Wat zijn zoal goede live co-op games op de 360? Ik kan er zo twee op noemen namenlijk "Gears of War" en "Halo 3" Beide steken met kop en schouders boven de rest uit ik vraag me net af waarom de rest allemaal zulke gare en halve coöperative functies bezitten. Wat is er nou mooier dan met een vriend samen het spel doorlopen op extreem hoge moeilijkheidsgraden? Voorbeeld is bijvoorbeeld Ghost Recon. Deel één of twee dat maakt niet uit maar éénmaal co-op te hebben opgestart, volg je niet eens het verhaal van het spel en lijkt het plots klap of je een andere game hebt opgestart! Terwijl de singleplayer echt fantastisch is, blijkt de co-op verschrikkelijk slecht. Waarom? Is het zo moeilijk zo iets te intergreren in je spel? Rainbow 6 Vegas heeft last van precies hetzelfde verhaal , echter deze keer zijn de graphics wel hetzelfde en je volgt ook een verhaal alleen je hoort geen geluid tijdens de missies, kortom leuke poging maar de verhaalsfeer is voor meer dan de helft weg. Ace Combat 6 co-op leert het ook niet. Erg leuk en moeilijk allemaal, maar dan houd het na twee missies ook al op. Dan blijf je weer versufd achter op de bank en vraag je je toch echt af waarom ze in godsnaam niet een co-op functie erbij hebben gedaan waarbij je met meerdere personen het hele verhaal kan doorspelen......man dat zou toch fantastisch zijn! Cod 4 zou ik ook graag zo gezien hebben,maar laat die nou over een zéér uitgebreide multiplayer mode beschikken dat dit mischien verwaarloosd kan worden Maar goed nou kan ik er opzich aardig pissed om worden, maar zijn er nog meer goede xbox360 spellen die gewoon een ijzersterke co-op functie over xboxlive hebben? En dan bedoel ik eentje waarbij je de verhaallijn met meerdere personen kan uitspelen. Voor mij zijn het Halo3 en GoW maar éénmaal uitgespeeld is de koek voor mij snel op. Dus help mij snel uit deze frustrerende situatie!
ik snap het zelf ook niet, neem nou bijvoorbeeld call of duty 4, je speelt nooit alleen in de SP dus je zou makkeiljk met zijn 2en coop kunnen spelen..... replay waarde van een spel wordt zoveel beter als er coop in zit, neem nou gears of war, heb ik 5 x uitgespeeld, meerdere malen coop, en dat gaat echt nooit vervelen.
Kameo is leuk om via Xbox Live in co-op te spelen. En volgens mij kan het ook met Marvel Ultimate Alliance, maar dat weet ik niet zeker. Qua shooters kan ik voor de rest alleen Perfect Dark Zero bedenken. Zelf vond ik dat wel een leuke launchtitel. Die heb ik weleens online in co-op gedaan
Gears was echt geweldig co-op ook heel vaak gespeeld. Neem dan Ghost Recon jezus wat een slechte coop, daar heb ik me echt aan geërgerd, jongenjongen wat wou ik me xboxje het raam laten zien. Maar ja hij blijft me beste vriend
Hmm, ik heb beide games niet maar dacht er wel over om deeltje 1 aan te schaffen omdat deze nu in de budgetbak ligt. Is de coop dan zo veel minder omdat het de verhaallijn niet meer volgt of is het technisch niet goed uitgewerkt (speelbaarheid, moeilijkheidsgraad, wat anders)?
Marvel: Ultimate Alliance is inderdaad een leuke co-opgame, hoeft niet te veel na te denken en er zit ook een soort wedstrijdmode in tussen de spelers. @ Triple X NL: Gefeliciteerd \o/.
Splinter Cell: Double Agent heeft volgens mij ook een Co-op mode, deze is ook altijd wel leuk om te spelen met een vriend. Weet niet zeker meer of het dit deel was waar Co-op inzat
Ik heb anders al enorm veel plezier gehad met de co-op van Ghost Recon. Het heeft idd niets te maken met de single player, maar het is wel enorm verslavend. Technisch is het gewoon goed uitgewerkt hoor. Speelbaarheid is goed, moeilijkheidsgraad is ook perfect.
Ja kan wel kloppen, dan zal het inderdaad wel Chaos Theory zijn geweest. Is dat al weer zo lang geleden
Hij komt op gang! Zelf heb ik "Perfect dark zero" ook al een behoorlijke tijdje, maar nooit geweten (bad me!) dat ie ook co-op te spelen was met de verhaal lijn er in verwikkeld. Die marvel game wist ik , alleen vond ik die demo beetje beroerd maar ik had wel een beetje de feeling van de eerste "fighting force" (pc) game. singleplayer ondermaats , maar co-op echt weer super... Ik heb in iedergeval Kameo aan mijn lijstje toegevoegd, ik ben benieuwd! Gimme more.......
??? ik dacht dat Kane & Lynch geen coop functie had? alleen als je met z'n tweeen achter 1 xbox zit (split screen).... vergis ik me nou?
Volgens mij vergis je je ja, ik dacht dat ik had gelezen dat je K&L ook online kon coopen Maar goed, split screen coop is ook coop toch?
Veel arcade games zijn ook leuk co-op. Denk aan turtles 1989, Streets of Rage 2, Contra, heavy assault, heavy weapon, en er zijn er nog meer.