[PS4] [PS3] Unreal Tournament 3

Discussie in 'Games' gestart door AapVader, 17 dec 2007.

1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Unreal Tournament 3

--------------------------------------------------------------------------------

Platforms: Xbox 360, Playstation 3 en PC.
    Uitgever: Midway
    Developer: Epic Games
    Genre: FPS (first person shooter)
    Release datum: Nog niet bekend
    Belangrijke opties:
    - Offline Players: 1-4
    - System Link
    - Online Multiplayer
    - Downloadable Content
    - Online Leaderboards
    - Clan Support
    - HDTV 720p Support
    - Widescreen 16:9

Citaat:
    Inmiddels hebben we al flink wat Unreal titel op de Xbox kunnen ontvangen. Unreal 2, Unreal Championship en Unreal Championship 2 waren allemaal redelijk succesvol, hoewel de een beter was dan de andere. Inmiddels is Epic al een flink aantal jaar bezig aan de nieuwe generatie Unreal Tournament titel op hun indrukwekkende Unreal 3 engine. Het spel heet inmiddels Unreal Tournament 3 omdat het de derde generatie Unreal Tournament is, op de derde generatie Unreal engine en het zal de speler wederom onderdompelen in de bloedsport van de toekomst. Het Unreal Tournament is gestart in 2291 door de Liandri Mining Corporation in een poging om het geweld onder de mijnwerkers te onderdrukken. Nu, vijftig jaar na dato, is het toernooi door de komst van een oorlog met de buitenaardse Necris geëscaleerd tot ongekende grote en schaal. Jij hebt alles verloren in de oorlog. Je thuis, je familie en je clan. Er rest je nog maar één ding; wraak in het Unreal Tournament.

Dit nieuwe deel in de serie zal een groot aantal veranderingen in de serie introduceren. Zo zullen de tegenstanders in het spel op het gebied van kunstmatige intelligentie een enorm scala aan verschillend intellect vertonen en hun tactieken zijn uniek. Met meer dan 20 wapens, waaronder klassiekers als de Flak Cannon, Shock Rifle en de BioRifle, zullen de spelers in de single-player campagne hun gram moeten halen. Je stelt je eigen team samen en vecht tegen bekende en nieuwe karakters in Deathmatch en andere spelmodi. Maar niet meer alleen, nu kun je vrienden uitnodigen om coöperatief als een team de verschillende single-player gevechten te doorlopen en het kampioenschap te kapen. Online spelmodi als Capture the Flag, Warfare, Onslaught, Conquest, evenals tientallen voertuigen en levels zullen het spel ongekend populair maken over Xbox Live. Dat alles op de Unreal 3 engine, zonder laadtijden en grafisch indrukwekkend.

Bron: XBW.nl

De Sreenshots:

De Filmpjes:
    http://www.gametrailers.com/player/27165.html
    http://www.gametrailers.com/player/16552.html
    http://www.gametrailers.com/player/28865.html

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist binnen dus zo spelen, ben benieuwd.

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag dat hier nog geen thread over was in het ps3 gedeelte, dus ik heb even heel lui de Xbox360 startpost van Excess-Denied gekopieerd. Dus Excess-Denied hartelijk dank.

Ik kijk al een lange tijd uit naar dit spel en binnenkort is het hopelijk zover voor mij. Deze week gaat een maat van mij naar Aruba op vakantie en komt daardoor ook even in de VS. Hij probeert daar een exemplaar voor mij mee te nemen, dus hopelijk kan ik in 2007 nog even genieten van deze topper \o/.

4. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik zeker halen , maar ja hij word ook steeds uitgesteld .

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij Wessiej zijn tip, besteld op videogamesplus voor een totaal bedrag van 54 euro (import).:thumbs:
    Ik ga hem vanavond uit testen.

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we hem nu allebei binnen!

Gaaf spel hoor, even wennen maar het is natuurlijk cool.

7. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En of we hem binnen hebben(dankzij jou en bedankt).:thumbs:

Speelt heerlijk weg met de controller, ondanks dat ik het vroeger op de pc met muis en toetsenbord speelde...
    Heb jij hem al met muis en toetsenbord getest en zo ja, wat zijn je bevindingen?

Ps die website behoord nu tot mij favorieten:lol:

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan deze game dus ook met een usb toetsenbord en muis spelen! :D

Ik dacht dat er geen sp in zit, maar wel dus. Iaw deze ga ik zeker weten halen en Uncharted moet nog maar even wachten.

Als nou maar eens iemand zich meldde voor de vaste ps3-avond.....:+

edit 44 incl verzenden:

http://www.estarland.com/Playstation3.product.29834.html

9. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    niet zo vredig als eerste kerstdag jullie te gaan fraggen....bij gamekings waren ze in ieder geval positief....(niet dat dat iets zegt..)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Spel is binnen....damn dat gaat snel! :confused:hock:

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het maar een kut spel, alweer verkocht.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat doe je snel. Wat vond je er zo klote aan?

13. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    OMG :eek:

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Idd, deze komt mn ps3 niet meer uit als ik hem krijg.

Kreeg vandaag te horen dat mn maat er geen mee kon nemen, dus dat wordt maar importeren.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kunnen we dan ein-de-lijk een xbw avond doen :+

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    n.v.m.

Laatst bewerkt: 28 dec 2007
  17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Elk online potje had lag, de controls vond ik niet werken (game alleen op een console dus daar ligt het niet aan) te grote maps en te weinig mensen online, waardoor je alleen wat heen en weer rijdt en dan iemand tegen komt en dan door de lag schiet 1 elkaar neer, hooray.

Het grappige is, die gene aan wie ik het verkocht heeft heeft het na 1 dag ook weer te koop gezet, vond het ook een kut spel :D

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Dat met die lag en weinig mensen online komt wel goed, gewoon even geduld hebben jongen.

Als hij straks overal te koop is, dan wordt het schitterend.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    vond tientallen lobby's anders ;)

20. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook voor de PS3. Het lijkt echt veel op Gears hè.. Het is erg mooi en vet vind ik.
    Maar ik vind het zo vaag aanvoelen.. je pookjes in het spel, de sensivity daarvan. Het pookje waarmee je loopt is overgevoelig; als je pookie scheef staat naar voren een mini klein beetje ren je gewoon het hele level door. Een het pookje waarmee je richt gaat helemaal vaag maarja het zal wel.

Vet spel!

Deel Deze Pagina