De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan_bxb

    daan_bxb Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    weet nie wa te doen ...

    ik heb n paar dagen geleden nog een bericht geplaatst maar het is gesloten en toen heeft Kevf me naar hier doorgestuurt...
    Mijn verhaal opnieuw ...

    Ik heb een toshiba regza Model nr. 37X3000P
    met HDMI enzo ...
    En nu ben ik aan het twijfelen of ik deze oudere xbox premium zou kopen ZONDER HDMI:
    (check even de advertentie :p, kijk ook naar de prijs en wat erbij zit enzo ...)
    http://www.kapaza.be/Computers/Spelcomputers_Xbox_360/7060960/Xbox_360_premium_10_games_talloze_accecoires.html

    ofwel een nieuwe xbox 360 arcade MET HDMI voor €280 en zonder HDD...

    ik wil eigenlijk gwn het beste beeld, maar als ik met die van kapaza bijna zo goed beeld kan krijgen, met 'weet ik veel' welke aansluitingen en kabels en alles, dan koop ik mss beter deze...

    Of wat denken jullie ? :D
     
  2. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind HDMI toch echt stukken mooier hoor.. weet niet precies wat het verschil maakt maar tov van component en vga is het een dikke vooruitgang.
     
  3. daan_bxb

    daan_bxb Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thx ! ! ;) dit moest ik gwn ff horen
    jij hebt ook een 360 met HDMI?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Component-kabel zit standaard bij de Xbox360 Premium.
    Deze heb je minimaal nodig voor HD-gamen.

    Consoles koop ik nooit 2e hands , je weet nooit wat ze er mee uitspookt hebben.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is echt belangrijk voor gaming bij een HDTV? HDMI en Component toch? Geluid gaat via mijn Logitech surround set, dus dat is allemaal prima. Dus het boeit vrij weinig als een toestel niet superveel aansluitingen heeft toch?

    En mocht ik ooit een HDMI 360 krijgen, (zou niet weten hoe) en uiteindelijk ook een PS3...dan kan ik toch die kabeltjes ff verwisselen, geen ramp hoor.
     
  6. daan_bxb

    daan_bxb Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja dacht ik ook maar ja ...
    ik ga dus toch een arcade kopen want ik wil een ultieme beeldkwaliteit :thumbs:
    heb je dan eigenlijk nog instellingen op de xbox om die op bepaalde resoluties te zetten of in te stellen aan je tv ofzo...?
     
  7. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    dashbord op 1080P zetten, want je tv is toch full HD? je moet nog wel los een hdmi kabel kopen en als je dolby geluid via optisch wil de optical dongle, zitten samen in een pakketje van MS a 50 euro! die zitten namelijk niet bij de arcade wel bij de elite....

    Hoe bevalt verder je tv? heb zelf ook een tosh

    Grt Bart
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  8. daan_bxb

    daan_bxb Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is een full HD met 1080p
    Uhm hij is helemaal ok alleen ik ga even terug want als ik het geluid wat harder zet of als er iemand begint te praten met een lagere stem begint er van alles te rillen in mijn tv, ale niet echt rillen maar zo een fout geluidje uit de boxen... heb jij dat ook? zo precies of er een plastiekje los zit ofzo :9
     
  9. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen... het geluid vindt ik juist super.. heb hem alleen aangesloten op mijn surround set dus kan het ook niet echt meer horen... misschien kan je in de instellingen iets aan het bas niveau van de speakers doen...? speel een beetje met de geluidsinstellingen misschien dat het helpt.. lukt het niet meldt het even ga ik even proberen op mijn toestel..

    grt bart
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgende week naar de MM toe, even zien wanneer het rustig is. Xbox 360 mee met een aantal games en dan uittesten op zoals ik het nu zie, deze twee plasma's.

    Panasonic TH50PV7
    Panasonic TH42PV70
     
  11. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    is geen straf om daar een keuze uit te mogen gaan maken:)

    moet wel gaan lukken:thumbs:! veel plezier + Suc6 en laat even weten welke het is geworden
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Will do :)

    Ik denk dat ik ga schrikken, want ik ben nu dus een SD projector gewend, best heel mooi hoor...maar wanneer ik dan de LCD tv van mijn pa zie en dan even een 360 game, prachtig, dan zie je even hoe het ook kan.

    En vergeleken met mijn SD sharp televisie zal het al helemaal een wereld van verschil zijn :p.

    Ik neem gewoon de bijgeleverde component kabel van de 360 mee, en wanneer ik de plasma heb ....ik hoop eind deze maand, moet ik dan nog een kabel voor de 360 kopen of is de bijgeleverde kabel prima?
     
  13. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    in principe voldoet die kabel prima, als je een hdmi xbox hebt natuurlijk hdmi gebruiken! je kan ook nog eens vga proberen maar de keuze tussen vga en component is super persoonlijk...

    niet vergeten even xbox op hd te zetten!

    Vergeet vooral niet een beetje te onderhandelen kan prima bij MM.. het is en blijft een VRAAGprijs

    nogmaals suc6
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  15. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik je iets leuks vertellen:p
    een aantal weken geleden stond de TH-50PV7 hier in Alkmaar bij de Media Markt voor €999,-
     
  16. daan_bxb

    daan_bxb Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat een 50 inch?
    wow dat moet wel great zijn om daarop te gamen :cool:
    en dan nog een surround system en alles :cool:
    maarja ik heb nu ook eentje van ik geloof +/- 1m diameter ofzo, in het begin is dit geweldig groot maar na een week of 2 ben je dit al helemaal gewoon hoor :)
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Gewoon je xbox360 meenemen naar de winkel en aanluiten en vergelijken. Heb ik ook gedaan en ik heb overduidelijk voor de hd-ready plasma gekozen. Je moet zelf kijken wat jij t mooiste vindt. Kan n ander niet voor jou bepalen.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Fucking hell zeg, nog veel goedkoper dus. Bezorgen ze ook naar Groningen? :)
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb overigens alweer een tijdje mijn 40w2000, lekker goedkoop en toch een PS3, FULL HD tv en mooi beeld. Ingebouwde Digitenne bevalt goed en Planet Earth is natuurlijk meesterlijk, net als The Matrix en 300. Nu alleen even wachten op mijn Xbox Elite dan kunnen we even 1080p checken :)
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is een LCD?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina