Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Dragonball Z: Burst Limit

Uitgever: Namco Bandai
    Ontwikkelaar: Namco Bandai
    Genre: Vecht en Arcade
    Release: 2008

Informatie:

Namco Bandai zal de eerste Dragon Ball Z game naar de Xbox 360 en PlayStation 3 brengen. De game zal onder de naam Dragon Ball Z Burst Limit gaan.

Veel details over het spel zijn er nog niet. Wel weten we dat er tijdens de gevechten cut-scénes zullen komen, dus laten we hopen dat dit niet de snelheid eruit haalt. Ook zal deze game een online modus bevatten.

Dragon Ball Z Burst Limit moet volgend jaar in Japan uitkomen. Over een Europese release is nog niet bekend. Wel hebben we twee scans uit het Japanse blad Shonen Jump waarin het spel bekeken werd.

XBW Gamepage:

Hier

Filmpjes:

Hier

Hier

Screenshots:

Laatst bewerkt: 20 jan 2008
  2. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop op een Naruto rise of a ninja achtige RPG waarin het vechten is uitgewerkt als in Budokai.

3. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Als er maar een DBZ game komt, dan vind ik het al goed. Het zou een begin betekenen voor de xbox...

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel eens fijn zijn als ze nu ook eens daadwerkelijk alle characters in het spel stoppen. Ik vind de Budokai en Tenkaichi games best vermakelijk, maar er zit te weinig vernieuwing in om steeds een nieuw deel te kopen. De grootste vernieuwing is steeds wat extra characters.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    is er al info bekend? Is dit anders dan bijvoorbeeld de Budokai serie?

6. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort story mode erin douwen zou ik ook niet erg vinden. Gewoon wat vrij rondlopen en mensen afmaken. Wel in de volgorde van de Saga's natuurlijk.

Denk dat het toch weer een Budokai vechtspel zal worden. Niet veel vernieuwing, alleen de overbrenging op HD.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf ooit eens zo'n DBZ game gespeeld maar veel xbox gamers hebben dat nooit gedaan. Dus'ja beter dat er zo'n fighter komt :D. Hopelijk verschillen de char styles veel i.p.v. dat elke char eigenlijk dezelfde moves heeft.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop dat ze het uitwerken a la Naruto Rise of a Ninja, maar ik vrees dat het gewoon een simpel vechtspelletje gaat worden. En dan kijk ik toch vele malen meer uit naar Soul Calibur 4

9. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, het ligt eraan. Als echte DBZ fan, zal je een DBZ spel op de 360 niet willen missen (althans dat heb ik). Het zijn altijd wel leuke spellen, maar op de lange duur is het wat minder. Datzelfde heb ik ook met Soul Calibur en andere vechtspellen (Tekken bv.)
    Ze zouden eens iets anders moeten doen en er toch een story mode van maken met free roaming of hoe je dat ook wilt noemen :):

10. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep yep ! :D

1) Er zal tijdens de gevechten cut-scénes voorkomen
    2) Ook zal deze game een online modus bevatten.

bronnen:

http://www.gamekult.com/articles/A0000063227/

http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/6990/dragon-ball-z-maakt-de-sprong-naar-de-xbox-360-en-playstation-3/
    (Franse site maar als je het met Babbelfish vertaalt dan staat er ook dat je ermee online kunt gaan)

Hehe kan niet wachten om tegen andere dbz fans te vechten online 8)

Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Naruto: rise of a ninja is toch wel een vette game alleen was het VS battle gedeelte toch wel wat eentoning als je het mij vraagt. Die mini-games erin was ook wel vet. Alleen waren eigenlijk alle chars hetzelfde.

12. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een soort van Earth special forces (Halflife 1 mod) krijg je dan, en dat spel heb ik veeeel gespeeld.

13. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat was doelloos. Er zat geen verhaal in volgens mij net als bij bid for power. Een free roam game zou idd wel leuk zijn dus als ze het spannend weten te houden :).

14. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup klopt wat je zegt maar het was wel extreem vermakelijk. Als je hier inderdaad een free roam game van maakt ala Naruto en dat het vechtgedeelte zo maakt als Budokai denk ik dat je een perfecte game heb.

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze zouden van DBZ ook een vette game kunnen maken als ze er een soort van devil may cry van maken (of andere hack and slash) Weet niet of Naruto zo is, die heb ik nooit gespeeld.

En dan co-op.

Hoeven van mij geen 50 characters te zijn. Als je uit een stuk of 8 echt bekende characters kan kiezen die echt verschillend en goed uitgewerkt zijn lijkt het me echt vet.

En co-op moet alleen online zijn. Want anders krijg je problemen met camera als iemand een andere kant oploopt. Online heb je dat niet als de camera zich op de speler vestigt.

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Als je de scans goed bekijkt zie je direct dat het een fighting game zal worden zoals budakai.

Dus ik denk dat er kwa andere gameplay iets geen of weinig sprake van zal kome.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hopelijk zit Garlic Jr. er nou wel is in, mischien dat hij er al in zit bij oude games maar dat weet ik niet zeker was namelijk ermee gestopt na Budokai Tenkaichi.

Ik heb hoop, ik wachte al lang op een DBZ Game voor de 360. Pomp er een dikke multiplayer bij en ik ben tevreden! :thumbs:

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gekeken, nooit gespeeld en zal het ook nooit doen.

19. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten op dit spel, hoopte al dat er ooit een DBZ fighter op de 360 zou komen, en dat is dus nu :D. Hopelijk zitten er lekker veel characters in, net zoals bij BT3. En die online mode is natuurlijk geweldig.

Enige dat jammer is, is dat het waarschijnlijk nog wel ff duurt voordat hij uitkomt.

20. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het interesseert ons geen bal wat jij allemaal niet doet en niet gaat doen. Ik zou ook niet weten waarom je het nooit gaat spelen, zeg dan tenminste waarom je het niet gaat spelen. Want zo hebben we helemaal niks aan jou reactie....

Yeppss maar 2008 gaat echt snel hoor vooral met al die top spellen die eraan zitten te komen :b:

Deel Deze Pagina