Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor mij sowieso geen CoD van Treyarch, enige game op de 360 die ik heb weggedaan omdat ik het gewoon niet meer kon aanzien. Debiele AI, overscripted to the max en een houterige gameplay. Deed deel 2 totaal geen eer aan en na het spelen van deel 4 weet ik al helemaal zeker dat ik persé infinty ward wil. Daarnaast wil ik ook helemaal geen WOII zien. Ben het ten eerste flauw en ten tweede hoeft er van mij niet zo nodig een waargebeurde oorlog aangehaald te worden voor de 'fun'.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat Infinity ward 2 keer zo lang de tijd heeft gehad om aan COD4 te werken dan Treyarch aan COD3,... het verschil is kwaliteit is dan ook wel erg groot maar dit is niet helemaal treyarch's schuld
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Idd. Ben benieuwd wat Treyarch nu met 5 gaat doen nu ze iets langer de tijd hebben.

    Net trouwens een nieuw pr op Team Deathmatch gescoord. 41-2 :D 3 helikopters kunnen oproepen 8)
     
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn ze ook paalpik en striker , maar wanner kom je is in de party of accep je een invite:+
     
  5. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    War Room op Veteran

    Ik ben gisteren begonnen aan "No fighting in the War room" op Veteran...maar ik kom maar niet verder, het 1e checkpoint op die trap naar beneden heb ik gehaald, maar daarna krijg ik geen checkpoints meer...nu las ik ergens op internet dat er een 2e checkpoint is nadat je die geblokkeerde gang voorbij bent (je moet daar links of rechts omheen moet lopen om die blokkade te omzeilen)...maar ik krijg dat checkpoint niet, waarschijnlijk omdat ik dat checkpoint niet binnen een bepaalde tijd heb bereikt(????) weet iemand wanneer je dat 2e checkpoint krijgt, dus hoeveel tijd je nog over hebt als je daar re-spawned? (het 1e checkpoint krijg je met nog 7:30min. op de klok).

    Alvast thanks voor de hulp, want ik wordt er echt gestoord van.8) 8)
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, zojuist 4x in 1 TDM potje een helicopter opgeroepen. Dat vonden mijn tegenstanders niet zo leuk.
     
  7. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    gister een paar potjes COD4 online gedaan, egt super gaaf ;) kan me BF2:MC weer de kast in ^^
     
  8. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    De PWIKs zijn de bom! :D \o/ 8) :)
     
  9. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je, ik kan dat dus echt niet he. Ik ben nog niet eens verder dan een airstrike en ook dat is mij maar 3 keer gelukt tot nog toe. Mijn spelstijl is meer "de dood of de gladiolen". Ik zit vaak bovenaan qua kills en deaths en score, maar dat komt omdat ik altijd voorwaarts ga en veel dood en gedood word. Dan kom je dus niet toe aan die helicopter, dat red ik echt nooit.

    Zeker aan kampertje? }:]8):thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Precies! Zo speel ik ook. Eindig ook vaak bovenaan maar heb dan wel de meeste deaths. Achja, het gaat me om de XP, niet om de K/D ratio.
     
  11. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het tegenovergestelde, ik camp echt helemaal nooit. Ik ben nu bezig met de AK-47 headshot, nog 12 te gaan. Alleen nog wat headshots te gaan met de G3 en de M14, maar met die guns gaat het een stuk sneller.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mag ik dan een half Pwikje zijn? :cool:
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tips voor het maken van zoveel mogelijk headshots? Want ik heb nu 150 kills met de ak47, die eerste assault rifle, de mp5 en ben nu aan de g3 bezig (kl@@$-wapen!). Maar die headshots heb ik eerst maar gelaten want die schieten echt niet op |:-

    En vier keer een helicopter oproepen in 1 potje?!?!

    Ik was echt super blij toen ik gistern oid mijn 1e op kon roepen :cool:

    Heb net wel 7 x uav opgeroepen in 1 potje ffa.:thumbs:
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Kevf jij speelt op de PS3 toch? Want ik zag je live status op silver staan. Anders had ik je ff ge-add.

    Rivanov met zijn grappen ook op msn 8). Vlieg jij maar lekker in je heli jongen _O_
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja! Ik zit te lang op stage, weet het allemaal niet meer! :eek:
     
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wisselt bij mij sterk... zondag ging het echt bagger, maar gisteravond heerlijke streaks van 10 - 15 kills, helikopters, airstrikes en uavs. 8)

    Wat betreft de G3, gisteren had iemand ook dat vreselijke wapen, maar was daar redelijk goed in. Zijn perks stond op steady aim, double tap en deep impact. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar bij hem werkte het goed... of ik speelde slecht. :cool:
    Wat betreft de headshots, ik gebruik sindskort een silencer, gek genoeg haal ik hier meer headshots mee... of ik ben gewoon beter aan het worden.. :+
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    idd op de ps3...... maar wie weet O-)

    @Beawulf: een silencer heeft daar denk ik weinig mee te maken;) komt bij ik wil herrie! :+
     
  19. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in cage match ergens een mp44 oppakken?
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog steeds geen antwoord , beter ga je er gwn naar zoeken8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina