Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet meer of ik Garrus voor of na de Asari had, Wrex echter wel. Ik heb er verder wel voor gezorgd dat ik vrijwel geen sidequests had gedaan voordat ik de Asari in mn team had, daarna had ik haar constant in mn team, geen uitzonderingen. Ik had voordat ik naar de final planeet ging, alle side quests gedaan behalve 2, voor deze moest ik weer voor terug naar de Citadel maar dat kon niet meer. Ik had toen de hoop een beetje opgegeven om die asari ally achievement te halen en ben toen maar naar het eind gaan spelen. Ik kreeg de achievement toen na de een na laatste battle.
    Ik heb dit zelf niet gedaan, maar het is mischien handig om ff naar guides te googlen, gamespot.com heeft een goede volgens mij, als je die volgt kun je deze ally achievement niet meer missen. De rest van de ally achievements zijn gelukkig veel makkelijker. Ik heb zelf nu de 3 vrouwelijke ally achievements. Ga nu in de derde run de ally achievements halen van Wrex en Kaidan Alenko, hier hoef ik gelukkig niet zoveel saaie planeet sidequests voor te doen, want die ben ik echt zat.

    Badname @ je hebt er in 19 uur door heen gerushed, als je het in "normaal" tempo doet doe je er rond de 40 uur over, 20 uur aan mainquests en 20 uur aan sidequests. Ik deed er zelf de eerste keer 45 uur over en had toen bijna alle sidequests gedaan. Voor de achievements die je wilt hoef je niet alle sidequests te doen, maar je moet er zeker flink aantal gedaan hebben om deze te halen, dit is dus ook niet mogelijk in 19 uur :9
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb wel de majority van de game achievement gehad maar niet die van ally :confused: terwijl ik alleen maar met die asari ging.. :{ deze keer ga ik alleen dan met kaidan en wrex.
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei moet je met de Asari vrijwel alle sidequests gedaan hebben. De Majority of the Game achievement wordt geteld vanaf het begin van het spel. De Asari ally achievement wordt pas geteld vanaf het moment dat je haar hebt. Het zegt dus niks dat je majority of the game achievement hebt gehaald maar de asari achievement niet. Ik had hem in de eerste poging ook niet terwijl ik haar de hele tijd in het team had vanaf het moment dat ik haar kreeg. De kunst is dus om zoveel mogelijk sidequests op de Citadel te vermijden en haar gelijk op te halen, pas daarna met de sidequests bezig te gaan.
     
  4. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Maar als ik m een 2e keer speelt moet je dan weer alle sidequests doen!? Dus dan speel je m echt in totaal 3x helemaal uit!!?
     
  5. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Je hoeft niet alle sidequests te doen hoor, je kunt ook alleen met de mainquests de game uitspelen. Wil je echter bepaalde achievements halen dan moet je ook sidequests halen, in een extreem geval zoals de asari ally achievements moet je zowat alle sidequests voltooid hebben.
     
  6. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu zo'n 4 uur gespeeld, ben op een ijsplaneet ofzo waar ik met een wagentje moet rijden... en dat werkt echt voor geen meter vindt ik. veels te gevoelig die controls !
     
  7. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig, ik ben op het exact zelfde punt. Alleen kostte mij het 4 en half uur.

    Side quests besteed ik weinig aandacht aan. Het lijkt erop dat als je sommige negeert, je Paragon punten omhoog gaan, omdat de meeste quests te maken hebben met de wet overtreden. Zoals smokkelen etc. En in m'n eerste play through wil ik graag zoveel mogelijk Paragon scoren.

    Zit nu op level 9...Duurt dus nog wel ff voordat ik rond de 50 zit, laat staan 60. Maarja, morgenmiddag vrij, en donderdag de hele dag, dus kan ik rustig aan m'n stats werken.
     
  8. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg tof die bioticpowers! Ik ben dus een vanguard en maak nu een 3e run met dit character, maar ik had me eerst alleen het soldier gedeelte benut, heb toen alleen maar mn pistol en sniper rifle gebruikt. Nu ik in de 3e run zit gebruik ik ook vaak biotic Lift, geeft weer een hele andere draai aan het gevechten.

    Wat is trouwens de beste armor? Ik heb nu de Predator L X (light)armor, deze is de beste die ik tot nu toe heb kunnen vinden, mn teamgenoten dragen ook Predator X armor. Ik moet alleen nog de Predator M X (medium)armor zien te vinden, deze heeft mn teamgenoot Garrus (Turian) ook en die is nog een stukje beter.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook al tegen de 60 uur erop zitten en echt een geweldige game!

    Alleen die planeten rond cruisen voor mineralen enzo... :{
    Als een planeten veel bergen heeft is dat ECHT een hel... ik vind dat klere karretje zo vervelend rijden... Buiten dat niks dan lof voor de game hor. Ja ze hadden van mij minder planeten, maar met meer detail mogen maken, ik vind sommige planeten wel erg karig. Alle objecten die erin zitten zijn er gewoon opgeplakt, zonder schaduw, niet geintegreerd etc. Dank denk ik, laat dan de helft van de planeten weg, zodat je extra detail in de planeten die je wel hebt, kunt stoppen, maar goed. Dat is wellicht voor Mass Effect 2 belangrijk!
     
  10. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben volgens mij de enige die geen problemen heeft met de controls van het karretje. Mineralen zoeken op planeten met een erg bergachtig gebied is idd een hel.

    Heb em gisteravond eindelijk uitgespeeld, met 45 uur op de klok. Alle uncharted planets en sidequests gedaan. Was een mannelijke Paragon Vanguard. Nu opnieuw begonnen als vrouwelijk Renegade Infiltrator op Easy, om ff wat achievements te halen. Zit nu op Therum na 1,5 uur spelen, iets waar ik bij mn eerste potje 10,5 uur over gedaan had :).
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Je zegt Wrex echter wel. bedoel je daarmee te zeggen dat je Wrex na de asari heb of er voor? Heb trouwens geen enkele sidequest gedaan op de citadel voor haar dus als het goed is komt het wel goed.

    Trouwens las ergens dat je ze ook niet moet beginnen zonder haar dus echt alleen even snel op de citadel Main questen doen.
     
  12. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game uitgespeeld (42 uur) maar ik vraag me nog iets af.

    Heb veel side quests gedaan, maar ik denk dat ik er toch eentje mis.

    Ik liep op een willekeurige planeet tegen een artifact aan... een soort bol, leek wel een spiegel bol, maar ik kon er verder niks mee... kreeg de boodschap dat je soort sleutel nodig had.

    Iemand deze al tegengekomen?
     
  13. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg je een ticket van de Asari consort als je haar 2 missies in een bepaalde volgorde voltooid. Je krijgt dan bij dat artifact een lap tekst te zien over hoe de Protheans de Neanderthalers bestudeerden.

    Dit heb ik ergens gelezen, zelf ook niet gevonden.
     
  14. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht een spoiler over die quests van de Asari Consort, dus ik flikker het in een spoiler-tag.

    Klopt, als je de missie van de Asari Consort (en van de generaal die je daarvoor moet ondervragen en van die ene alien die je voor de generaal moet ondervragen) doet krijg je een trinket. Je kan hem niet equippen, maar als je die bol "used" krijg je die text te zien.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb opgezocht op hoeveel planeten je kan landen. Het zijn er 23 exclusief de hoofdmissie-planeten. Nu is mijn vraag: kan ik zodra ik spectre ben direct deze planeten bezoeken of moet ik deze vrijspelen???
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Sommige moet je nog vrijspelen en je kan ook nog asteroïden vinden door goed op te letten of je nog wat ziet glinsteren in een asteroïdengordel. Als je er een vind kan je hem met Y scannen en dan kan je hem onderzoeken voor mineralen of andere collectables.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    edit: laatmaar.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  18. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat in de eerste post.. maar hoe kun je dat doen dan? Ik heb het spel al iets meer dan 20 uur gespeeld (probeer zoveel mogelijk side quests te doen ook) maar ben nog niet tegengekomen hoe je de MAKO kunt pimpen
     
  19. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mogelijk om de MAKO te pimpen, je kunt er niks aan upgraden, ook qua kleur niet.
     
  20. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat dacht ik dus al... misschien moet de eerste post ge-edit worden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina