Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de game uberhaupt wel gespeeld? :9
    Hij telt gewoon door qua save nummers, maar je kunt maar 10 savegames per character gebruiken, het is dus niet zo dat je honderden savegames op je xbox hebt staat want dat is niet mogelijk.
     
  2. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zoveel savegames eigenlijk?

    Ik hoop mass effect morgen binnen te krijgen of anders zaterdag
     
  3. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik save gewoon veel, elke stukje dat ik verder ben save ik. Mocht je dood gaan dan hoef je niet zoveel overnieuw te doen. Verder is het ook aan te raden meer dan 1 save slot te gebruiken, je hebt er 10 tot je beschikking gebruik ze ook, want het kan zo een keer voor komen dat je savegame corrupt is of dat je hem perongeluk weg gooit :9. Bij mij is dit nog niet gebeurt, maar wil het risico niet lopen.
     
  4. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    JA MAN! nee ff serieus, een van de beste games sinds tijjjjjddeeeennnn.

    2 keer achter elkaar uitgespeeld en zelfs meteen begonnen met een 3e keer.. alleen jammer dat mijn xbox al dat geweld niet aankon en maar meteen ging sputteren met de welbefaamde rod...

    maarre k gebruik altijd maar 2 savegames.. en af en toe druk ik te snel op a en krijg je weer een nieuwe. En dan delete ik ze weer allemaal en dan begint ie weer op 0. dus vandaaaahaaaaar.
     
  5. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die de Scholar achievement heeft.
    Volgens deze site moet ik alleen nog Protheans:
    CAN ONLY GET WITH TALKING WITH CAPTAIN ANDERSON!
    Maar Anderson praat niet over de Protheans.
     
  6. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook 2 keer achterelkaar uitgespeeld, echt een top game. Ik speel hem nu op insanity. Ik vind het alleen niet zo moeilijk, Geth blijft vrij makkelijk, de Krogans worden echter wel wat moeilijker. Mischien komt het ook omdat ik nu op lvl 59 de game door speel.

    Ik heb de Scholar achievement gehaald, heb gewoon veel gekletst met iedereen en opeens had ik hem, al voor dat ik de Citadel voor het eerst ging verlaten. Je moet bij iedereen waar je mee praat de linker chat opties gebruiken, verder dingen zoals examine ook aanklikken. Dan moet het denk ik gewoon lukken.
     
  7. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ík kan je alleen vertellen dat ik die achievement heb en een maat van mij heeft die ook. Maar van dat gesprek met de Captain, kan ik me niets meer herrinneren.
    Misschien kun je hier wat vinden,
    http://www.achieve360points.com/forums/showthread.php?t=63365
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  8. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk de normandy gekregen (ben dus nog redelijk in het begin) Alleen hoe kan ik nu weg? Ik kan maar niet klikken op view map galaxy ofzo, moet ik weer naar the council of iets?
     
  9. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk anders even in je Journal, daar staat nagenoeg altijd waar je heen moet.

    Over de klapper die zijn game had gewist, druk op A. Dan Resume je en ga je verder op het punt waar je dood ging OF ga gewoon verder met je Autosave en ben je je 6 uur niet kwijt.

    Die Scholar Achievement haal je in het begin, volgens mij nog voor Eden Prime. Je kan dan vragen aan Anderson wie The Reapers en the Protheans zijn. Dacht ik tenminste.
     
  10. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook voordat je van de citadel weggaat even elke ruimte daar goed doorspitten en zo veel mogelijk sidequests doen, dat maakt de mainline een stuk gemakkelijker.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    als je in de normandy bent moet je naar het midden toelopen en daar zie je die grote map en via dat ophoginkje aan de achterkant kan je er vlak voorstaan ;).
     
  12. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem inmiddels ook binnen en ben net begonnen... Vond het begin erg matig, eerst 15 minuten praten voordat ik kon gaan spelen, en dat vind ik als iemand die toch niet heel veel om het verhaal geeft minder. Eerste indruk is zoiezo erg matig, wist zelf wel dat ik niet van dat ruimte wereldje houd en ook tps zijn niet mijn ding maar dit valt me toch een beetje tegen... Besturing vind ik maar krot, snap geen hout van dat gel gebeuren (misschien wordt dat nog uitgelegd in de game), snap niks van t shield etc ...
    Voor mij is het nu echt even doorzetten, maar heb wel het idee dat dit nog wel gaaf kan worden verder in de game... Ben trouwens begonnen als soldier, verstandige keuze?
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    eerste 1,2 uur is even doorbijten, maar dat heb ik altijd met rpg's. wordt allemaal nog een stuk duidelijker.
     
  14. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit klopt over dat gesprek met Capt. Anderson, alleen het probleem is dat dit gesprek om een of andere reden alleen aan het begin van de game op de Normandy kan worden gehouden. Dus als je hier voorbij bent zonder dat gesprek kan je de "Scholar" achievement wel vergeten. Daarom zal ik hem ook pas op mijn 2e playthrough halen.
     
  15. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je het leuker gaat vinden, maar heb daar me twijfels bij :9
    Je geeft niet zoveel om het verhaal, je houdt niet van sci fi en je haat TPS. En wat is Mass Effect... een Science Fiction TPS RPG! :lol:
    De game wordt idd gaver, maar begon ook erg goed, dus ik heb mn twijfels als je in het begin al niet zo anthausiast klinkt.
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan, als het een zware beslissing is moet er zeker om nog een keer extra conformatie van de gebruiker gevraagd worden.
     
  17. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , maar dat wist ik ook al van te voren dat het niet helemaal mijn ding is (RPG gedeelte juist wel touwens) , maar moet zeggen dat ik het nu wel wat beter begin te vinden! Ik krijg de controls nu toch wat beter onder controle , en het menu met die upgrades enzo beter te begrijpen. Ben inmiddels in the citadel die erg mooi gemaakt is!
     
  18. Liquid2ubstanc3

    Liquid2ubstanc3 Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd ff wennen, die controls etc, maar als je dat idd gewend bent is het alweer een stuk leuker.
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zojuist Spectre geworden en ben al op een uncharted planet geland. Even een side-quest gedaan. Best wel vermakelijk, daarentegen erg makkelijk.
    Side-quests van de Citidal heb ik amper nog gedaan. Vind dat geouwehoer maar niks. Misschien voor later :)
    Waarom staan sommige teksten in het keuze-dialoog in het grijs? Is hier een reden voor?
     
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zijn keuzes die je nog niet kan uitvoeren omdat je Intimidate(Renegade) of Charm(Paragon) skill nog te laag is.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina