Ik gebruik altijd het volgende. Ik maak 2 custom weapon sets voor het wapen, 1 met ACOG en 1 met Red Dot sight. Ik gebruik de Steady Aim perk voor lucky headshot (niet te laag schieten). Verder nog de Stopping power, zodat wanneer je geen headshot maakt, je tegenstander alsnog snel dood gaat. en 3x granaten. Bij alle 2 de weaponsets dezelfde perks.
Hiermee hou ik mijn Kill Death ratio aardig op pijl en schiet ik aardig wat Headshots, niet echt super veel, ongeveer 1 op de 10 van mijn kills zijn headshots. Maar ik maak belachelijk veel granaatkills.
veel helikopters in 1 pot is niet heel lastig hoor. Zodra je 7 kills hebt, laat je jezelf neerschieten, en als je weer leeft gelijk de heli loslaten. Wanneer die icm met jou kills weer 7 kills heeft, jezelf weer dood laten gaan (zodra ie weg vliegt of neerstort) etc. etc. Was een potje van 36-4, waarvan ik 1x mezelf niet expres voor de tegenstander heb gegooit.
Ik probeer nu al een tijdje die Invincible Challenge te halen, maar het is al tig keer gebeurd dat ik na 4x reviven weer eens dood wordt geschoten, erg frustrerend. Tis de laatste challenge die ik moet.
Iemand deze challenge al wel gehaald? Zo ja hoe? Juggernaut heb ik even geprobeerd, maar dat is echt een waardeloze perk.
Laatst bewerkt: 12 dec 2007