Mario Kart Wii bevat motoren en wordt met stuurwiel geleverd Op de conferentie van Nintendo in Japan zijn ook wat nieuwe details over de nieuwe Mario Kart vrijgegeven. Naast de gebruikelijke karts en andere vierwielers waar we inmiddels ruimschoots aan gewend zijn, zal de game ook motoren bevatten. Daarmee is Mario Kart, na Test Drive Unlimited en PGR4, al de derde racegame van deze generatie die een gecombineerde line-up van auto's en motoren bevat. Natuurlijk is Mario Kart qua gameplay wel wezenlijk anders dan voorgenoemde titels. De game zal eveneens geleverd worden met een stuurwiel dat aan de Wii-afstandsbediening bevestigd wordt. Daarmee moet de bediening van de game vergemakkelijkt worden. Nog dit jaar zal de lightgun-uitbreiding voor de controller van de Wii bij Resident Evil Umbrella Chronicles geleverd worden. Op deze manier krijgt Nintendo hun extra accessoires natuurlijk beter aan de man.
Mario Kart Wii - E3 2007 Nintendo Press Conference Presentation Eerste beelden Leuk dat ze er nu ook motoren in hebben gedaan (Hij zou het eerste kwartaal van 2008 moeten komen?? Ik verwacht een uitstel)
Twaalf man voor online Mario Kart Wii Er zijn al heel wat Mario spin-off games verschenen, maar geen van deze titels is zo succesvol als Mario Kart. De game scoort namelijk ijzersterk op gebied van populariteit, reviewscores en verkoopcijfers. Dat belooft dus veel goeds voor Mario Kart Wii. Op de E3 leerden we dat de game online zou gaan, maar Nintendo hield geheim met hoeveel we online zouden kunnen racen. Satoru Iwata heeft nu uit de biecht geklapt en heeft gezegd dat je met twaalf mensen online kunt racen in Mario Kart Wii. Daarnaast beweert de Nintendo CEO dat het matchmaking proces van de game een pak gestroomlijnder zal zijn dan in andere games.
Ik weet het nog niet zo met deze game. Denk dat ik het bij Super Smash Bros. hou, lijkt me toch leuker. Bovendien heb ik Mario Kart 64 voor de VC, vond Double Dash al niet zo heel geweldig....
Heb Mario Kart altijd vet gevonden. Maar dit keer weet ik het niet. 12 man online is leuk, maar met die friendcodes is nou niet echt een goed systeem. Verder zie ik allemaal banen die ik al ken van de DS versie. Behalve motoren zit er dus eigenlijk niets nieuws in het spel.
Jup grafisch kan het stukken beter.Kijk maar naar Mario Galaxy die ziet er beelschoon uit met weidse omgeving,dus het kan heel mooi worden.
Voor deze game + Super Smash Bros. Brawl ga ik de Wii aanschaffen binnenkort Lijkt me echt heel vet vooral met de online mode erbij.
Het is altijd leuk om Super Smash Bros. Brawl en Super Mario Kart in huis te hebben. Ik denk dat ik ook maar eens aan een Wii moet gaan denken als deze games in de de schappen liggen.