Er komt ergens in 2008 een game uit. (Niet zeker als het dan uitkomt) komt er een Game heel erg gebaseerd op Teamspel. "Army of Two" is dat spel. Het is een leuk concept. Wiki link: http://en.wikipedia.org/wiki/Army_of_Two
Crackdown is ook co-op. Hierbij is het echt leuk om samen te werken en elkaar door de stad te achter volgen.
Straks komt too human ook, als het goed is heeft die een 4 player co-op. Maar dat duurt nog wel ff ^^. Eind febuari. Marvel ultimate allience heeft ook een 4 player co-op action RPG is ook erg leuk. (toevallig verkoop ik hem xD)
Guitar Hero 3 \o/ Het werkt echt supergoed als je ff met een vriend een nummertje wil spelen. Allebei kies je er een (of 2) en dan begint het op willekeurige volgorde. Geen 2 gitaren meer nodig om multiplayer te doen. Heilige shit.
jammer dat geometry wars voor de 360 geen coop heeft, bij de wii kan het wel. Is volgens mij gestoord vet.
rainbow six vegas was co-op echt geen haar van wat het echte spel was. Lees nu trouwens dat ze met vegas 2 een vergelijkbaar systeem gaan hanteren als bij gears of war, dat zijn natuurlijk goede berichten!
ik sluit me aan bij de mensen die R6V , Crackdown en Graw2 noemden, allemaal hele vette co-op games. Volgens mij heeft PGR4 ook de optie om met zn 2en als team online aan races mee te doen,.. is misschien ook wel vet