Tja, mijn vrouw heeft echt een grote hekel aan gamen. Nota Bene getrouwd met de directeur Xbox Nederland en dan ook nog een hardcore gamer op alle platformen (ik heb ook een DS, PSP, Neo Geo Pocket, MegaDrive, Saturn, DreamCast, GameCube, PSOne, PS2, gamer-PC, Xbox 1)
en nu dus 360, PS3 en Wii.
Maar ze gaat de strijd in ons huishouden zwar verliezen, want mij zoon is nu 6, mij dochter bijna 5 en allebei al zwaar aan de games op de V-Tech (heel erg educatuef, absolute aanrader voor alle ouders) en nu DS en PSP, beetje kijken als ik game op PS3 en 360.
Om eerlijk te zijn komt de Wii er voor mijn kids (en stiekum vrouw, die op de zaak een Wii hebben staan, wat ze leuk vindt, dus ik hoop, ach zal ook ook wel niet...)
Ik heb ook nog een dochtertje van 8 maanden. Zodra die er aan toe is, over een paar maand of zo, dan wordt dat ook een gamertje.
Ow, d'r komt ook een interview met mij in de Spits binnenkort en daarin vroeg Jan Meyroos (de journalist) mij om een lijstje met games die ik onder de kerstboom zou willen vinden. Daarin ben ik echt heel eerlijk geweest en Jan vroeg mij of dat PR-technisch wel verstandig was. Er zit namelijk maar 1 Xbox 360 exclusive tussen. Ik mocht er maar 5 kiezen (werden er stiekum 6) en in mijn top 5 staat nou eenmaal maar 1 360 only titel. Maar ja, ik kom nou eenmaal altijd eerlijk uit voor wat ik oprecht vind, dus bij deze. Ik weet lijstjes mogen niet, maar als Xbox bobo hoop ik op wat clementie:
1) Call of Duty 4 (360,PS3 )
2) Halo 3 (360 only)
3 ) Ratchet & Clank (PS3 only)
4) Assassins Creed (360, PS3 )
5) Drake's Fortune (PS3 )
6) Mario Galaxy
Nu is 6) eigenlijk een goodwill gebaar, want de rest speel ik zelf uit, Mario denk ik niet. Niet omdat het niet goed is, maar omdat het mijn smaak niet is. R&C wel, Mario niet. Tja, smaak is smaak.
Laatst bewerkt: 14 dec 2007