ikku wel, ik vond al die races leuk. bij san fierro was er een race waarbij je in de buurt van China Town begint en dan rij je van zo'n autobahn berg. en iedereen reed in een rij, slaat er opeens een auto van de afslag. al die auto's proberen hem te ontwijken en knallen vol op elkaar en ik reed er rustig langs
Ik heb het ook niet zo op minigames. Ik heb bijvoorbeeld nooit echt een drang gehad om die Pizza / Politie / Brandweer minigames te doen, ik heb meer lol in het rondlopen in de stad daar dan die minigames te doen.
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met die pre-order kit van GTA IV. Er zit een Credit card bij maar voor zover ik weet moet je dan toch ook een rekening openen? Of hoe werkt dat met die credit card.
Dit spel word Hoop ik de BOM . Alle gta hebben meestal een Redelijk tot goed verhaal en de gameplay is ook altijd wel Relaxed de graphics boeien me niet zo maar zien er realistischer uit dan SR als ik zo naar de screens kijk . Vind SR nog net wat te Fake maar speel het ook al vanaf de release dus de lol is er ook wel een beetje vanaf IK WIL NIEUWE SHIT NU GVD :b:.
Ik ga die kit wel halen, helemaal vergeten. Morgen maar kijken, niet dat ik hem daar ga preorderen, haal hem gewoon meteen in de winkel als ik hem zie maar ik wil gewoon zo'n kitje hebben.
Dat is natuurlijk ook het mooie van GTA, iedereen kan doen en laten wat hij wil. Ik ben benieuwd of deze game beter gaat verkopen dan Halo 3 op de eerste dag.
Er is ook niet echt veel bekend over die Credit Card. Morgen ga ik kijken of ik die kit kan vinden en dan vertel ik het wel als ik er wat over weet!
Sorry voor de dubbelpost maar is iemand die Preorder packet al tegengekomen ? Kan hem nergens vinden.
Heb zojuist alle winkels afgebeld. Geen één winkel heeft het pre-orderkitje en geen één winkel weet iets over het kitje, zelfs de gameshops niet.
volgens mij gaat er geen vette online multiplayer zitten in deze game .. anders hadden ze er echt wel wat meer over gezegd denk ik .. wel jammer eigenlijk