Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt waarschijnlijk oranje...

4 vingers van groen tot blauw of oranje tot rood, zodat je je pink of wijsvinger gebruikt voor de 5de fret. Dat doen de meeste hier.

Bij mij is het verschilend en raar. Soms gebruik ik zelfs maar 3 vingers... Als ik jou was gewoon veel practicen en je komt er zelf wel achter wat het beste is...deed ik ook.

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de rode? Je bedoelt oranje? :9

En er is niet echt een vaste manier om ze vast te houden. Het is al eerder gevraagd in dit topic, en er is geen -goeie- manier. De manier die jij prettig vindt is de goeie manier voor jou.

Er zijn eigenlijk 2 veelgebruikte manieren:
    Sliden, dan zet je je vingers op Groen, Rood, Geel, en Blauw (de eerste de wijsvinger, de laatste je pink), en als Oranje komt dan beweeg je je hele hand één positie omlaag. Dus dan ga je met je pink op Oranje, je ringvinger op Blauw, je middelvinger op Geel en je wijsvinger op Rood. Deze manier vind ik persoonlijk het chillst.

Óf je zet je pink op oranje en je wijsvinger op rood, en als groen komt beweeg/strek je alleen je wijsvinger naar groen, de rest houd je zo. Dit is misschien iets makkelijker op het begin, maar het speelt in my opinion niet lekker.

Als je sliden eenmaal onder de knie hebt is het echt supersimpel. Ik denk ook dat de meeste mensen zich te bezorgt maken over de posities van hun vingers. Ik begin gewoon met mijn wijsvinger op groen, m'n pink op blauw (alles ertussen in gaat ertussen, duh) en dan slide ik heen en weer. Als er een oranje noot komt slide ik alle vingers een noot omlaag, totdat ik weer ergens groen moet raken en dan slide ik weer omhoog. Soms zit ik ook heel raar te doen, bijv met akkoorden. Akkoorden met een noot ertussen (dus bijv groen-geel, rood-blauw, etc) doe ik graag met m'n wijs- en ringvinger, dus als er een akkoord komt van geel-oranje dan slide ik ook m'n hele hand omlaag en dan zit m'n pink dus op de hals, en niet op een fret. Ik snap dat dit niet optimaal is, maar zo vind ik het lekker spelen en ik heb nog geen liedje tegen gekomen waar dit absoluut niet kan.

Succes ermee. Het is gewoon even wennen en iets vinden wat je lekker vind en dan komt het helemaal goed.

3. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je hier een bron bij?
    Want een bron die ik heb is bijv gamerankings en daar zien we:
    Guitar Hero III: Legends of Rock
    Publisher: RedOctane
    Number of P/Reviews: 115 Wii 87.0%

Waarom zou in godsnaam een muziekgame met verschrikkelijk lelijk geluid een 8.7 gemiddeld krijgen door gamecritci? Volgens mij probeer je mij gewoon een xbox aan te smeren ;)

Voor mij op zich niet zo'n probleem. Aangezien ik wel eens vaker gewoon m'n tv op mono geluid zet omdat ik dat bij sommige muziek lekkerder vind klinken (heb namelijk géén boxen aangesloten, alles komt toch min of meer uit centraal punt (de tv))

Wordt verholpen
    Bron:gamer.nl

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. wibraman

wibraman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, gisteren van armoede maar medium gespeeld. Alles de 1e keer op 5 sterren, maar mijn pink joh, niet te houden >_<

En dat terwijl ik vorige bezig was met GH2 op expert =(

6. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    true.. ik denk toch dat ik afzie van mijn aankoop... maar wat nu :mad:..
    Xbox 360 met Halo ofzo voor 380 is wel even wat duurder dan 90 euro los (if you knwo what I mean)...
    Wat is de goedkoopste optie eigenlijk voor een X360 + Guitar Hero III (new). Dan wordt het een goedkope pack (350 euro) + game (= 440 euro).. Dat is toch wel even 350 euro meer dan ik gehoopt had kwijt te zijn.. :'-( dus voorlopig geen guitar hero voor mij :'-(

Edit: Xbox360 premium 330 + 90 is het trouwens.. 410...

Laatst bewerkt: 16 dec 2007
  7. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook bv. een PS2 kopen en daar GHII bij kopen ben je wel ff stukje goedkoper uit als je het echt alleen voor GH doet

8. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je brengt me op een idee.. heb al een Ps2.. Dus kan ook gewoon Guitar Hero III voor de Ps2 halen.. Maar omdat de Ps2 in feite "vorige generatie" is.. zit beetje tussen m'n oren dat het "minder" is. Volgens IGN:
    Dus ook geen online.. laatmaar denk ik.. ;)
    En als ik eenmaal 360 heb ga ik natuurlijk ook van de komende games genieten ;)

9. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Jah je kan ook voor GH1 gaan :9
    Kan je vast wel ergens 2e hands krijgen voor een klein prijsje :+
    En IGN geeft 'm een 9 voor sound en daar draait deze hele game om :)

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus.. Haal net eindelijk Black Sunshine (die eigenlijk helemaal niet gek moeilijk was, maar ik kon hem maar niet halen), toen "on sight read" (dus eerste keer) meteen de encore, Pride and Joy, maar toen kwam ik in de tier of doom.. Knights of Cydonia etc.. Ik kan daar echt niks van halen. :mad:

Knights of Cydonia fail ik bij het begin al, en ik alt strum m'n kont eraf. Toch ga ik daar af. Stricken kom ik tot 66%, de solo. Activeerde SP iets te laat, en toen kon 't me al niet meer redden. :mad: De rest niet geprobeerd, weet sowieso wel zeker dat ik 3's & 7's niet ga kunnen halen binnenkort, die is al een bitch op Hard. :9

(alles op Expert, btw)

11. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde net Cult of Personality voor de 1e keer op medium gelijk 100% was wel grappig :9

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Deze heb ik vandaag gehaald. Easy, 5*, en gelijk lefty gedaan! :D

Axe Grinder
    Earn 5 stars on all songs on the Easy difficulty 10G
    Verkregen 16-12-2007

Hendrix Reborn
    Played through Career with Lefty Flip on and off 10G
    Verkregen 16-12-2007

Easy Rider
    Complete a Career on the Easy Difficulty 5G
    Verkregen 16-12-2007

100 Million!?! Gulp!?!
    Earn 100,000,000 points total in Career 30G
    Verkregen 16-12-2007

Raining Blood wil nog steeds niet helemaal lukken om 5* te krijgen op Expert, ben wel dichtbij.

Stats:

480 van 1000G
    38 van 59 prestaties
    Ongeveer 700ste van de wereld op Expert carreer volgens XBox Live leaderboards
    10de van NL volgens MyGamerCard.net (staat nu nog op 12, maar moet nog refreshen blijkbaar)

13. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    wat een spel zeg laatste 3 dagen gewoon non stop aan het spelen
    heb sinds call of duty 2 toennie net uit kwam niet zo lol gehad als met gh3
    dit is toch een van de beste spellen ooit die ik heb gekocht
    echt geen woorden voor ..

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    BassieJ, kan je me uitleggen hoe je die Hendrix Reborn achievement hebt gehaald? Ik heb namelijk Easy op Lefty en Medium op Righty uitgespeeld, maar ik kreeg geen achievement... >=(

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry was beetje overdreven, En Ps2 is idd vorige generatie maar dat wil niet zeggen dat ze minder zijn, misschien wel grapisch Maar logisch? Geloof dat kwa geluid enz best nog wel goed hoor tezijn zoals IGN al aangeeft. Dus tja als je voor Guitar hero 3 alleen een xbox360 wil kopen? Nee dat zou ik niet doen koop hem dan op de Ps2.

16. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa zo'n discussie hoort niet thuis. Maar dat de Wii de beste game van het jaar heeft en de 2e best gemaakte game ooit zegt genoeg.

17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Gewoon ook op Easy, je moet wel zorgen dat je echt ALLE nummers lefty speelt hea? :)

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn persoonlijke meningen net als de mijne net was. Heb het al verandert. Kun je trouwens ook 2 Guitar hero 2 controllers gebruiken in guitar Hero 3?

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had wel een paar nummers op Easy eerst Righty gedaan, maar die heb ik daarnaa wel op Lefty overgedaan... Ik ben bang dat het dit is. >.> Zou het helpen als ik onder een andere Band Easy nog een keer op Lefty speel?

20. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je moet in één band carreer op Righty én Lefty spelen, dan behaal je de achievement. Dus als je 'm over hebt gedaan, begrijp ik niet waarom je 'm niet krijgt. :?

Oh, en Pepzi, ik had ook nog een vraagje voor u.

Met die co-op achievement dat je bijvoorbeeld Easy 5* moet halen, moeten dan beide gamers op Easy spelen, of kan er ook één op Expert?

En lukt het bij jou om Raining Blood 5* te halen op Expert? :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina