[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks mischien mn goggles al. :D
    Heb engineering in 1 level naar 245 geleveled, volgende dag naar 310.
    Dalijk denk ik tot 350 voor mn mount en goggles. :) daar doe ik het tog voor.
    En natuurlijk mijn awsome rocket launcher! :cool:

    Best van alles is dat ik nog geen 10g kwijt was voor mats, heb zogoed als alles zelf gemined.
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    FREEZER, leest zo te zien ook de PU site, zag dat ook, en m'n WoW kriebels begonnen weer op te bloeien.

    Jammer dat ik de moeite niet kan opbrengen om verder te gaan met m'n 70 Lock of m'n 66 Rogue..

    _0/
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar het verschil tussen marshal gear en merciless (2.2) is even groot als tussen gladiator en vengeful (2.3 ). er is helemaal niets veranderd
     
  4. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en ik vind het nog steeds gay dat resillence er is :confused: pff! warriors met foking veel armor en resilence zijn niet dood te krijgen!

    en locks met full arena gear ook bijna niet, tenzij je Cloak of shadows / anti fear op cd hebt -_- want stunnen hebben ze weer wat voor die trinket
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Tbh heeft TBC alleen problemen gegeven, pvp was fine, is nu naar de klote, PvE was fine, is nu niks bijzonders meer, en de meeste classes (heb t hier vooral over hybrids) worden 1 kant op geduwt. :{
    Als WotLK dit niet snel terug krijgt naar de oude WoW "feeling" ben ik weg
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Oh wacht,
    Pre-TBC werden hybrids niet een kant op geduwd?
    Feral druids nuttig? Nah
    Enh/Ele shamans? lololol
    Shadow priest? Aggro whut?

    Nee, TBC heeft een hoop gefixed en veranderd. Dat is juist wat mij, en anderen tegen de borst stuit omdat ik bijvoorbeeld helemaal tevreden was met WoW een dik jaar geleden (mag ook wel met Thunderfury etc :+).


    Resilience is de oplossing om PvP een apart soort spel te maken. Anders zouden T6 gasten weer battlegrounds ownen; wat absoluut niet eerlijk is.

    En als je als rogue niet goed bent in PvP; ga voor de S2 maces en spec de standaaard Hemo spec.
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Gief t6 ppl pwning back plx! :'-(
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    /Shoo jij
    PVP is eindelijk gefixt. Op level 60 moest ik echt belachelijke capriolen uithalen om nog een kans te maken (root spam + wrath tegen warriors/rogues, met een feral spec :x). Nu heb ik veel meer mogelijkheden en kán ik tenminste iets.

    Ofja, kon, ik ben gestopt. O-)
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er niet mee eens, ik vind ook dat pvp en pve naar de kloote is! ik bedoel, ik begon met wow voor de 40!!! man raid! ik zag het bij een vriend en vond het zooo speciaal en vet! :eek:

    en pvp was gewoon zo skill + epic is ownen en nu zijn pve epics niks :confused: dat is gewoon dom!
     
  10. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet gewoon veel moeilijker zijn om degelijke pvp gear te halen.

    De epic pvp set op lvl 60 was eerst helemaal niet zo makkelijk te halen, men moest er veel tijd in stoppen. Nu zijn zelfs de arena sets makkelijker te halen.

    Ook hadden ze resilience niet mogen implementeren, want uiteindelijk ben je in pvp niets meer met pve gear

    Maar wat boeit het, ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, uiteindelijk blijft het een leuke game, alleen mag je er niet heel de dag op spelen, anders worden de mindere kanten van de game je te veel. Ik level alvast mijn shadow priest! :)
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, toen was pvp ook geen skill. 8) Toen kwam Inferius trinket+trinket+POM+Pyro en dan had ik het duel alweer zo goed als verloren.
    Het is ook de bedoeling dat pve epics niet meer de dienst uitmaken in pvp! Want nu heb je echt de keuze: Wil ik gaan voor high-end pve of pvp?
    PVE epics zijn niet goed genoeg voor pvp en andersom ook (voor de meesten dan, ik maakte daar een uitzondering op :+).
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is WoW dan zó anders geworden sinds TBC? Ik had pas een lvl 60 char, toen TBC al uit was. Dus ik heb nooit echt PvP of PvE kunnen spelen "in de oude stijl". Ik vind het ondanks TBC juist een super vet spel!
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat waren juist de goede oude tijden! :'-(
     
  14. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook meer een: ''remember the good old days'' probleem. Ook al ben ik het er mee eens dat iedereen wel heel makkelijk aan z'n epics komt. Ik kan me wel voorstellen dat Naxx voor TBC wel een leuke 40 man raid was, maar echt niet zo heel veel mensen hebben Naxx gedaan. De meeste mensen deden ZG en Molten Core (overigens saaiste raid ooit bedacht) Dan vind in karazhan en Tempest Keep echt niet saaier.
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  15. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan voor mij is het juistem "remember the good old days" in de vorm van dat ik m'n character aanmaakte, en gewoon elk questje doorlezen voor een soort storyline.. Zit er niet meer in bij TBC, het is meer een wie is het snelste in levelen en raiden game geworden.

    Met m'n Lock ZG, kon er geen genoeg van krijgen, alleen wel jammer dat toen ik eindelijk het deel had voor die Caster Dagger van AQ, kwam TBC uit, nooit m'n rep kunnen farmen voor een van de beste Caster Daggers die ik ooit in m'n handen had kunnen krijgen..

    _0/
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik zeg ook niet dat resilience iets slecht is, dat is ook een goede oplossing en dat geef ik toe.
    Alleen wat betreft de hybrids heb ik er wel een ander idee over.
    Ik had een tauren ele shaman voor PvP en een ret paladin voor PvE toen, alles was lekker, full judgement set op mijn paladin en heerlijke PvP epics op mijn shaman, nou kun je wel zeggen dat ik mensen outgearde, maar zo lastig is het ook weer niet om PvP gear te krijgen als casual gamer na de honor revamp (alhoewel ik de epics had voor de revamp)
    Toen de naxx patch kwam, kon ik het vergeten met ret in PvE, de hele
    t3 set was based op healing!
    Mijn ele shaman was nog geweldig toen omdat ik simpelweg met elke spec kon raiden!

    Verder, sinds wanneer is een priest een hybrid?
    De class description maakt het toch wel erg duidelijk dat ze healers zijn en blijven, en dat vooral de main focus (hoort!) te zijn voor priests.
    Ik zeg niet dat shadow iets slechts is, maar je moet het wel in beschouwing nemen als je een priest rolled tbh.

    Feral druids ben ik het mee eens, hoewel ik er alleen mee heb gePvP'd omdat ik moeilijk met 3 chars in raids kan gaan.
     
  17. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    voor pvp is pvp armor het beste ja, maar voor pve is pve armor het beste. Enige reden waarom je veel mensen in gladiator gear ziet lopen is omdat het veel makkelijker te halen is, en veel beter is dat PVE blues.
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, en bepaalde sets zijn zelfs goed te gebruiken in PvE voor step-up raids, alhoewel er wel wat meer moeite in zit, tenminste zo komt het voor mij over maar ik ben dan ook geen echte PvP'er.
     
  20. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Gladiator wapens zijn gewoon goed voor PvE, de gear niet echt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina