[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet eens dat mensen 10 keer op maulgar kunnen wipen :confused: het is alleen de pull die goed moet zijn en de dps, en voor je gruul gaat moet je wel allemaal nice gear hebben uit kara/heroics :)

    en een goede tank enzo... en als je prince / nightbane en illhoof dood krijgt zonder te wipen, nou dan kan je ook niet @ maulgar wipen :eek:

    en gruul is al helemaaaaaaaaal easy :)
     
  2. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    lol, zoals ik zeg. dit was onze eerste 25 mans, NIEMAND had ooit eerder geraid, verder hadden we maar 5 healers wat ook beetje voor problemen zorgde:x
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Onze eerst keer Maulgar, en gelijk eerste 25 man, duurde ook van 19:00 tot 22:30... Hij ging toen wel al down. Wij wilden hem allemaal graag down hebben, en hadden er allemaal erg veel zin in.

    We hadden ook al 3 keer Gruul geprobeerd. Maar nooit down gekregen. Afgelopen zonder weer Gruul geprobeerd, en toen ging hij na een stuk of 5-6 keer down :)

    Binnenkort Magtheridon hoop ik :cool:
     
  4. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd das wel minder dan :eek: maar hoe kan je raiden met mensen die nog nooit een of andere raid gedaan hebben op gruul's ? laat ze dan kara eerst ff op farm zetten :9

    btw k ben gestopt met raiden voor nu :) wacht wel weer tot een guild me vraagt die ook ssc / tk doen :D of mount hyjal! :eek: lijkt me leuk man :p
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dude. Eerste 25 MAN instance. Eens moet toch de eerste keer zijn voor een guild?

    Wij hebben ook Karazhan op farm staan met 12 vingers in de neus. Maar 25 waren voor ons de eerste keer ff wat anders
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, er zijn mensen die gewoon veel pvpen en nooit PvE doen.
    Wij hebben de laatste paar weken 30 man gerecruit en hebben nu 6 10 man groups, waarvan ik dus uit groep 1 nu 9 noobies kan leren raiden, die hebben nog nooit ook maar 1 raid gedaan.
    Aangezien hun met 10 mans al problemen hebben vraag ik me af hoe dat bij bv bij Gruul zal gaan ja :x.

    Dit verschil valt echt gruwelijk op omdat wij als hechte groep al bij elkaar zijn sinds het begin van 60 endgame, wij zijn gewend aan grootschalige raids, voor de meeste nieuwe is dat nog een aardige klus.
     
  7. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0

    dat het de eerste 25 man raid was zag ik niet, en om nog ff bijdehand te doen: je doet kara met 20 vingers in de neus om hoe jij het zegt want ik denk niet dat jullie met 6 man prince killen of nightbane :9 :+

    en wat jij nu zegt bedoelde ik dus, ik dacht dat ze nog nooit geraid hadden en dan zou ik dus echt wel eerst kara doen voor gear enzo :) tenzij ze full s1 hebben dan kan het nog wel :)
     
  8. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik op doel houd in dat het niet uitmaakt of ze kara wel of niet doen.
    Onze alts hebben Gruul gecleared met bijna alleen maar blue gear op de tank na, is dan wel een endurance fight, maar wat zou het.
    Persoonlijk vind ik kara meer een 10 man heroic dan een full blown raid.
    Ik zie 25 man daarintegen wel als een raid ervaring omdat het toch "aanvoelt" as grootschalig.
    Waar ik vooral op doel zijn dan healers, die echt ervaren wat raiden is, en de tank die zn threat goed omhoog moet houden met al die dps in de raid.
     
  9. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    gratz voor geen stijl :D,

    wij hebben de komende 3 maanden geen process. onze offtank is gehacked en zn chars zijn naar andere server getransferd ( betaalde transfer )
    en hij moet dus 3 maanden wachten op zijn cooldown :mad: en hij denk nu te gaan stoppen met wow..

    dus eff w8ten tot onze warrior 70 dinged, op het moment zijn we mijn prot paladin aan het gearen , en de rest van de mages ( mijn mage is bijna enigste die beetje fatsoenlijk is gegeared, maar ja ben nu nieuwe offtank in gek ).

    iedergeval als we allemaal geared zijn gaan we jullie hopelijk inhalen :D
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kreeg net een een kleine update. En nu blijft mijn wow hangen bij het laden :{

    Lekker weer :)
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik was een paar maanden terug gestopd voordat de season 3 patch uitkwam. Is het zo dat bijna iedereen nu in pvp in full s1 gear rondloopt of valt dat nog wel mee?
     
  12. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is zeker zo :mad:
     
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    You guys really think you can beat <Geen Stijl>?


    8)
     
  14. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Fixed :+
     
  15. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo vandaag mijn accountje maar te koop gooien :)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    So what? Als je dan toch wilt gaan PVP'en krijg je deze gratis epics vanzelf, en heb je er geen last meer van :)
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    En ik net mn 4de tier 6 piece binnen. :)
     
  18. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    En wij net Kael down! W00t! Finally!
     
  19. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja iedereen loopt in s1 rond.
    Maar als je goed bent en je hebt hetzelfde kan je ze tog wel aan.
    Vind het een goeie zet omdat dan alle season 2+ mensen niet meer de hele wsg/ab controllen.. alles wat in hun weg komt gaat dood. :p
     
  20. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina