Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Raining Blood net 212K gehaald op Expert. Nog 15500 punten, en dan heb ik 'm 5*. Zucht, ik hoop echt dat dat snel gebeurd Wat een kutnummer, ik kan het niet te vaak zeggen. Als ik 'm 5* heb, dan ga ik 'm echt nooit meer vrijwillig spelen. :9

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben wel een slayer fan dus mij maakt het niet uit als ik hem vaak moet spelen :cool: Ik vind nummers van Santana bijvoorbeeld 3x niks. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met de tracklist. Voorlopig kan ik nog niet aan jullie niveau tippen 8)

3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4 sterren = gemiddelde multiplier 2 (kijk bij More Stats)
    5 sterren = gemiddelde multiplier 2.8 (kijk bij More Stats)

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee, echt, hoe kan je dat goede muziek vinden. Dat is echt iets dat ik nooit zal begrijpen. Dat einde is zo irritant! Ik luister nog iemand die over een schoolbord krabt...Vind het echt het slechtste nummer van het spel. :confused:

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het hele nummer irritant 8)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ok danke, ik zoek zelf wel uit hoe die multipliers precies werken :)

Ieder zijn ding, ik ben een metal fan en mijn MP3 staat vol met Metallica, slayer, disturbed, sepultura enz enz. Kijk die intro en outro van dat nummer zijn niet denderend maar verder vind ik het wel een goed nummer.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja oke, maar dat einde...dat kan gewoon niet meer. Dat wordt ik gewoon verdrietig van zo kut klinkt het. :9 Ik ben blij dat ik het meeste mis, en dat ik heel veel fouten aanslagen erdoorheen hoor, want anders moest ik het hele stuk horen. Zucht...

Ik kan gewoon niet inzien waarom iemand dat goed kan vinden?!

Ok, Slayer heb ik voor vandaag wel goed genoeg gebashed. :9 Inderdaad, ieder z'n ding. Ik vind verder Disturbed en zo ook wel geinig...maar dit...ugh, nevermind.

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm vind de GH2 gitaar een stuk fijner/sneller spelen dan de GH3 gitaar. Lijkt net of de knoppen veel zwaarder gaan/beetje vast zitten (vooral de groene).

9. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook 1 van de problemen van de GH3 gitaar, om die reden had ik m terug gebracht: Knoppen blijven vaak haken... gebruik nu gewoon mijn GH2 gitaar, die perfect werkt.

Ik wacht wel tot ze met een goede gitaar op de pproppen komen die gewoon met draad is...want ik vond het nl een hartstikke mooie gitaar.

10. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met downloadable content voor deze game?
    Aangezien jullie de game zelf hebben vraag ik me een aantal dingen af:
    - Hoe vaak kun je songs downloaden
    - Per hoeveel kun je songs downloaden
    - Hoeveel kost het om songs te downloaden
    - Voegt het écht veel extra toe, of ben je met die 70 nummers lang zat bezig tot Guitar Hero 4 uitkomt (en dan heb ik het dus over de gemiddelde gamer, niet een 14-jarige gamer die zeeën van vrijetijd heeft).

Als ik dit weet kan ik de afweging maken tussen de Wii en Xbox360 versie. (want voor de X360 versie moet ik ook nog een x360 zelf kopen ;))

11. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij hem van de wehkamp?

12. brute nl

brute nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had de guitar hero 2 guitar laatst op de gameplay gekocht, en de losse game bij mediamarkt, in totaal 5 euro goedkoper uit dan gh3 pack , advies prijs, en ik heb fijne guitar.

13. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medium ging best aardig, overal 3/4 sterren de eerste keer, nu de laatste tier en muse nog 8). Jezus wat een niveau verschil, dat wordt oefenen \o/

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat niet gebeuren. Activision/Neversoft/whatever hebben superlang moeten zeuren en onderhandelen voor ze als eerste third party de draadloze controller technologie van de Xbox 360 kregen om te gebruiken. Ze gaan niet meer terug naar draad.

Oneindig vaak, als je genoeg geld hebt. ;)

Per hoeveel wat? Geld? 500 MS Points, dat komt neer op 6 euro, heb je 3 nummers. Je hebt echter ook een aantal nummers die er al in zaten als Boss Battles maar die je nog niet los kon spelen, die kan je gewoon gratis downloaden.

EDIT: Oh, per hoeveel songs 1 download? Naja, zoals ik zei, 3 nummers voor 6 euro (1 pack), maar je hebt ook losse nummers als DLC (op dit moment maar één en die's gratis), maar ze gaan ook single nummers als DLC releasen voor 150 MSP.

Zie vorig antwoord. :9

Je bent sowieso wel lang genoeg bezig tot GHIV uitkomt als je genoeg geniet van het spel. Als je echter elk nummer maar 1-5 keer speelt denk ik niet dat je er genoeg aan hebt.

Overigens, de Wii versie raad ik absoluut af. Het geluid hiervan is namelijk verschrikkelijk lelijk, en bijna iedereen die de Wii versie heeft vind het een enorme blunder dat ze die hebben gekocht.

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  15. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Activision is zelfs aangeklaagd omdat de Wii versie geen stereogeluid heeft 8)

16. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, niet alleen dat, het klinkt gewoon alsof je een MIDI toontje afspeelt - zo'n (hele oude) Nokia (die nog zonder kleurenscherm) ringtone, weet je wel?

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap m :9

18. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je je stats uitgebereid per song zien ..??

19. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Weet iemand een goede manier om de gekleurde knoppen van de gitaar vast te houden? Want ik heb net medium uitgespeeld en begin nu met hard, en ik krijg mijn vingers maar niet op tijd op die rode knop.

20. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Na het spelen van een nummer kan jij je stats bekijken, verder kan je later alleen je score bekijken. Als je 5 gouden sterren achter een nummer hebt dan weet je dat je dat nummer 100% hebt uitgespeeld.

Edit: en de gewone stats van een kan je op scorehero.com zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina