pfff ff geprobeerd dat Tsukuba een 1.55.3 en nog wat met een Lotus Elise 135 r Te min om te vermelden straks nog beetje fine tunen
Zit nu nog achter de PC maar ben zo weer weg, zal helaas weer niet meedoen met de race. Maar iedereen veel succes en plezier gewenst!
Tsukuba: 00:56.013 WRX STi 04 - A850 - ABS AT Met nog wat ruimte voor verbetering denk ik.. Ik was te laat voor de race robert.. Jullie zaten al op de 3 rondes..
Racen mag je altijd als je de quali niet haalt ,start je wel achteraan.Ik ben zelf in de eerste ronde gecrasched hahaha toen hebben we toch maar restart.(1 van mijn kindjes rende door de bekabeling heen) doet ze normaal nooit........................
Ik bedoelde 3 van de 25.. Volgende keer beter dan maar. Zet voor mij maar die joker neer voor gisteren...
hej. ik zie dit topic nu pas.. ik denk dat ik ook eens ga beginnen met deze competitie.. wat is de opgave van deze keer. welke auto/baan/assists etc.??
Zou leuk zijn! "A New Hope?" Track: Tsukuba Auto: Willekeurig Klasse A (Upgrades toegestaan) Assists mogen zelf worden bepaald, moeten alleen wel worden genoteerd. Mocht je tijd over hebben, de vorige challenge staat ook nog open. In de tweede post staat een overzicht. Zal het zo direct updaten.
Officieel tot dit weekend maar ik laat 'm nog wel even open, tot die tijd zijn ideeën voor een nieuwe challenge welkom.
Krijg ik tot vrijdag, wanneer de nieuwe contest er is, de tijd om m'n Tsukubatijd nog te verbetern? EDIT: Ik heb het nog eens geprobeerd maar het lukt me niet. Halverwege het rondje lig ik altijd zo'n 2 tienden voor op m'n record, maar dat verlies ik weer op het tweede deel van het rondje.
Als je echt wil dat ie nog even open blijft dan is dat geen probleem, maar na het weekend gaat ie denk ik wel dicht.
Eindelijk! Wat me eerst niet lukte is eindelijk gelukt, een drie-en-vijftiger op Tsukuba. Tijd: 53.886 Auto: EVO IX GT (A850) ABS, manual Wat foto's van de ronde: