Kan je viva pinata in split screen mode spelen of moet je perse een 2e xbox hebben wil je het spel met z'n twee-en spelen?
Hoe wordt je master romancer van een pinata? Ik heb nu bijv. die whirlms echt al 10x laten romancen maar ik krijg geen award of iets?
Dit kan helaas niet, heb je echt een 2e 360odig..... Het is de bedoeling dat je dezelfde whirlm 7 keer laat romancen. Het hoeven niet per se 2(!) dezelfde te zijn Dus 7 keer (bijvoorbeeld) Whirlm 4 + een andere whirlm
Hoe moet je bijvoorbeeld een worteltaart maken? Of kan je die ergens kopen? Zit op level 35, misschien iets wat nog moet komen? En hoe doe je dat master romancer (van die achievements) gebeuren? Ik zie hier op deze pagina wel iets staan, maar helemaal snappen doe ik het niet, misschien iemand die het duidelijk kan uitleggen?
Om de Master Romancer achievement te unlocken; elke pinata soort heeft een Romancer Award, de eerste keer dat je er een haalt zal je ook het achievement unlocken. Je moet 7 pinatas van die soort hebben voor dat achievement, 2 wilde of door die jager gevangen en 5 kinderen. Het is echter belangrijk dat alle 7 de pinatas op hetzelfde moment in je tuin rondlopen! Je kan een worteltaart 'tinkeren' van een wortel.
Oke bedankt, voor dat eerste. Alleen dat 2e begrijp ik niet.. Tinkeren? Leg het ff iets speciefieker uit en wat ik er voor nodig heb aub. Of kan je tinkeren? als je op de wortel klikt?
Vanaf lvl 9 of 10 heb je dacht ik toegang tot Bart's exchange shop waar je zogenaamde 'tinkering tickets' kan kopen waarmee hij je items kan transformeren ('tinkeren') in andere. Je hebt bronze (25% transformation success chance), zilveren (50%) en gouden (100%) tickets. Koop dus gewoon zo een gouden ticket, en laat hem een wortel in een worteltaart veranderen.
Ik heb een probleem. Ik kan m'n Spade niet selecteren als ik erop klik gebeurt er niks, evenals met Gieter en Zaadjes. Ook als ik iets koop en plaats, plaats ik het maar kan ik niet verder gaan, kan alleen naar mijn tuin gaan maar dan is dat ding dat ik wil niet geplaatst. Heb genoeg muntjes om iets te kopen.
Heb deze game nadat ik hem een tijdje geleden geruild had voor COD3 weer gekocht op de bazar en ik heb er zin in
Had de game overnieuw gestart en toen werkte hij weer. Hoe upgrade ik mijn tuin, want het is nu echt heel druk op mijn tuin. En hoe krijg ik zo snel mogelijk geld ?
Mijn methode om snel geld te maken in het begin was altijd Taffly's kweken (of laten vangen door die jager), ze door een tuin kandelaar (firebrand) sturen zodat ze in brand vliegen. Dan moet je ze direct daarna met je gieter blussen en ze veranderen automatisch in een Reddhott die veel meer opbrengt als je hem verkoopt. Maar je kan ook evengoed geld verdienen door bv. een nieuwe tuin te starten en enkel snelgroeiende platen te kweken zoals o.a. klimop (Poison Ivy).
Je kan echt easy 100,000 coins ofzo maken in een kwartiertje, moet je Chili in rijen zo dicht mogelijk bij elkaar zaaien, zoveel als maar kan. Dan 3x rode fertilizer er over strooien, en opletten dat ze niet uitdrogen. Dan krijg je hele grote chili's die je voor 400 kan verkopen, tikt lekker aan Probeer nu zo'n olifant en nijlpaard te lokken, maar ze komen maar niet vissiten... Echt een droog spel dit
Er komt nu al een tijdje geen nieuwe Pinatas meer, why ?. En iemand die me mischien een Pinata kan verzenden voor iets van mij ofzo ?
Mijn tuin is nu vol ja. Ik wil hem graag groter maken want heb ook helemaal geen plaats. Heb hem een keer geupgrade, wanneer word hij weer geupgrade dan ?
Als je gardening skill hoog genoeg is. Sommige dieren moet je ook, nadat je ze volledig 'geromanced' hebt bijvoorbeeld, terug wegdoen natuurlijk anders heb je snel een plaatstekort.