Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kan dit spel echt verrot zijn op live. Soms als je op iemand schiet en hij jou killt en naar de killcam kijkt, zie je jezelf niet eens schieten?! Waar gaat het dan over? dan kan je net zo goed op iemand aflopen en wachten tot hij je killt.
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    M16 dus ;)
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja soms klopt het egt niet , ook is er veel vertraging online 8)
    Als je naar de killcam kijkt zie je dat af en toe duidelijk.
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik ook. Ik schoot een halve lading met mijn p90 op iemand en hij ging niet dood.
    Hij draait zich om en schiet mij dood. En op die killcam zag ik dat hij geen eens schade had.
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn eerste potje online gedaan. Zeer leuk. Stond echter 13 - 21. :9
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Hebben jullie ook weleens dat je in de singleplayer campain je een level doet en je 20 keer voorbij het zelfde stuk rent en steeds iets verder weer dood gaat en als je dan de 21 keer voorbij dat stuk rent je pas een checkpoint krijgt?
     
  7. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ja klopt maar volgens mij ligt dat net aan 1 mannetje die je dan nog moet killen ofzo..
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    uhu ja...best wel kut....maar dan ben je wel blij dat je bij de 21ste keer die checkpoint krijgt :+
     
  9. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    heeft iemand tips voor me?
    ik zit vast in No Fighting In The War Room' level op veteran.
    maar krijg het niet voor mekaar,,
    en waneer krijg je nu checkpoint in dat level?:confused:
    ik word gek van dat level|:-

    bedankt...
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha daar zit ik ook vast. Ik kreeg een checkpoint toen ik die trap af ging naar beneden en een checkpoint nadat ik die eerste gang had gecleared waar je links en rechts ook nog een paralelle gang hebt. Deze checkpoint kreeg ik wel pas nadat ik er al 20 keer langs gelopen was ofzo. Ik vind het zwaar irritant dat ik geen checkpoint krijg bij die blastdoors als die opengaan want dan komt er weer zo'n hele lading vijanden en als je dan dood gaat moet je weer een heel stuk opnieuw doen.|:-
     
  12. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, daar krijg je ook een checkpiont hoor:confused:. Je moet daar bij die deuren zijn als je nog 2,5 minuut overhebt volgens mij
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met auto-aim en de hulp van je teammaten is het te doen vind ik. Rushen en snel tactisch wat vijanden doodschieten en dan wachten tot je teammaten je weer helpen (en dat herhalen). Hierdoor had ik volgens mij ook alle checkpoints. De vijanden zijn ook nog eens makkelijk te flanken. Dat rushen is meer voor die checkpoints, toch wel fijn als je daarop kan terugvallen ipv het hele level opnieuw hoeven te spelen.
    Maar dit vind ik eigenlijk niets in vergelijking met "Mile High Club".....
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Jaa ik heb nog genoeg tijd over 3/4 minuten ongeveer maar ik krijg daar geen checkpoint.:confused: Zal daar wel eerst weer 20 keer dood moeten gaan ofzo voordat ik hem krijg.:+
     
  15. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet soms 1 patroon op iemand leeg, hij killed mij, tot mijn verbazing zie ik later op de killcam dat ik niet eens heb geschoten :?
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    wat een kutlevel. ik kirjg het maar niet voor mekaar:mad:
     
  17. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik haat de acoq scope. hij staat helemaal niet stil zoals de red dot/reflex scope en het lijkt wel of headshot onmogelijk is....:mad:
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan richt je niet goed vriend.
    Ik ga weer ff codden ben nu 2 X prestige level 14 ff de Ak afmaken heb er 130 opzitten en de sniper daar nog 40 ofz.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Fourtwozero (IW XBox poster) plaatste eergister dit:




    ----------------------------------------------------

    Hey Everyone --

    I wanted to give you the heads up on a lot of cool changes coming to Call of Duty 4: Modern Warfare multiplayer. Before you ask, there is no ETA on these changes, most are included in the upcoming patch, with all the playlists stuff happening independently at some point in the near future.

    All of these changes are thanks to YOUR direct feedback and suggestions through Xbox.com forums, emails, IMing me personally, and any other way you managed to get your feedback to us. So what can you expect?

    Multiplayer Playlist Changes:

    The multiplayer playlists in Call of Duty 4: Modern Warfare are always evolving based on community feedback and stats we track behind the scenes. We're focused on constantly keeping the game fresh and tweaking it based on your feedback, so expect the following Playlist changes to be hitting soon:

    Team Deathmatch

    * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.

    Mercenary Team Deathmatch

    * Brand New Playlists: No Clans / Parties allowed.
    * Players who don't want to be matchmade with clans (or people in parties) can team up with fellow lone wolves and play some TDM.

    Free-for-All

    * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.
    * Score Limit Change: 100 Points

    Domination

    * Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation.
    * Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation.
    * Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation.

    Ground War

    * No changes.

    Sabatoge

    * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.

    Headquarters

    * Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation.
    * Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation.
    * Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation.

    Search and Destroy

    * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.

    Team Tactical

    * Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation.
    * Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation.
    * Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation.

    Hardcore Team Deathmatch

    * Brand New Playlist: 100% Hardcore Team Deathmatch Only
    * No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch
    * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.

    Hardcore Search and Destroy

    * Brand New Playlist: 100% Hardcore Search and Destroy Only
    * No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch
    * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.

    Old School

    * Rule Set Change: Free-for-All Only w/ Old School Rules
    * Increased Health (slightly)
    * No Health Re-gen
    * Score Limit Change: 100 points
    * Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.

    Cage Match

    * Rule Set Change: No Longer Old School Mode
    * 1 v 1: Normal Rules
    * Map Added to Rotation: Countdown - now availalbe in map rotation
    * Map Added to Rotation: District - now available in map rotation

    Oldcore

    * Playlist Removed

    Team Objective

    * Playlist Removed
    * All gametypes included now available individually.

    Upcoming Patch Updates (Seperate from above Playlist changes):

    Addition of Host Migration

    * If Host of lobby leaves, all players will be deposited back to the lobby where next best host will be selected before new game restarts. Players will no longer be kicked out of game entirely.

    Improved Network Performance For Larger Games

    * 18 player games now require more bandwidth to host, resulting in smoother performance for players.

    Optimized Server Selection for First Match

    * Server selection is now optimized to select best bandwidth servers associated by LSP.

    Updated Spectator "Chase Cam"

    * Change Spectator Mode: Switch between First Person and Third Person.
    * 360 Degree rotation around character you're spectating.

    Fixed "Playlist Older Than Host" Error

    * Player will no longer get error when entering games.

    Optimized Corrupt Create-a-Class Handling

    * Players will no longer be kicked from game when their create-a-class data is corrupted.

    Added Kill Cam To Everything

    * Kill Cam view Added: Air Strike Bombs (Follows bomb from plane to target)
    * Kill Cam view Added: Grenades (Follows frag from hand to ground, then rotates to view target)
    * Kill Cam view Added: RPGs (Follows RPG from launch to target)
    * Kill Cam view Added: M203 Rounds (Follows round from launcher to target)
    * Kill Cam view Added: Claymores (Views from behind claymore until explosion)
    * Kill Cam view Added: C4 Packs (View from pack rotating to watch target)
    * Kill Cam view Added: Martrdom (View from grenade rotating to watch target)

    Optimized Old School Experience

    * Added Unlimited Sprint
    * Doubled Magazine Size
    * Added Ragdoll Cam

    Additional Start Spawn Locations in All Maps

    * Added a minimum of 9 extra start spawns on each side of all maps.

    Optimized Sniper Rifle / ACOG Scope Accuracy

    * Sniper Rifles and ACOG scope accuracy improved due to fix.

    Fixed Weapon Sprint Bug

    * Bug which gave players more sprint when using particular weapons.

    Thanks again for your constant feedback and support of the game, keep in mind that playlists are constantly evolving, so everything is subject to change based on feedback and results. If we feel something isn't fun or based on your feedback we'll continue to change it up and I'll continue to keep you in the loop.

    Thanks everyone.

    -------------------------------------------------------


    Mja waneer deze patch nouw daadwerkelijk gaat komen blijft nog de vraag, al deze problemen zijn nu toch al een tijd bekend. Ben bang dat de meesten intussen zo ziek van de game zijn geworden (inclu mezelf) dat een patch de fun er niet meer trug in ken stoppen.
     
  20. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dit waar is gek :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina