Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Team Hardcore is sinds een paar dagen mijn favoriete gamemode. Geen HUD, geen crosshair en een paar kogels is al genoeg om iemand te doden. Als sniper kun je nu ook echt "snipen", omdat je niet zichtbaar bent op de radar. De Ghillie Suit werkt dus perfect en dat is gewoon tof.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2007
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik blijf gewoon bij tdm en HQ.
     
  3. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Team hardcore echt wel beter als Sniper inderdaad\o/
    vooral met search and destroy:b:

    en eerst voor de punten speelde ik headquarters:): maar heb geen zin me rang te resetten:+
     
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Hardcore is wel leuk op z'n tijd. Maar dan alleen als er Search and Destroy word gedaan, als er Team hardcore is vind ik er geen zak aan. Dan is het gewoon normale TDM maar dan ga je sneller dood. Met hardcore is de bedoeling dat je tactisch speelt en dat heeft bij TDM geen zin, maar bij S&D wel.

    G3 is goed met S&D en de Desert Eagle ook :D

    Mijn favo map is the Bog / Overgrownd / Crash
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ hahah
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Crash vind ik het beste, geeft me een Black Hawk Down gevoel. Even als vind ik alle maps in het Midden Oosten vet! :thumbs:
     
  7. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb classes speciaal voor Opfor en SAS, zodat het een beetje kloppend is (geen m4 carbine op opfor en spetsnaz, en bijv geen RPD bij sas of MC).

    Verder vind ik de russische spetsnaz gasten het vetst eruit zien. Die met die soort burkah om zn hoofd (wit voor Spetsnaz assault weps, Opfor rood bij SMG) en die met dat gasmasker (SMG) :p

    Vind verder ook dat ze Team Hardcore apart moet opsplitsen in de 'find game' lijst.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat dat later wel gaat gebeuren, team hardcore wordt steeds populairder. De andere game-modes zijn meer voor beginners.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op de pc altijd helemaal voor die mods van 1 shot 1 kill. Vind ik veel beter! En Crash is toch de map die ook in de beta zat met de helicopter ge(crash)ed? Die map is zeker wel 1 van de betere! (tijd geen online meer gedaan dus sorry als ik wat fout doe :+ )
     
  10. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel helaas nep vind aan hardcore, is dat je echt soms te snel doodgaat. Ik schoot iemand met een m4 carbine met een schot in zn been, en hijs dood :p vond het wel grappig maar ook best nep.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Thats the whole point!! Wie is sneller kwa reflex of mikken? Jij of tegenstander? En met sproeien kom je nog nergens als jij ergens leuk even zit tewachten en hem vervolgens vol in hoofd schiet (of been) :+
     
  12. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die snipers echt kut in cod4. Echt ik word de hele tijd door een sniper gekilled.
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat team deatmatch allen voor beginners is is niet waar , en al helemaal niet omdat je meerdere kogels nodig hebt dus zul je meer op het hoofd moeten aimen.
    En als beginner wordt je dik geowned op tdm ;) dus egt voor beginners is het niet.
    Het spelt allen wat hectischer.
     
  14. zeme

    zeme None other..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Wapen in linkerhand

    Is misschien al gevraagd/gezegd.... maar is er een mogelijkheid om je wapen naar je linkerhand te verplaatsen??? Via het optiemenu kon ik het nergens vinden. Lijkt me raar omdat het bij een beetje moderne 1st pers.shooter wel mogelijk moet zijn..... :confused:

    grtz!
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan dat echt niet.
    Snap zosiezo niet hoe je op zo'n vraag komt.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    En waarom rent iedereen in TD rond met een p90 en in hardcore met een g3? Geloof me, skill speelt een veel grotere rol in hardcore dan in TD.
     
  17. zeme

    zeme None other..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0

    Pure gewenning vanuit andere shooters. (half-life, cs. etc.)
    Het is ook geen ramp als het niet kan. Leek me gewoon aardig om de mogelijkheid te hebben... toch bedankt. :cool:
     
  18. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108

    Ik heb allang Pwik voor me naam weer ;) maar aangezien jij zo ranking hoer ben, en alleen maar headquarters gaat put it speel ik idd nooit meer met je :)
    Forza wilde ik ff wr rijden maar vh weekend gaat ik wel ff cod4 put it pwikkkk
     
  19. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo dat? Omdat je sneller dood gaat?
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hardcore ga je idd sneller dood, vandaar dat je beter uit bent met een gun die accurater schiet.

    Heeft iemand een overzicht van alle emblemen? Ik ben vooral benieuwd wat je krijgt als je na 55 opnieuw begint.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina