De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan_bxb

    daan_bxb Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt een ps3 en xbox 360... ? nice :D
    uhm als je ze allebij in hdmi speelt wat is dan nog het beste ?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat hebben veel mensen op dit forum hoor! :)
     
  3. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was helaas een aanbieding van een paar dagen ofzo:confused: nu is hij 1499 volgens mij. ze hebben trouwens de Panasonic TH-42PY70 Full-HD Plasma voor 1795:) die ga ik halen, alleen lkkr nie bij Media Markt, maar BCC:thumbs:
     
  4. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch een zwarte nou je heb een hd-ready ding dus geen vga kabel nodig en die rode je moet hem ererin doen en dan geluid misschien aanzetten, ik heb die tv ook en mooi ding
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Hmmmm, ok.

    Weet iemand hier trouwens of er echt grote verschillen tussen de Panasonic TH42PV70 en TH50PV7 zijn? De PV70 heeft allerlei awards gewonnen en staat ook op de panasonic site hier volop mee. Terwijl de PV7 dan wat 'zieligjes' helemaal onderin staat.

    Ah ik zie het verschil al, net gekeken op de site.

    De PV70 heeft V-real 2 technologie en dat heeft de PV7 niet. Maar ja goed....uiteindelijk komt het maar op één ding neer...hoe mooi vind ik het zelf, vind ik de 50 inch (PV7) mooi genoeg of is de beeldkwaliteit van de 42 inch(PV70) echt veel en veel mooier..en mooi genoeg dat ik toch voor de kleinere ga. Puur uitproberen. Volgende week dus, als het goed is.

    Oh en ik zie nu dat de PV7 geen PC ingang heeft, zal mijn laptop er dus nooit op kunnen aansluiten...hmppffffff.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  6. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan tog een omzetter van HDMI naar DVI kopen, en eventueel ook, van DVI naar VGA. ik weet niet wat voor aansluiting je notebook heeft?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen DVI, alleen VGA zo te zien.

    En aangezien de PV7 geen VGA heeft...en mijn laptop geen DVI..dan houdt het op zeker he?

    Maar ik weet niet of dit een beslissende factor zal zijn...ik weet niet hoe vaak ik de laptop erop zal gaan gebruiken en ik weet niet
    eens hoe de kwaliteit is ervan. Maar ja goed, dan blijven er nog dingen over als die V-real 2 technologie en het feit dat volgens mij de PV70 een stuk nieuwer is...maar kan me vergissen.

    OEI, heb dezelfde vraag gesteld op een andere forum...en daar noemt iemand de PV7 'rubbish' al helemaal als je em naast de PV70 zet.

    http://www.avforums.com/forums/showthread.php?p=6017305&posted=1#post6017305
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  8. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo , ik heb een mooie samsung LE32R84b gekocht, prachtding !!

    Ben er super happy mee.

    Heb een xbox 360 gekocht (core) dus met gewone vga kabel.

    Nu heb ik via XCM een HDMI kabel en apparaat gekocht die zouden werken met de oude witte xboxen.

    NU kreeg ik het apparaat thuis en gelijk snel aansluiten. Als ik de xbox opstart en de tv aan dan zie je gelijk dat hij aangeeft dat hij via HDMI is aangesloten. Van 480p widescreen de optie 720p gekozen, maar het beeld verspringt dan gelijk op zwart. Duurt 7 seconden en kan dan kiezen wil je deze settings houden.

    Als ik dan ja kies blijft hij wel op 720p staan alleen baart het me wel zorgen dat wanneer ik er voor kies in de opties dat het beeld dan eerst lange tijd zwart blijft.

    Komt dit omdat ik misschien eerst een andere kabel moet hebben met de hdtv knop, zodat de xbox eerst daar in word omgeschakeld ofzo....??
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij schakelt dan om. Is normaal.
     
  10. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat ie dan 10 sec lang zwart beeld hebt en hij aangeeft no signal?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja hij moet dan zijn beeldsignaal refreshen.
     
  12. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok toppie

    dankjewel voor je snelle reactie
     
  13. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraagje

    Ik heb een Samsung LCD LE32R82B, en ik ben van plan om een Blue Ray speler te gaan kopen. ik heb een een beetje rond gekeken en de Sony BDP-S300 lijkt me wel wat. Alleen nu komt mijn vraag mijn TV heeft HDMI 1.2 en die Blue Ray speler heeft volgens mij HDMI 1,3

    Gaat dit voor problemen zorgen, of kan je het met een gewone HDMI kabel aan elkaar aansluiten ?

    alvast bedankt
    groeten jasper.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben weer even de stad in gegaan vandaag, en zag bij een andere winkel de Panasonic TH50PV7 voor zelfs maar 950 euro.

    Toen ben ik even naar de mediamarkt gegaan en ik zag daar de Samsung PS50 C91H, schitterend ding inderdaad, prima design en beeld zag er ontiechelijk helder uit ,alleen is ie 1600 euro!!!!......
    De Panasonic TH42PV70 hadden ze niet meer.

    Ik ga in elk geval volgende week ergens in een avond met mijn 360 naar de MM en ga de Panasonic TH50PV7 testen en ook absoluut de Samsung, de verkoper van de MM(en vaak vind ik het maar sjappies,maar deze leek erg eerlijk en er verstand van te hebben) zei dat Panasonic idd prachtplasmas heeft maar het ook echt heel erg geschikt is voor tv kijkers terwijl de Samsung PS50C91H uitermate geschikt was voor games.

    Ik zag vandaag in een krantje een advertentie van een winkel in Amsterdam, genaamd Polectro. Idiote aanbieding hoor...

    http://www.polectro.nl/sony-kdl46s2530-hoogwaardig-lcdscherm-bravia-engine-p-6092.html

    En volgens mij zijn dit behoorlijke tvtjes he? Tis wel LCD, maar zoals je wel eens hoort..goedkopere LCD's zijn niet zo geweldig, de duurdere heeeeel erg goed. en deze is normaal gesproken 2700 euro.
     
  15. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,
    Ik plaats toch weer even een reactie. Ik ben er nog steeds niet uit welke tv ik nou wil gaan kopen.

    Laats zag ik deze tv, de Philips 26-PFL3312 (449 euro's).
    http://www.kieskeurig.nl/product/3430EDD2215E4543C125733800507C40.htm

    Kan iemand mij vertellen of dit een goede tv is voor de xbox 360?
    Ik wilde eerst voor een samsung gaan, met game mode, helpt dit echt veel of maakt het niet zo veel uit?

    Alvast bedankt!
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    HDMI FAQ.

    Q. Are all of the new HDMI versions backward compatible with previous versions?

    A. Yes, all HDMI versions are fully backward compatible with all previous versions.

    Het mooiste is dat HDMI (HDCP) ook compatibel is met DVI (HDCP).

    http://www.hdmi.org/learningcenter/faq.aspx#hdmi_1.3

    HDCP staat voor High bandwidth Digital Content Protection.
    Dit is een door de filmindustrie bedacht beveiligingssysteem om illegaal kopieren tegen te gaan.

    Aan de stekker is niets veranderd , deze is voor alle HDMI versies het zelfde.
    De PS3 (HDMI 1.3 ) kan ik zonder problemen aansluiten op mijn LE32R71B.
     
  17. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    owkeej bedankt melbuuln voor het snelle en duidelijke andwoord:thumbs:
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost die blue ray speler? Ik zag hem rond de 420,-- staan. Ik vraag me af waarom je dan geen PS3 neemt? De 40GIG versie is goedkoper en kan meer. Misschien zie ik een groot voordeel van de blue ray speler over het hoofd, maar anders snap ik de keuze niet helemaal ;)
     
  19. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He mannen.

    Hier wat foto's van me nieuwe full hd tv;)


    [​IMG]


    [​IMG]

    Later wat meer foto's..

    Ciaoooooooo_0/
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  20. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik heb mijn xbox 360 ingesteld op 1080p! maar in het boekje van me tv staat dat component (ik heb de xbox 360 via component aangesloten) max. 1080i ondersteunt... maar bij mij werkt ie ook op 1080p. dat kan tog wel?

    Ciaoooo....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina