Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens nog bedankt Dolphins, het is me gelukt met de coverflow.
    Inmiddels mijn iPhone zelfstandig geupgrade en unlocked, werkt perfect.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Dudes ff een vraagje.
    Hoe goed zijn die iPod ''in-ear'' oordopjes? Ik wil graag nieuwe oordopjes en deze leken mij wel wat..Mja 40 euro, dan verwacht ik wel wat. Dus is ie een beetje goed qua bass enzo? En is ie lang houdbaar? Alvast bedankt.
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hangt ervan af waarmee je ze vergelijkt, die in-ear earphones zijn sowieso beter in het filteren van omgevingsgeluid en door hun kwaliteit zou je echt wel een veel beter geluid moeten krijgen dan normale standaard 'oortjes'.
    Dit geldt neem ik aan ook voor de iPod in-ear oordopjes, alhoewel ik die zelf niet heb. Het zal helemaal niet zo goed zijn als bv. Shure earphones, maar dan zitten we ook in een nog veel hogere prijsklasse.
    Nu voor 40eur begin je al wel deftige in-ear earphones te hebben, dus dat gaat geen slechte aankoop zijn in die prijsklasse neem ik aan.
     
  4. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    De in-ears van Apple zijn niet aan te raden. Ze zijn niet goed . Vooral geen 40 euro voor uitgeven. Als je in-ear wilt in deze prijsklasse zou ik kijken naar Sennheiser CX300 of Creative EP630. Bij Bol kost de laatste bijvoorbeeld 31 euro excl verzending .
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ben zoiezo nooit kapot v/d oordopjes van apple... heb nu 3 jaar een ipod, en ik ben al bij mn 6e set.
    zegt denk ik wel wat over de kwaliteit, want ik doe dr helemaal geen gekke dingen mee, en ik heb een hekel aan te harde muziek in mn oren.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Heej ik had even een vraagje aan de iPod Touch bezitters. Ik ben van plan een iPod Touch te kopen (voor 274 euro op bij de goedkoopste op kieskeurig) en op kieskeurig staat dat er geen QWERTY op zit. Maar hoe wil je dan in safari surfen? Of moet je dan dingen selecteren uit die ellenlange lijst met websites "speciaal voor 3,5" beeldschermen"?

    En hoe is de geluidskwaliteit? En van de oortjes? Moet ik er nog 3rd party in-ear oortjes bij halen?

    En het de 120 euro meer echt waard? Want een Nano 8GB kost 150 euro en een Touch 8GB kost 270 euro (en een classic 160GB kost 250 euro, maar die vind ik niet zo vet).

    En hoe zit het met de duurzaamheid?

    Noem maar op.
     
  7. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar net wat je wilt . Klein,licht en handig neem de Nano. De Nano kan het scherpste video's afspelen trouwens . Of ga voor een nieuwe ervaring met Touchscreen . Maar de iTouch kost en 100 meer , is hij ook groter en zwaarder. Toetsenbord is wel gewoon QWERTY & je kunt op elke site. Geluidskwaliteit is van beide even goed . Daar is geen verschil tussen. Standaard doppen zijn oké , tot dat je andere hebt gehoord dan zijn ze bagger. Overigens kan ik de Nano nergens voor 150 euro vinden , bij Komplett is ie 169 euro en dat is de goedkoopste.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  9. rickeick

    rickeick Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    op www.mpland.nl staan die nano's er al voor 29.90 ??

    Lijkt mij oplichterij toch, of heeft iemand ervaring met deze website


    ohwnee ik zie het al, zijn replica's
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  10. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    inderdaad wat stom. Die bij digital warehouse is 4GB terwijl hij bij de 8GB versie staat.
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk al die kopieën! Allemaal gejatte designs, playstation portables, iPod video's, iPod photo's, zelfs een neppert die noNaNo heet8)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Ok, th allebei! Dan denk ik dat ik voor 1 van die 2 ga. ;)
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg het niet voor elkaar om een filmpje op mijn Ipod Nano te zetten, ik heb het geprobeerd met videora maar het lukt maar niet.
    Het filmpje word wel geconverteerd maar ik kan het niet afspelen en als ik hem in de Bibliotheek van Itunes probeer af te spelen zie ik alleen maar kleuren.
    Kan iemand mij asjeblieft helpen?
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    in het begint, bij het instaleren van videora. heb je toch wel de juist ipod geselecteerd?
     
  16. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.. de 3d generation Ipod Nano, dr stond zelfs een plaatje bij;)
     
  17. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    *zucht*

    Wil zo graag een Ipod Touch maar ik vind €299,- echt een belachelijke prijs voor zon apparaat.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is de iPhone eigenlijk simlock vrij?

    400 dollar is trouwens echt niet eerlijk. Weet iemand nog een goedkope manier om die aan te komen? Behalve als je toch al naar amerika gaat er een mee te nemen (want dat ga ik dus niet).

    Met invoerrechten kom je ongeveer op 320 euro uit... volgens mij. 400 dollar = 270 euro + 19% btw = 320 euro
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  19. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De iPhone is niet simlock vrij. $400 dollar is de prijs incl. abbo, dus daar valt niet veel meer van af te halen....
    Daarnaast doet een iPhone op marktplaats tussen de 450-800 euro. De nieuwe versies zijn niet software-matig te unlocken, maar dit valt buiten het beleid van het forum hier.

    Voor meer informatie kun je beter op www.iphoneclub.nl kijken.
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Wacht maar tot de prijzen van iPhone in Nederland bekend wordt, dat zal wel schrikken worden. Gelukkig had ik mijn iPhone net optijd gekocht, dus kan er alles mee doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina