moet ik 16 spelers in de game krijgen? Want heb net 10 min gewacht en had er niet 1. Schiet niet echt op.
Tegenwoordig wel veel minder, maar vroeger zag je geregeld threads van mensen die probeerden anderen te verzamelen om samen om beurt dit achievement te halen. Het vervelende is blijkbaar wel dat er toch altijd personen zijn die leaven nadat ze zelf het achiev hebben gehaald.
godverdomme, net vegas 2 uitgespeeld op realistic... en GEEN ARCHIEVEMENT dat ik hem op realistic uitgespeeld heb. 100 punten noppes!!
Aha , weer iemand die de klasieke fout heeft gemaakt , je save is terug gesprongen naar normal ergens onderweg... Dit komt omdat je load last checkpoint hebt gebruikt.... Je zult de lossen missies moeten gaan spelen op realistic en zo alsnog de achievement gaan halen...
Even een vraagje, soms als ik een game join dan krijg je eerst dat hij zegmaar laadt zodat je in de lobby komt, normaal blijf je daar in, maar soms ga je meteen door naar loading graphical assets (dan is de game dus al begonnen) . Dan kom ik dus in die game en dan blijf ik iemand anders observen, wat je ook doet als je doodgaat en je even moet wachten voordat je respawnt, maar nu blijft het zo... Mn naam staat wel bij de players list als ik op start druk... Dus doe ik eigenlijk dan niet mee met de game of moet ik iets doen voordat ik daadwerkelijk mee kan doen? BVD
Jaa dan heeft de host net de game gestart, maar ben je telaat om mee te doen... en wachten op dat die ranked match is afgelopen heeft geen zin..
Nieuws | 21 december 2007 - Multiplayer zal wederom in Rainbow Six Vegas 2 een grote rol gaan spelen, met dit keer nog betere co-op gameplay. Een tweede speler kan namelijk op ieder moment in de singleplayercampaign inschakelen, waardoor je dit keer dus echt het hele verhaal samen kunt spelen (in plaats van kleine gedeeltes). Daarnaast zul je online nog meer uitdagingen krijgen, met meer beloningen en een beter matchmaking systeem. Vegas 2 zal overigens ook maar liefst 13 nieuwe maps gaan krijgen voor online gebruik. Het aanpassen van je karakter is ook naar een ander niveau getrokken, met een mogelijkheid om zowel in de singleplayer als in de multiplayer met hetzelfde personage te spelen. Dit geeft je het voordeel om beloningen van bijvoorbeeld de singleplayer mee te nemen naar de multiplayer. De kunstmatige intelligentie van vijanden zal ook verbeterd worden, met terroristen die dit keer ook gebruik maken van Thermal Vision, nachtvisie en schilden. Ook zullen ze 11 nieuwe wapens in handen gaan nemen, met nieuwe camouflagekledij en andere uitrusting. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2 staat voor een release in maart 2008, voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Geplaatst op vrijdag 21 december 2007 om 11:25 door Jeffrey van Maurik (JeFFire)
Hehe speelde zojuist een potje Attack en Defend... Ik zat in t defend team, en in het begin ging het wel lekker verdediging stond goed... Maar in de 6de minuut (voor tijd) kon iemand van hen in 1x doorlopen naar hun base zegmaar... Dus ik voelde hem al aankomen, want normaal speelt het Attack team het dan rustig uit, en wachten ze tot de laatste secondes voor extra exp... Dat leek nu weer te gaan lukken, toen ik 10 seconde voor tijd doodging, en rustig wachtte tot het eind van de match... Werd 2 seconde voor tijd nog de " enemy carrier" vermoord maar dat was dus door zn eigen teammate ... Uiteindelijk dus toch nog gewonnen... Blijft leuk deze MP.
ja maar ik vind dat er meer nederlanders moet zijn .. ik was gewent met xbox1 (rbs3 ba, rbs altijd via xbc / xlink kai te spelen, en altijd met vaste mensen bijv. vrijdag avond zaterdag avond (middag) zondag middag.. was gewoon echt leuk / gezellig je kende elkaar goed enzo.. er had altijd wel iemand een room die je kende, die tijd mis ik echt
Klopt, speelde RSV vroeger altijd met Nederlanders. Dit vind ik ook het leukste van een clan, je kent elkaar, altijd wel een server, leuk forum enz... Nieuwtjes van RSV2 klinken goed, ik hoop dat je nu door muren kan schieten zoals in CS en CoD. Hiermee ben je ook meteen van het glitch probleem af.
ik heb een groepje engelse vrienden gemaakt waarbij we altijd calypso attack/defend deden en we wonnen altijd. we hebben serieus zo'n 50 potjes gespeeld en allemaal gewonnen. er was 1 iemand die altijd zo'n 20 kills had en 0 deads (hij bewaakte de back stairs) en same met 2 andere deden we altijd wie de meeste kills had, en de meeste yatzhees we hebben het ook moeilijker voor ons gemaakt bijvoorbeeld alleen pistool gebruiken, of meteen naar boven gaan naar het helipad zodat zij meteen de package hadden maar 18 minuten machteloos waren. egt vet, ik kan niet w8 tot deeltje 2
Ik voeg je wel toe op Xbox Live Maare, ik heb even een vraagje wat betreft Attack & Defend. Ik was net een pot aan het spelen met een aantaal Amerikanen in mijn ploeg. Mijn team moest de Intel naar de helikopter brengen. Tot 3x aan toe werd ik door mijn eigen teamleden om zeep geholpen en daarna werd ik uitgescholden voor: "You stupid ******". Ik vroeg deze Amerikaan dan ook waarom ik dat ding niet naar de heli mocht brengen waarop hij simpel antwoorde: "You know why you stupid ******". Maar echt, serieus ik weet niet waarom ik niet die intel geval naar de heli mag brengen als ik hem heb. Kan iemand mij verklaren waarom ik in vredesnaam werd gekilled door mijn team maten en werd uitgescholden terwijl ik mijn ogen niets verkeerd deed?
He Fox, Op zich wel goed wat je gedaan hebt.....maar, zolang de tijd nog niet verlopen is kun je punten halen door kills te maken. Wat die Amerikanen bedoelen is dat je -de intel bewaakt (bij de helikopter) -veel kills maken en dan een paar seconden voor het eind intel securen. Zo krijg je extra punten voor het securen en de extra kills die je in de resterende tijd gehaald hebt. Snappie? ik hoop dat ik het zo goed uitgelegd heb.....