Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 29 :p dan zal het wel een server probleem zijn, kan iemand checken of hij het ook heeft? dank is groot

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yep, zelfde probleem hier. Ik kan geen verbinding maken met de EA servers. :) Het zal morgenmiddag wel gefixed zijn denk ik.

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Toch morgen blijkbaar, nee ik geef al mijn geld uit aan vuurwerk :D

4. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    2de x :p
    weet iemand ook waar je fifa kunt bestellen met engels commentaar voor een leuk prijsje?

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb nu ook fifa, ziet er een stuk beter uit dan de demo. En het is wat makkelijker spelen, maar toch heb ik hem nog staan op semi-prof

Ik heb net me eerste potje gedaan online, en ik heb gewonnen met 1-0, alhoewel hij quitte wel op het einde maargoed.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2007
  6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mja, ik had ook een tijdje last van quiters maar de afgelopen 10 heb ik er geen één gehad.

7. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja quiters zijn irritant!! Daarom kunnen we misschien met zijn allen van dit forum elkaar toevoegen en tegen elkaar spelen. Lijkt me echt leuk. Een ieder die wil spelen en dit forum bezoekt mag mij iig toevoegen.

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb een vraagje, ik heb met iemand AC voor Fifa 2008 geruild, maar volgens mij ben ik bedrogen. Ik word de hele tijd gedisconnect uit games enzo, nou weet ik uit Halo ervaring dat het komt omdat de cd het niet goed doet. Komt het hierdoor en ben ik net 60 euro door me neus geboord?

Ik had 1 potje van die prof play online, 5-1 gewonnen en ik had 3 doelpunten en was ook matchwinner, maar nou krijg ik die matches helemaal nooit meer :confused: Ik kom in die lobby, en dan kan ik niks kiezen en word ik eruit gegooit

Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2007
  9. Bart009

Bart009 BeeYou

Leuk Bevonden:
    0
    Een korte vraag: ik merk net dat er een waasje hangt achter de spelers als ze sprinten, ligt dit aan mijn scherm of aan het spel? Ik heb met NHL 08 bijvoorbeeld geen problemen

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Alsjeblieft geef antwoord, ik kan haast geen quikmatches doen, overal word ik eruit gehaald. Net had ik dan nog net een potje (3-3 en penalty's verloren) maar ook in die game kwamen de hele tijd schokken, ben ik bedrogen? Er zitten krassen op de cd

11. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen krassen op het spel dus ik kan niet uit die ervaring spreken. Wel had ik gister regelmatig last van lag (o.a. schokken). De servers waren eergister plat dus ik zou gewoon even wachten.

@Bart009, als je be a pro doet komt er inderdaad een waas bij het sprinten, bij normaal spelen geloof ik niet.

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hmm vanochtend wel een potje kunnen spelen, gister trouwens 3-3 gespeeld. Dat was echt een compliment voor mij, maar 2 wedstrijdjes gespeeld, maar die gozer was duidelijk beter. Maar ik kreeg 3 kansen en schoot ze er alle 3 in, ik had ook nog een buitenspel doelpunt (randje)

1-0 (voor mij)
    1-1
    2-1
    2-2 (verlenging
    2-3
    3-3 en toen de penalty's verloren, ik mistte er 1.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zal wel gewoon door de servers komen. Als ze eenmaal weer goed op gang zijn dan moet alles het weer gewoon goed doen. :)

14. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wilt iemand met mij vanavond een custom potje spelen? Dat ik een potje kan oefenen

15. Merijn82

Merijn82 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar vragen:

- Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat ik bij online wedstrijden (be a pro en gewoon) de poppetjes van de tegenstander niet kan zien,,Echt heel vaag, soort ghosttown wordt het dan, zie je alleen die bal bewegen..Iemand bekend hiermee?

- Ook heb ik vaak dat als ik be a pro wil doen dat ik dan in een leeg scherm kom met twee clubs, maar geen mensen, terwijl ik wel mensen hoor praten door me headset. Even later word ik er dan uitgegooid..Meer hier last van?

- laatste vraag: kan je scoren in buitenspelpositie? Dus dat de scheids iets niet heeft gezien? Of is dat gewoon niet mogelijk? Heb soms het idee van wel..

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

fout 1 en 2 heb ik nooit gedaan, misschien is je spel een beetje kapot??

en bij de laatste heb ik soms ook me twijfels...

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wordt de league nog een beetje bijgehouden???;)

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Er is zowat nooit iemand online helaas, maar als ik een beetje veel ga winnen haal ik je in hoor. :cool:

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Kan je eigenlijk ook doormiddel van een knop je lichaam gebruiken tijdens een dribbel? Word altijd zo simpel van de bal gelopen

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het twijfelen welke games ik zou kopen. En deze zit er echt tussen. Omdat ik de vorige deel echt slecht vondt omdat je snel fouten tegen kreeg en zo voorgeprogrammeert leek twijfel ik aan deze titel. Is het zijn geld waard? het ziet er wel veel beter uit maar toch liefer paar meningen over goede en slechte punten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina