Hoe verklaar je dit dan? maar waarom wil je nou mijn naam veranderen in: qG ExperienZ en niet mijn oude: qG EXp3r1EnZ
/Mod Jongens er is hier weer eens te veel off-topic gespam. Bespreek dit via MSN. Anders kan je straks alleen nog maar via msn praten
Je bent gwoon jaloers dat je het zelf niet bedacht hebt :w Op niveau bepalen de spelers in de draad zelf, daarom hoeven de mods niet in de gaten te houden. Behalve als een mod van het draadje rapporteerd dat het uit de hand loopt. Dan kunnen we doen en laten wat we willen, gwoon een draadje voor onszelf zeg maar.
Nee dat is niet mogelijk. Wij kunnen niet beoordelen wie wel goed is en wie niet. Maar daar gaat het niet eens om.. Dan ga je dan mensen buitensluiten vanwege hun niveau in een game en dat is natuurlijk onzin. Daarnaast komt er geen nieuwe moderator om 1 thread in de gaten te houden. Zal een gezellige Hyve worden dan Ja, maar dit is nog steeds Xboxworld en niet Halo 3's Elites Hang Out For The True 1337 Players Indeed. Maar goed, we kijken wel hoe het gaat lopen met de nieuwe thread. BTW; Misschien dat ik ook wel H3 + een live kitje ga halen. Ben wel benieuwd hoe goed sommigen van jullie claimen te zijn. Heb zelf geen H2 MP gespeeld, maar wel heel veel H1 op XBC. Dus misschien kan ik nog wat Zullen nou een keer proberen om ontopic te gaan? Ik vind het niet erg om hierover te praten, maar open dan ff een H3 suggestie thread ofzo.
Simpelweg omdat ik alle 1337-L3773125 uit de gamertags wil halen, Ge3n Ra12e n4m3n IVIeeR du5. qG MajinGoku qG AriDity qG d S i s qG ExperienZ FTW. ONTOPIC: Zit B U U nu in jullie 1e team? Veel succes met die speler, hij heeft met qG veel bereikt, jammer dat het zo moet eindigen. Oh en ik heb voor het gemak maar even een LIVE EXPERIENCE aangemaakt op het qG forum, flame wat je wilt we doen gewoon gezellig mee.
Laat ken gwoon zn tag houden Je maakt ook SsAnT van sandkeeper, dan is exp3r1enZ niet erg. Gioz, was maar een ideetje, en laat maar zitten als het toch niet door gaat. En als je een account hebt, edd EbN airwave maar dan zie je hoe Halo 3's Elites Hang Out For The True 1337 Players het doen.
Het was eerst SsAnT, ben blij dat verandert is, maar ik ben felle supporter van Sandkeeper. En dadelijk is het 3, want ik wil eigelijk geen h2 meer spelen.
Jongens als je geen lid wilt worden van: eOs Envy Our Skills zoekt leden voor Halo3 en CoD 4 post hier dan niet! /Mod off-topic reacties verwijderd
Eindelijk eens een clanleider/gamer die het met me eens is \o/ Maargoed een vriend van me vertelde dat hij nu een Try-Out gaat doen voor deze clan, Envy.. Hij zei dat jullie de 2e van NL waren ofzo? En ook echte tournooien enzo doen? Mijn box is nu weg (reparatie), maar kwil miss ook wel een CoD4 joinen.. Mja niet echt veel zin om moeite te gaan doen, maar dat een goede clan een keer tegen me zegt: Hey zin om try-out te doen
Euhm...de skills zijn wel nodig want we willen resultaten neerzetten, je moet wel goed zijn en een toevoeging zijn maar wie weet ben je wel een nieuwe goeie speler