigen, kratje bier erbij.
    En een toernooitje spelen! :)

5. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Offline is het zeker een leuke game, speelt beter dan vorige pes.

Btw heb net die goal van 35 meter achievemnt gehaald,
    met Ibrahimovic vanaf 42 meter gescoord :)

6. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    42 ? :| mijn record was 41 man :p

7. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzich wel blij met PES 08, vooral offline met vrienden is het dolle pret. Online heb je alleen maar zielige barca- en brazilgasten, dat zuigt wel. Ook mogen ze wel is aan die lag gaan werken.

Ik raak ook met echt zo vaak de lat en de paal. Vooral omdat ik tegen vrienden toch wel loop te kloten en vanuit krankzinnige posities schiet. Gister met Anderson Cleber de lat van 38 meter oid, echt zo vet. Met Bommel een vrije trap van 32 meter erin gerost, echt vet. Online is het toch veel minder "leuk", al is het verslaan van zo'n barcagast wel leuk natuurlijk.

Toch zijn er nog knakerveel slechte dingen. De vrije trap met A gaat altijd naar dezelfde speler, CB's lopen echt slecht met spitsen mee (ook mét Manmarking), keepers hebben ballen te vaak niet klemvast. Jammer, maar het blijft een vet spel.

8. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    ja offline zeker.

ML is ook wel leuk, alleen moet veranderd worden een keer.

Gameplay is uiteraard goed!
    alleen vind ik het in het echt voetbal krijg je ook niet altijd geel met een ''swalbe'' meestal wel maar vaak krijg je ook niet geel en dat moet konami ook gaan verranderen..

9. Ashavan

Ashavan Guest

Ik speel liever offline dan online. Online nog geen enkele match gehad. En offline is enorm brak. Je moet per se een laag geklasseerd team pakken anders is de lol er snel af. Pak je een Man.U/Chelsea/Real Madrid/AC Milan etc dan loop je dwars door de tegenstanders heen puur op snelheid van je aanvallers. Aangezien je nu vanuit vele onmogelijke posities de bal nog in het doel kan leggen is het meestal wel raak.

ML is geen zak aan. Ja in het begin als je 4win-5gelijk en 11 verloren hebt. Maar na de eerste negotiate kun je al meteen spelers als Marcelo (SB), Cervantes (CM), Duffy(DMF), Bos(CWP), Vonlanthem(CF) aantrekken. Ik speelde toen met Bayern Munchen en gebruikte de opstelling van het Spaans elftal. In de tweede helft van het seizoen heb je opeens 15wins-5gelijk-12verloren of iets in die geest en eindig je net in de top 8. De negotiate fase die er na komt trek je weer 4-5 spelers aan en het volgende seizoen loop je al over bijna iedereen heen. Na mate je spelers beter worden en sneller stelt het helemaal geen zak voor. Hoe vaak ik al niet met Marcelo de bal van de keeper kreeg en het hele veld overstormde om te scoren is ook niet leuk meer.

Waar ik ook kotsmisselijk van wordt is dat er zo ontiegelijk vaak een eigen doelpunt gemaakt wordt. Gelukkig meestal door de tegenstander en maar een enkele keer door een verdediger van mijzelf die ik opdracht gaf NIET naar de bal toe te gaan.

Er wordt met kaarten gestrooid die er niet horen te zijn. Gelukkig krijgt de tegenstander vaak een strafschop tegen na een schwalbe in de 16m.

Scoren stelt ook niks voor. Je loopt via de flanken naar binnen, haalt uit, 9 van de 10x gaat ie er in. Het is te arcade op die manier. Dan denk je dat er een extra verdediging op de vleugel komt vanwege teamvision...forget it. Als het er per ongeluk is dan kap je ze beiden uit en loop je alsnog naar binnen met nog meer ruimte om te schieten.

Pes6 is wat dat betreft beter gedaan. Pes08 is een fikse stap terug.

Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2007
  10. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De snelheid van spelers met driblestats van +90 is te hoog, daarom zuigt de ML. Ik koop geen spelers, speel wel met Arsenal maar heb dus niet een ijzersterk team. Over een jaar of 1/2 zal het wel weer een sterrenteam zijn, maar dat is nou eenmaal de ML. Ze moeten het echt is op de schop doen, al zit het probleem ook of vooral bij de stats van de spelers zelf.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Ik koop meestal onbekende talenten van 17-18 jaar. Die hebben ruk stats, maar maakt het wel leuker om daar een paar van in het team te hebben rondlopen...tot zij ook zo verdomd sterk worden.

Vanmiddag met Marcelo de SB weer 2x gescoord. Ook mijn swp Bos deed dit 3x :eek:

"gelukkig" zijn me vleugel spelers nog ruk anders was het helemaal een doelpunten festijn.

12. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een makkelijke manier om Long Ranger achievemente te halen.

Ik weet niet of dit al is gezegd, maar als je nadat een seizoen in de Master League is afgelopen kiest om een wedstrijd tegen World Selection te spelen. Dan neemt Buffon alle vrije trappen,hoekschoppen en strafschoppen. Zo is het makkelijker om te scoren in een counter zonder keeper....

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij is marcelo niet echt een onbekent talent aangezien hij in de basis bij Real Madrid begint meestal. Als we het over dezelfde hebben hoor.

Mja talentjes kopen vind ik ook het leukst en aangezien ik toch geen geld voor fatsoenlijke spelers heb moet ik t maar doen met wat opkomende toppers.

14. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net zowel de Franse Ligue 1 alswel de Franse cup gewonnen maarb ik kreeg niet de Ligue 1 achievement!

Hoe kan dat nou weer? Ik heb slechts 1 wedstrijdje in het seizoen verloren de rest allemaal gewonnen.
    Moet je soms 100% winnen ofzo? Weet iemand wanneer je die achievements haalt van dominated league?

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Je moet elke team verslaan, dus ook het team waarmee je speelt!

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus dan nog een keer een vriendschappelijk spel doen met een ander team tegen het team waarmee ik kampioen ben geworden?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ja dat klopt..

Ik heb nou al 2x van 34 meter gescoord haha, het zit niet echt mee...

18. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die 35 meter is beetje geluk hebben en lang lang proberen:)

19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een wedstrijd spelen op het makkelijkste niveau en dan schiet maar.

ik had de achievement na 10 minuten.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik wil wel een beetje uitdaging, om nou steeds op makkelijk te spelen vind ik ook geen bal aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina