Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. V1NC

    V1NC -/_V

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    als je opnieuw begint ben je al je wapens en challenges kwijt maar je krijgt wel een extra soort icoontje\o/ (ELITE ICOON) maar je moet wel weer alles opnieuw doen ;) mja wat wil je anders als je lvl 55 bent... kun je toch net zo goed opnieuwe beginnen O-) met een zeldzaam icoon ^^
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker zeldzaam idd tussen de 200.000 mensen die dat hebben lol
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Zeldzaam hahahahah
     
  4. Remco

    Remco Guest

    ik laatst een gast die was al 3 keer opnieuw begonnen ofzo, dan ben je toch wel een beetje gameverslaafd8)
     
  5. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zon gast uit me friendlist is al voor de 5e keer bezig , No-life'er
    Ben pas de 2e x prestige
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die de damage willen weten van wapens en effects van silencer op range, dmg en shotguns, stopping power etc:

    http://www.infinityward.com/community/forum/index.php/topic,3683.msg40475.html#msg40475

    Ga zo maar weer spelen, Dan eindelijk m'n eerste prestige mode ingaan. Verder vind ik wel opmerkelijk dat veel pc gamers (CoD4) klagen over de grenade launcher, terwijl ik er zelf niet zo'n last van heb (zie hem zelden gebruikt worden).

    Net ook daarnet een gast gezien met gouden shotgun, had hem gekilled en de shotgun gepakt. Het ding is wel goud maar aardig lelijk vergeleken met de PC versies van de gouden guns (reflectie bijvoorbeeld).
     
  7. Remco

    Remco Guest

    haha ben nu 25 ofzo, gewoon de 1e keer8)
    Maar heb ook teveel games liggen..
     
  8. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    als je pas de tweede x prestige bent heb je er toch ook al een hele tijd inzitten of nie? zeker een dag of drie in totaal. dus je hebt zelf ook een hoop tijd over
    LOL \o/
    ps de game is zo goed dat je snel aan de prestige zit athans als je af en toe wat s&d doet
     
  9. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah , als je doorspeelt gaat het rap elk potje +- 20/25 kills .
    En nee ik speel haast nooit S&D ja soms ff hardcore voor de grap.
     
  10. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    bij headquarters krijg je veel punten
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk niet gameverslaafd maar statsverslaafd. Wanneer ik de level 55 behaal blijf ik er ook bij, wat boeit mij zo'n icoontje nou.
     
  12. Xly

    Xly Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit er over te denken cod 4 te kopen maar ik vroeg mij de volgende dingen af
    1. hoeveel en welke moeilijkheidsgraden zijn er?
    2. hoelang duurt de singeplayer?

    alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat dacht ik dus ook. Gewoon 55 blijven en alle challenges halen. Tot die vraag kwam. Kwartier over nagedacht en toch maar in de prestigemode gegaan. Weg wapens, gouden pistool, challenges. Loop nu weer rond zonder scopes, claymores en perks.

    Ranken gaat nu wel sneller heb ik het idee omdat je weet waar je op moet letten.

    Toch denk ik dat ik het bij 1x prestigemode laat en dan voor alle challenges ga.
     
  14. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt schijt aan dat prestige, alleen omdat je een ander plaatje hebt.
    Ik ben nu rang 41 en heb net de perk van 3 frags gehad :)
    Super handig vooral omdat er voor perk1 niet echt relaxte perks zijn
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben nu Rank 34 en zodra ik 55 ben blijf ik daar mooi opstaan. Die Prestige mode doet me vrij weinig.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had net echt een spannend potje, uiteindelijk werd het 199 - 201 voor het andere team! :+
     
  17. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    +1

    ik sta nu op 52 .. vind het wel welletjes :)
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    1. regular, hardened en veteran als ik me niet vergis (er kan er nog eentje tussen zitten).
    2. Niet bijster lang, maar hij is wel echt heel erg goed! best fps singleplayer die ik in tijden heb gezien!
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    k'Schreeuwde eerst het hardst dat prestige onzin was en dat ik het nooit ging doen... maar net als iedereen toch maar gedaan op het moment dat ik eind 55 was...en heb er zeker geen spijt van, al miste ik wel me golden shotgun.

    De tweede keer is het leuker en veel sneller omdat je nu alle challenges weet en de levels beter kent etc.

    Of ik Prestige 2 ga ligt een beetje aan de beloofde patch en de verwachte DLC.


    1. 4 :) Recruit, regular, hardened & veteran, veteran betekend zeer waarschijnlijk een tv met controllers erin gezeilt en de nodige kalmerings pillen
    2. Ligt eraan, op easy ram je er binnen een aantal uurtjes doorheen met veteran zit je nog wel effe een
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2007
  20. Remco

    Remco Guest

    recruit zit er nog voor;)
    en op veteran kan je er nog wel lang over doen, maar ja wat is lang, tis een beetje een gemiddelde lengte..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina