Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vind ik niet. Een vriend van me heeft het op de Wii en aangezien het een stuk lelijker is is er verder geen verscil.

2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet helemaal serieus bedoeld ;)

3. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    wel minder dat je geen online stats van je zelf kan bekijken
    dat is toch wel belangrijk

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    registreren @ guitarhero.com en dan even je account linken dmv de code die je in het spel kan zien (xbox live-->guitarhero.com ofzo)

Dan zie je wel het één en ander aan stats

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Whahaha gast, Raining Blood kán ik nieteens halen op Expert, die heeft Rbz voor me gehaald :emo: Ben nu aan het proberen 'm 5* te krijgen op Hard, en zelfs daar blijf ik steken op 145k. Het is ook wel een verschrikkelijk mislukt klotenummer, want voor de rest heb ik wel alle nummers op Expert gehaald en alle nummers op Hard 5*.

Misschien eens een mailtje sturen naar Activision om te vragen of ze dat nummer willen patchen :9

6. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Easy en medium heb ik nu uitgespeeld en ben ik bezig met het beide op 5 sterren te zetten (op medium zijn nog wat lastige nummers, die van Muse is een ramp..). Hard is echter niet te doen. Het lukt me maar niet om mijn hand te verschuiven voor oranje.

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  7. Ndimension

Ndimension Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook pas van medium overgestapt naar hard. De overstap is erg groot vind ik. Van easy naar medium is niet zo moeilijk. Ik heb ook enkele nummers op expert gespeeld (of geprobeerd..), maar de overstap van hard naar expert is ook niet zo moeilijk lijkt me (tot nu dan). Expert is vooral veel combo's, pull off's en hammer on's.

Om hard te spelen, zul je gewoon moeten wennen aan de oranje knop. Schuiven met je hand dus. Pink op oranje, ringvinger op blauw, middel op geel, wijsvinger op rood. En weer terugschuiven naar normale positie (pink op blauw, wijsvinger op groen). Dat is even wennen, maar op een gegeven moment gaat het steeds beter en beter en ben je niet zo gedesorienteerd meer. En uiteindelijk gaat het allemaal vanzelf. Oefen vooral nog even je HO's en PO's, want die gaan in Hard ook een rol spelen.

8. V1NC

V1NC -/_V

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 weekje en k heb GH3 :)

zijn er erg veel problemen met die nieuwe controller?? want ik hoor steeds slechte dingen hierover.. en zo ja,, kan je die dan wel ruilen ofzo?

9. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

10. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mijn probleem dus. Als ik moet gaan schuiven raak ik kwijt welke vinger ik op welke kleur heb zitten. En dat is zelfs op "practice" als ik dan "slowest" kies.
    Conclusie: ik ben te motorisch gestoord om dit te spelen. :9

11. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb op Easy maar ff een career gestart met lefty en fuck dat is moeilijk.. Ik had gewoon 3 sterren op Hit me with your best shot. 0.o Misschien komt dat wel omdat ik met lefty de gitaar als een paino heb xD

12. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Lefty heb ik ook geprobeerd idd, maar dat was onbegonnen werk. Ik miste echt de meest simpele noten. Bah. :)

13. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel m gwn t zelfde als anders maar dan ff andersom lezen ^^

14. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem Ik heb hem !!!!!!!!!!
    :)

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Evelientje, wat? Ik snap je niet.

En voor lefty flip kan je gewoon een spiegel tegenover je TV zetten en in de spiegel kijken.. ;P

16. Evelientje

Evelientje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero III natuurlijk! :)

Ik had hem besteld bij GCshop -> duurde hartstikke lang...
    Heb toen bestelling geannuleerd

En eindelijk was hij nu ook te koop bij MediaMarkt Rotterdam, dus gelijk gekocht natuurlijk :)

17. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar dat vind ik dan weer te veel moeite :9

19. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Lange Jan. Jij had hem toch bij de Wehkamp besteld? Of even later ergens anders?

20. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik of met mijn TV moeten slepen, of de kastdeur uit zijn kozijn moeten slopen.
    :9

Als reactie op de spiegel en de lefty-flip natuurlijk.

Laatst bewerkt: 17 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina