Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    als het goed is zit er zon dingetje bij de MS VGA HD Kabel, dus
     
  2. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraag...
    mijn beeldscherm heeft 2 aansluitingen naar mijnpc, als ik er 1 eruit trek dan doet die het nogsteeds. dus daar heb ik mijn vga kabel ingedaan... nu als ik die andere eruit trek heb ik xbox beeld en als ik hem er weer instop heb ik weer gewoon pc beeld...
    kan ik dit niet switchen via mijn pc/monitor/keyboard?

    /edit... laatmaar was gewoon door een simpel knopje op mijn beeldscherm :)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2007
  3. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 werkte prima met mijn philips 26" via component aansluiting alleen het nadeel is dat ik telkens als ik de xbox opstart er na 20 seconde het scherm wordt verkleind naar 4:3 of zoiets. Nu moet ik elke keer mijn tv terug zetten naar breedbeeld. terwijl de tv zenders allemaal automatisch worden ingesteld op grote.
     
  4. RutgerR10

    RutgerR10 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje:
    K heb hier een TFT-Monitor staan maar kan ik softwarematisch zien wat voor resolutie hij aan kan?.
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat de goedkoopste TFT monitor(20 inch+) is met Component aansluiting? (dus met Rood/Blauw/Groen)
     
  6. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje:Ik heb vanmorgen mijn 226bw van Samsung op me ps3 aangesloten met behulp van een hdmi-dvi adaptertje.Het beeld was op zich netjes,maar gaf mij een wazige indruk?Zijn er bepaalde instellingen die je moet volgen,hij kan op 1080p ook al niet optimaal.
     
  7. roijackers

    roijackers Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand trouwens ervaring met een xbox360 op de LG m228WA?
    Hoe is het beeld erop? Heb je nog steeds uitgerekd naar 16 : 10 of is het zoals het ook op tv eruit ziet 16:9 met dan 2 mooie balkjes. Ik zit er namelijk aan te denken om er 1 te kopen. Of samsung moet met zoiets als de 2032MW komen maar dan in 22 inch uitvoering.
     
  8. Veedix

    Veedix Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, weet een van jullie of er zoiets bestaat als als een soort vga-switch, dat je een 1 vga input en 1 vga output op dezelfde vga aansluiting kan plaatsen? Zodat mijn monitor mijn xbox gewoon afspeelt en mijn pc dat opneemt.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Laat maar. Lees niet goed.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2007
  10. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil een nieuwe monitor kopen met een VGA en DVI-D aansluiting. Computer sluit ik aan via VGA maar wat is de beste manier om de 360 op DVI aan te sluiten?
    Via een verloopstukje op de 360 VGA kabel? Dan blijft het signaal analoog, dus mindere kwaliteit? Is er een manier om de Component AV HD kabel op DVI aan te sluiten (RGB naar DVI)?
     
  11. kaaspeer

    kaaspeer Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    De component en VGA aansluiting zijn beide analoog en kunnen naar mijn weten niet omgezet worden naar een digitaal DVI signaal. Als je de nieuwe XBOX 360 met een HDMI aansluiting hebt kan je wel een HDMI naar DVI adaptertje kopen, dan zal dat wel moeten werken.
     
  12. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrijwel elke videokaart wordt met een DVI-VGA plugje geleverd, lijkt me sterk dat je dat signaal niet kan omzetten?
    Ik neem aan dat je de HDMI kabel ook op de premium editie kan aansluiten? Kost alleen al 45,- + nog een adaptertje...
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Je hebt 2 soorten DVI. DVI-I en DVI-D. DVI-I is analoog en DVI-D is digitaal. Bij vrijwel elk scherm is de DVI ingang digitaal. In dit geval kan je dus alleen de xbox daar op aansluiten met HDMI uitgang (HDMI-DVI kabel). Heeft je xbox geen HDMI uitgang, dan kan je hem alleen met VGA aansluiten, of via een omweg met een component-VGA kabel.
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is de Samsung 2232BW niet iets voor jou dan? ;)

    De samsung 226BW heeft een resolutie van 1680x1050 uit mijn hoofd. Dan is het best logisch dat 1080p niet optimaal word weergegeven, omdat dat niet past.

    Vanaf 24" zijn de schermen geschikt voor 1080p.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2007
  15. LordTB

    LordTB Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de 24" Samsung Syncmaster 245B besteld, voor m'n Xbox 360.\o/
    Ik ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien, heb nu een oude beeldbuis die aan vervanging toe is en ik heb alleen maar positieve reacties gelezen over de monitor. Morgen even zo'n Gender Changer kopen en dan op 1080P gamen en films kijken! \o/
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    DVI-I is zowel Analoog als Digitaal.

    Op een DVI-I kabel kunnen zelfs 3 verschillende stekkers zitten.
    1. Alleen de pinbezetting voor Analoog.
    2. Alleen de pinbezetting voor Digitaal.
    3. Alle pinnen zijn gebruikt.

    Volgens Internationale afspraken mag HDMI alleen compatible zijn met DVI-D (HDCP).
    HDCP = High-bandwidth Digital Content Protection.
     
  17. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mijn pc (DVI) en mijn toekomstige LE32S81B(HDMI) toch gewoon met deze kabel verbinden right?HDMI naar DVI kabel
     
  18. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Yup, dat werkt gewoon. Doe ik hier ook.
     
  19. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mooi :)
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vertel me ff hoe die is. Er zit geen 1:1 pixelmapping op die Samsung, das beetje jammer. Anders had ik 'm ook gekocht. Ik ga nu de HP W2408H kopen als alternatief.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina