Dragon Ball Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 apr 2007.

1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zou toch echt een beta zijn voor de Koreanen in deze zomer maar ik heb er niks van gehoord of gezien :confused:. Dit artikel komt uit 16 mei en toen al was de beta bijna klaar:
    http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=5649&Itemid=2

* Erg vreemd hoor

Maar over de film:
    Ik zeg laat ze de tekenstijl van Dragonball Z maar veranderen naar die van de huidige anime tekenfilms. Die van Dragonball Z was ook wel mooi en de tekenstijl maakte het wel appart voor in die tijd maar het is nu zwaar verouderd, ook wel normaal als die tekenfilm al zo oud is. 3-D zou ook wel mooi zijn mits het goed uitgewerkt is . Maar ik denk dat je meer aan Budokai gaat denken als het 3-D zou worden dus dat is niet ook niet de bedoeling.

Een film met echte acteurs zou ook wel leuk zijn als ze maar geen van die lange pruiken gebruiken want dat ziet er niet uit. En natuurlijk moeten de acteurs ook goed passen bij dbz. Ze hoeven niet precies op goku of vegeta te lijken als ze maar goed acteren :). Zodat je gelijk in de dbz sfeer komt en niet denkt dat het weer zo een neppe flut film is.

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  2. Nordin

Nordin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het een film word met echte mensen hahahahaha dan word het echt verrot

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    geloof idd dat hier niet echt een goede flim van komt...
    want iedereen heeft nu een beeld van goku en de rest met die grote bossen haar. dat is gewoon niet na te maken met gewoon normale gel:9 en een plastieke pruik zal dr heel nep uit gaan zien.
    denk dat het de serie meer schaad dan goed doet

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jammer dat er nog niet meer over bekend is.. :eek:

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad. waneer zou ie in china(die hoek) uit komen?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat is nog onbekend.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    er is dus eigelijk zo goed als niets bekend van deze game:9

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De game komt ook misschien pas in 2008 uit..

9. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kwam net op een andere site deze link over de film tegen. James Wong (The X-Files, Final Destination en The One) regisseert en schrijft het verhaal. Volgens de info op IMDB staat hij voor 2010 gepland en schrijft Akira Toriyama ook mee.

10. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en toch vind ik hem wel een leuke regisseur... denk dat de film best nog wel eens geinig zou kunnen worden... (denkt terug aan fist of the northstar :'))

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  12. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    PS3 en XBOX360. Beterrrr!! Wordt een wanna-have game.

13. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De film is dan nu al een flop door er Amerikaanse acteurs in te laten spelen. Wordt er echt ziek van dat ze japanse series/games en alles alleen maar maken voor zoveel mogelijk geld over de hele wereld binnen te halen en niet voor de fans te maken.

Hetzelfde met transformers, wat een bagger al helemaal als je vroeger transformers fan was.

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    heb geen meer vertrouwen in dit spel.
    volgens mij waren de makers ter plekke dood?

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou nou ik vind transformers nog steeds erg vet....Maar ik vond de film ook geweldig! Ik keek gewoon dat voorbij en zag gewoon die tekenfilm robots in een echte film en dat vond ik erg stoer! Er is ook gezegt dat hij niet op de tekenfilm serie gaat lijken! Maar sorry voor offtopic........
    Eh mogen we hier een soort van World of Warcraft idee verwachten ofzo? Lijkt me wel stoer :+

16. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik heb zo'n gevoel dat we hier niks van hoeven te verwachten want hij komt volgens mij niet in Europa :confused:.

zou het toch gebeuren, dan is het wel een soort Wow aangezien die plaatjes. lijkt me wel leuk als je ook kan vliegen.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is dit niet uiteindelijk burst limited(ofzoiets) geworden?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet het niet. Het is iig wel heel erg stil rondom deze game.. Het zou me nog verbazen als ze er nog aan werken. 't lijkt me dat dit niet Burst Limit is geworden.

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    k weet het ook niet..
    k kijk eerlijk gezegt meer naar deze titel uit dan naar burst, dat RPG element spreekt mij echt heel erg aan:)

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ja maar ik wil niet tegen 50,000 jappen spelen. versta je echt geen reet van.

Deel Deze Pagina