CSI - Hard Evidence

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 13 dec 2007.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is misschien heel beschamend, maar ik zit een beetje vast in het altijd makkelijke CSI. Ik ben namelijk nu met de laatste case bezig, maar ik heb Jill en die Eddie nog niet gesproken. Er onbreekt kennelijk nog een stukje bewijs voor ik hen kan spreken. Ik heb namelijk in een guide gelezen dat je ook lasers moet opzetten bij die kogelgaten in het museum, maar ik weet niet hoe ik er naartoe moet werken en die grijze eikel die iedere keer mijn rapport opstelt wil geen hint geven. Ik wil dus weten wanneer ik die lasers op kan zetten, wanneer ik met genoemde personen kan spreken, of wanneer ik weer een hint kan vragen. Ik heb al tientallen stukken bewijs verzameld, en om die reden wil ik die laatste achievement ook graag. Dus kan iemand mij aub helpen met dit probleem? ;):9

Quote Achievement topic Deel 7

Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  2. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel vind ik cool.Ik ga nu naar de derde zaak toe.Is niet echt moeilijk
    vind ik.Maar ik ben fan van de serie en dit spel leek me ook wel leuk:)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En mij lijkt het leuk als mijn probleem is opgelost. Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij erbij te helpen; ik schaam me nu al dood. ;):9 Speel het spel maar even uit en help me dan. ;):eek:

4. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je nog niet helpen.Ben nu ook bij die laatste zaak.Maar als ik hem heb
    zal ik je proberen te helpen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De goden zij dank. ;):thumbs:

6. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al verder dan die lazers.Dan moet je gewoon op die gaten van die kogels klikken en als het goed is moeten ze het dan doen.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    En dat werkt dus niet. Ik heb al op een aantal gaten geklikt, maar ik zie geen lasers verschijnen. Je kan later met die besturing ook niet zo goed bij al die gaten komen. Het zijn er 6 0f 8, maar ik heb het gevoel dat ik nog wat mis. Ik heb alles kogels, alle wapens, bloed, dna, en vingerafdrukken van de plek genomen, maar nog lijkt er geen eind aan te komen. Grissom wil geen hint geven, maar ik weet dat ik wat mis of fout doe. Ik heb al paarse vibers, maar aan die waslijst met bewijs heb ik nu bijna alles onderzocht. Ik heb alleen het gevoel dat ik iets mis of niet weet hoe ik die lasers moet activeren of of je ze uberhaupt wel kan zien als ze aan staan. ;)8)

8. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het zo,als je op alle gaten van die kogels klikt dan gebeurde er iets.Anders zou ik het niet weten sorry

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Topic kan dicht, hij staat op de 1000. Ik was nog een kogel vergeten in een gaat in een raamkozijn. Stom stommer stomst. ;):9 Van mij mag je de topic zelfs verwijderen als de mod dat wil. ;):9

Deel Deze Pagina