Gaat niet gebeuren. Activision/Neversoft/whatever hebben superlang moeten zeuren en onderhandelen voor ze als eerste third party de draadloze controller technologie van de Xbox 360 kregen om te gebruiken. Ze gaan niet meer terug naar draad.
Oneindig vaak, als je genoeg geld hebt.
Per hoeveel wat? Geld? 500 MS Points, dat komt neer op 6 euro, heb je 3 nummers. Je hebt echter ook een aantal nummers die er al in zaten als Boss Battles maar die je nog niet los kon spelen, die kan je gewoon gratis downloaden.
EDIT: Oh, per hoeveel songs 1 download? Naja, zoals ik zei, 3 nummers voor 6 euro (1 pack), maar je hebt ook losse nummers als DLC (op dit moment maar één en die's gratis), maar ze gaan ook single nummers als DLC releasen voor 150 MSP.
Zie vorig antwoord.
Je bent sowieso wel lang genoeg bezig tot GHIV uitkomt als je genoeg geniet van het spel. Als je echter elk nummer maar 1-5 keer speelt denk ik niet dat je er genoeg aan hebt.
Overigens, de Wii versie raad ik absoluut af. Het geluid hiervan is namelijk verschrikkelijk lelijk, en bijna iedereen die de Wii versie heeft vind het een enorme blunder dat ze die hebben gekocht.
Laatst bewerkt: 16 dec 2007