[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo klinkt t leuk ja maar flash of light spammen verveelde mij al vanaf level 20 (heb wel heel ff op 70 in BT gehealed met mn pally *yawn*)
    Iig ben nu ret en het bevalt me geweldig.
    Heb net Torch of the Damned binnen en een hoop guildies herzien hun mening al over "pallies can't dps", die 3% crit in de raid is ook geweldig.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    En jij hebt fear, deathcoil, dots, drain life en mana, healthstones, void shield, soul link.......
     
  3. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0

    ok dank je, twijfel nu of ik mass effect of wow haal:p
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dots nou met resilence en heals te maken?
    Ik bedoel maar te zeggen dat zonder resilence priests bijvoorbeeld in 3 sec neergehaald zijn.
    Paladins hebben plate + fucking overdreven weinig mana kostende heals (:+) en bubble/stun.
    Ieder zo zn surviveability (<- kut woord) tog?
     
  5. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    i wanna gank you :x
     
  6. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ze interrupten.

    En ja alleen de FoL kost weinig mana als ik HL ga spammen en ik niet geluk heb met critten ben ik zo oom. Daarnaast ben je een aantal maanden weggeweest en heb je dus nog geen enkel idee over hoe snel priests neergaan zonder resilience, en dat is echt niet in 3 seconden.

    En ja plate maakt echt heel veel uit tegen casters zoals warlocks.
     
  7. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    door jouw word ik elke keer door onbekenden met K!llerbee aangesproken online:x
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Tegenwoordig zijn priests zelfs extra moeilijk om neer te krijgen joh, disc tree changes. o_O

    Niet zo snel oordelen xink. :+
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dots die interupten..?
    En ik ben 2 maandjes weg geweest.
    Maar vriend van me heeft ook een priest en zonder pain supression en 100 resilence houd je het niet echt lang uit.. tog speelt het wel compleet anders als je van shadow naar disc respecced.

    Bij paladins is het klote dat je het beste DD kan doen, als je dots voor 2k mana erop hebt zitten bubbelen ze en is alles voor niks. :'-(
    Mana drain ftw. =P
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik val Palas niet eens meer aan op mijn Rogue.

    Zinloos. :p
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wound en mindnumbing poison lukt het ook niet?
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks persoonlijks maar hier heb ik dus een hekel aan.
    Jij neemt dus nu aan dat een paladin die jij aanvalt al gelijk holy is =(.
    Als ik heal ben ik na 1 holy light oom, en FoL haalt gewoon niks uit in pvp met mijn spec.
    Zelf speel ik atm een retri paladin met best lekkere gear al zeg ik het zelf en al worden er dots op mij gegooit ben ik nogsteeds de lul tenzij ik mn shield gebruik (met 2 min CD).
    Dit houd dus in dat ik vrijwel tot geen kans heb als ik niet dichtbij de lock in kwestie kom (fear).
    De enigste kans die ik met mijn paladin heb is hopen dat die 15% running speed hem per verassing pakt en hij zn cast verkeerd inschat (wat mij een kans geeft om te stunnen en 50% hp in 1 burst eraf te slaan).
    Of hopen dat hij met een andere target bezig is en hem à la rogue surprise doden.

    Verder team ik met mn main (shad priest) nu samen met een disc priest en mage samen in BG's voor een klein premade'je, moet zeggen dat dit wel gruwelijk lekker werkt, als ik 5/5 tier 6 en s3 shadow gear heb ga ik mss voor een mooie disc set voor in pvp :eek:
     
  13. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Jarno120

    Jarno120 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost het nou eigenlijk als ik wow wil kopen + bc

    En moet je bc ook elke maand opnieuw kopen?
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mja dan heb ik vast meer kans, maar ik loop standaard met deadly en crippling nu (Mutilate), en met crippling en mindnumbing hiervoor.

    Alleen in Arenas doe ik Wound poison, maar dat doe ik te weinig om me 1v1 pala kills te herinneren. ;)

    Zie die battle chest eerder, 35 euro, en daarna moet je maandelijks betalen via creditcard, automatische incasso of gamecards die je in de winkel kunt kopen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je betaald gewoon elke maand een vast bedrag, maakt niet uit of je BC of niet heb.
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Na zeker 3/4 maanden begint het weer te kriebelen.. Hmmm..

    Heb alleen geen zin om op mijn Dwarf 'lelijk' Hunter verder te gaan. Heb verder nog Gnome Lock van lvl 61 maar ik vind Gnomes echt kut. Ook nog een 52 Shammie, maar die vind ik ook borig :9.

    Priest lijkt me wel wat, alleen kost weer zoveel tijd om te lvl'en en dan loop je gelijk weer achter qua gear etc. als je 70 bent.
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt wel, ik had het over holy.
    Maar over arena, ben ik tot nu toe nog niet 1 retri pala tegen gekomen, laat staan prot..
    En ik kan snappen dat dichtbij komen een bitch is, zeker met geen slowing iets ofzo.. (niet dat ik kan bedenken)
    Maar het is gewoon een bitch om een pala (of rogue en dispelling classes) te dotten.. alles is in 1 klap weg, wat erg zonde is.

    Ik doe nu zelf arena met felguard (omdat ik niet genoeg resilence heb om zonder SL rond te huppelen) en werkt aardig goed samen met een disc priest.
    Ik heb affliction geprobeert.. maar doet te weinig dmg om het te kunnen overleven meestal, en destro, wat ik eigenlijk heel erg graag wil, is gewoon niet goed genoeg voor arena.. erg jammer :<
     
  19. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t

    Net eerste keer maulgar gedaan met de guild, onze eerste 25 mans.
    en hij is down na ongeveer 10 whipes :)

    can't be more happier
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Na 10? dat je guild dan nog wilt, na 3 word ik het beu. :+
    Toen ik nog raidde was het echt 5 keer max..
    Mja bomberevil hè.. voor iedereen die hem kent. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina