Assassin's Creed [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb nog een paar vraagjes:

    1) Ik zit nu in het Poor district van Damascus en mijn DNA balkje heeft nu 6 streepjes. Als ik citizens red of ik vind een nieuwe View Point dan komt er zoiets te staan: 12/15 objectives completed. Mijn vraag is nu dus, als dit 15/15 is krijg ik dan een streepje erbij in mijn DNA balk. Of wanneer krijg ik dan een nieuw streepje op mijn DNA balk?

    2) Neem en gooi 25 Harassers. Enemy of the Poor (5 points)
    Wie zijn Harassers?

    3 ) Gebruik Scholar blending 20 keer. March of the Pious (5 points)
    Moet je dan gewoon 20 keer in zo'n Scholar groepje gaan, eruit, erin, eruit, erin enzovoorts. Totdat je 20 keer in zo'n groepje bent geweest?

    4) Doe 50 stealth sluipmoorden. Eagle's Talon (15 points)
    Hoe moet ik een stealh sluipmoord doen? Moet dat met mijn verborgen mes (D-pad links) en dan iemand van achteren ofzo vermoorden?

    5) Wat is een Counter kill? Want een combo kill word wel uitgelegt maar een counter kill niet. Dus ben wel benieuwd hoe ik deze moet maken.

    6) Dood één van je belangrijke doelwitten als een echte Assassin. Blade in the Crowd (30 points)
    Moet voor deze ook gewoon met je verborgen mes (D-pad links) een belangrijk doelwit vermoorden?

    Bedankt alvast! :)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    -omg dubbelpost-
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    :)
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt! :thumbs:

    Vlaggen doe ik op het laatst pas met een kaart waarop de locaties van de vlaggen staan, want als ik nu gewoon wat ga pakken weet ik straks niet meer wat ik wel en wat ik niet heb.
     
  5. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    1) Als je het balkje linksboven in je scherm bedoelt, hier komt er een van bij wanneer je 15/15 hebt.

    2) Dit zijn mensen die telkens op je afkomen en bedelen, bedelaars dus. Dit zijn NIET de dronken mensen die je telkens wegduwen.

    :cool: Gewoon een groep Scholars zoeken en 40x op A drukken.

    4) Met het verborgen mes ja.

    5) Right Trigger inhouden om te verdedigen en zodra iemand je wil slaan op X drukken. Deze ability moet je nog wel leren, volgens mij na de 1e of 2e assassination.

    6) Ja, het makkelijkst is om dit bij de eerste assassination te doen. Gewoon van achteren met verborgen zwaard te doen.


    EDIT:
    Na een potje halo 3, heeft dus in de tussentijd al iemand anders antwoord gegeven:+
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Achja maakt niets uit hé, jij ook bedankt! :thumbs:
     
  7. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het spel vandaag gehaald. Ik wou eerts COD 4 halen maar dit is toch veel beter. Het vrij bewegen dat ik las in de PU is niet zoals ze daar beweren dat jegewoon op je dooie akkertje kan lopen.

    Ik ben pas begonnen dus ik moest naar Damascus .... wordt je onderweg constant gespot, wat irri is dat ik maar uiken in hooibergen enzo ...... hoe komt dit?


    Moet zeggen het aantal vlaggen in The kingdom heb ik al redelijk aardig ik dact al 10 van de 20 .... maar een vraag krijg je op een gegevn moment in het spel de locaties of moet je dat weer van een walktrough site halen?

    Gelukkig is de game niet online en is de moeilijkheids graad het zelfde, eindelijk een game die ik lekker lang kan spelen ...... trouwens het heeft el wat tintjes van Oblivion .... maar het is op zich wel origineel ..... die vieuw over Damascus zo mooi ... en dat al op mijn 37 cm 60 hz tvtje ..... ik wil wel eens weten hoe het op een HD eruit ziet?

    Nou veel speel plezier en ik hoor wel het antwoord op mijn vragen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Antwoorden zijn dikgedrukt. ;)
     
  9. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je constant gespot wordt komt doordat jij waarschijnlijk een of meerdere guards hebt afgeslacht en de anderen daarover zijn geinfomeerd. ze zijn extra alert op verdacht gedrag en op gebouwen klimmen, hard rondrennen en dergelijke dingen zijn verdacht ( High profile behaviour). Als je rode lampje rechts boven in beeld knippert dan weet je dat een guard op jou aan het letten is en dat het een kwestie van tijd is voor hij je aanvalt. Druk dan op blending ( bidden) zodat je niet verdacht lijkt en weg kan lopen.

    Nou moet ik je ernstig teleur stellen. Er liggen veel meer dan 20 vlaggen in de kingdom. namelijk 100 , je kan er 20 vinden in de stad waar je begint ( Masyaf), 100 in de kingdom en vervolgens 100 in elke grote stad (420 in totaal). en je krijgt geen locaties dus je moet het zelf of met een guide doen.
     
  10. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarnaast zijn er nog 60 templars te doden voor een Achievement. Hiervan zitten er 30 in de Kingdom en in iedere stad 10.

    En als je door de Kingdom gaat dan wordt je altijd aangevallen omdat ze Assassins niet zo mogen. Maar als je in een stad bent dan denken ze dat je een Scholar bent. Vandaar dat ze in de Kingdom je wel meteen aanvallen en in de steden niet.
     
  11. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb het gemerkt ja .... wel raar dat je juist op het platteland niet kunt stoppen en effe de buurt verkennen. Moet zeggn tot nu toe is de Damascus level me goed bevallen? Volgens mij speel ik dit spel nog lang niet uit.

    Wat ik leuk vindt is dat je ondanks een aantal side quest gewoon de hoofdquest blijft volgen. Het helpt allemaal ter oplossing van het spel.wat ik alleen mis is nu even waaromik weer naar Damascus moest? Ik moet zeggen dat het leuk zou zijn als ze een soort van diary hadden gemaakt kan je ook de geschiedenis van het spel volgen.

    Het klimmen is ook leuk ...... soms val ik nog wel van hoog als ik effe niet oplet maar het is minder intensief dan Prince of Percia (die is soms zo frustrerend.

    Maar alleen maar lof spel is zeer verslavend.........echt waar voor je geld

    Oja nog een vraag ..... het vechten kan iemand mij dat 1 keer heel duidelijk uitleggen?
     
  12. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je weten over het vechten?
     
  13. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ben ik rustig in de stad het wandelen, zo'n dronkelap geeft mij een duw, ik vlieg tegen een bewaker en ineens 10 man achter mijne nek |:-
     
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Die dronkelappen zijn wel zo iritant!! Loop je even sneaky achter een Target aan, wordt je geduwd, kan je weer opnieuw beginnen:{
     
  15. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    heey

    in die filmpjes van assassins creed zie je dat ie een kruisboog op zijn rug draagt... krijg je deze ook in de game???
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee is er uitgehaald omdat ze dat niet echt een Assasin wapen vonden.
     
  17. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ooh jammer:D maarja zitten genoeg mooie wapens in:)
     
  18. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou een kruisboog is de perfecte sneak snipe wapen voor een huurmoordenaar in die tijd ..... haha ..... misschien komt ie in deel 2 wel met die boog.

    Trouwens in Damascus ben ik geen dronkaards tegen gekomen ... gelukkig nog niet want mag je ze killen?

    Wordt het ook nacht in deze game als bij Oblivion (zou wel stoer zijn). ik denk dat ikvanavond geen CL kijk.
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen nacht.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Eindelijk vol uitgespeeld.. Alleen de vlaggetjes nog, maar dat doe ik wel weer over een maandje ofzo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina